המאהב שלה והיא-פרק 6

23/04/2022 269 צפיות אין תגובות

המאהב הוסיף לשיחה שמתקיימת בינו ובין חבריו:"היא חזרה אליי כי רצתה לחזור אליי ועדיין מרגישה אליי את אותה אהבה שהיא התחילה להרגיש אליי מאז ששמעה את קולי בפעם הראשונה אז".
חבריו אומרים לו:"אנחנו מציעים לך שתהיה מאוד זהיר לגביה,לא אמין לנו שהיא עדיין אוהבת אותך כמו שהיה בעבר".
הדרקונים הגיעו לבית החולים שהיא נמצאת בו כדי לראות שהיא לא תמשיך לחיות,הם ראו שהקוצים הרעילים השפיעו עליה לרעה עד כדי כך שקשה לה לנשום,שהיא מאבדת את הראייה ושהיא לא יכולה לזוז מהמיטה.
המאהב אמר לחבריו:"כבר 16:00,אני עכשיו נוסע לבית חולים כדי לראות מה מצבה,ביי".
חבריו אמרו לו:"ביי".
המאהב הגיע לבית חולים וביקש מהרופאים שייקחו אותה לטיפול נמרץ ודחוף,הרופאים הגיעו והתחילו לעשות כל שביכולתם כדי שחייה יינצלו,הוא רצה להישאר איתה אך הרופאים אמרו לו שהוא ייצא ושהוא לא יכול להישאר.
הוא הביט בה עם כאב וסבל שבערו בו וביקש מאלוקים שיציל אותה,הדרקונים התפרצו לבית החולים,הוא לקח חרב והתחיל להילחם נגדם,הוא פצע בדרקונים עד למצב שהם גססו,חבריו הגיעו למקום שהוא נמצא בו וביקשו ממנה שהוא ייתן לה למות אחרת היחסים ביניהם לעולם לא יהיו שקטים בגללה,הוא אמר לחבריו שהוא מסכים איתה לגבי הנקמה שהיא עושה בחבריו לגבי שהיא פיתתה אותו דרך הוואצאפ שלו שהוא יחזור אליה,שהם חיפשו ראשונים שהיא תעשה צעד זה ושהם היו צריכים לבקש אישור ממנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך