המאהב שלה והיא-פרק 5

23/04/2022 360 צפיות אין תגובות

בת הזוג של המאהב הגיעה לבית חולים ב13:30 והרגישה שהקוצים הרעילים שהיא קיבלה מאשת הדרקון גורמים לגוף שלה לרתוח,לבעור,להידלק,להישרף ולהביא אותה למצב שהיא הולכת למות.
המאהב נסע לחבריו בלי להודיע להם,אחד מהם שמע צלצול בפעמון ב14:00,פתח את הדלת והופתע לראות שזה הוא שהגיע אליהם,חבריו שאלו אותו שהם רוצים לקבל ממנו הסברים לגבי הדרך שהוא חזר להיות ביחד איתה למרות כל מה שהיא עשתה לו,המאהב אמר להם שההסבר היחיד לחזרה שלהם ביחד היא שהוא עדיין מאוד אוהב אותה,הוא שאל את חבריו האם הם במקרה שלחו את השד והדרקונים לכיוון הבית שלהם כדי להרוס עוד יותר את היחסים ביניהם,חבריו בהתחלה היו דוממים,הוא רתח מתוך זעם וביקש עם התפרצות של בכי שהם יענו לו,חבריו התוודו שהם שלחו את השד והדרקונים לכיוון שלהם כדי לגרום לה לסבול.
אחד מחבריו אמר לו:"היא פתאום גרמה לך לחזור אליך כדי לנקום בנו שסיפרנו לך על האהבה האסורה שמתרחשת ביניכם יותר משנתיים אשר היא סיפרה לנו דרך הפייסבוק בלי לשאול אותה ולא כי היא באמת התגעגעה אליך או עדיין מרגישה אליך את אותה אהבה-הידלקות,היא הרי תכננה לצאת עם בחור שנראה הרבה יותר צעיר ממך אחרי שהיא נפרדה ממך ופתאום אחרי שנה של פרידה היא נזכרה בך,נשמע לי חשוד ומוזר".
חבר אחר הוסיף לשיחה:"מאוד מוזר בשבילי שמאז שהיא התחילה לחלום עליך בינואר 2020,היא התוודתה מולנו דרך הפייסבוק על כל מה שקורה ביניכם במקום שהיא תטוס אליך במציאות ותדבר איתך על הנושא ביניכם בארבע עיניים ושהיא מעדיפה להמשיך להסתיר ממך הכל,יותר שווה שהיא הייתה מנסה להיפגש אתך ולדבר אתך על הנושא,האם אתה לא חושב"?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך