המאהב שלה והיא-פרק 8

04/05/2022 194 צפיות אין תגובות

בת הזוג של המאהב שכבה בבית חולים כמעט שבוע שלם אחרי הקוצים הרעילים שקיבלה מהדרקון,פתאום היא רשמה את שם הדרקון שחבריו שלחו לכיוון שלה והייתה מופתעת לגלות שזו הייתה דרקון שהם שלחו אליהם.
היא שלחה למאהב ב12:00 את ההודעה הבאה:"יפיוף שלי,מלך שלי,אני מופתעת מאיך שגיליתי שהדרקון שחבריך שלחו אלינו היא דרקון נקבה,יש בי הרגשה שחבריך יעשו הכל כדי להפוך אותה לבת אדם שתפתה אותך עד למצב שתיפול לרגליה".
המאהב אסף את בת זוגתו מהבית חולים כי היא הבריאה לחלוטין,הם הגיעו לביתם והוא אמר לה:"אני לעולם לא אוהב מישהי שזו לא את במיוחד כשאת בונה עליי את המחשבות והחלומות הצלולים,את הבחורה היחידה שאני מאוד רוצה בתוך החיים שלי,אני אוהב אותך כמו את החיים שלי אך אני לא יכול להיות ביחד אתך במציאות כי אני שייך למישהי אחרת,את צריכה להבין שהחטא של שנינו הוא שחזרנו להיות מאהבים הפעם מהצד שלך בזמן שאת רדומה".
היא אומרת למאהב:"אני מבקשת שתוכיח לי שאתה עדיין מאוד אוהב אותי,כבר אין בי הרגשה של דאגה אל החברים שלך,צריכה שתישאר לצידי ואיתי הלילה ועד שאחליט שהנקמה שלי בחבריך הסתיימה ושאני משחררת אותך".
בת הזוג של המאהב עמדה להירדם במקום עבודתה,עלתה לאוטובוס,פתחה את דלת ביתה,התארגנה,נשכבה במיטה ונרדמה,המאהב ניגש אליה והתחיל ללטף אותה,היא ביקשה מהמאהב שינשק אותה,הם התנשקו,התחבקו,הוא נשם עליה וכמובן שזה קורה ביניהם בפעם הנוספת כמו שצריך לקרות בעולם המחשבות הצלולים שהיא בונה,הוא אמר לה שאף אחד לא יכול לסיים את הקשר ביניהם חוץ ממנה וממנו ושניהם הלכו לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך