המאהב שלה והיא-פרק 9

04/05/2022 176 צפיות אין תגובות

דרקון הנקבה שהיא דרקון בעל ראש רב שמשתמשת בקוצים רעילים הגיעה לבית של המאהב ובת זוגתו ותפסה את שניהם עושים אהבה אחד עם השניה,הוא הניח את ראשה על החזה שלו,הדרקון לא האמינה למערכת היחסים שקיימת ביניהם,התחילה לפרוש כנפיים ולברוח,הם נבהלו מהרעש,הוא יצא מהחדר וראה שאין אף אחד,היא אומרת לו שכנראה אשת הדרקון ראתה אותם וחבריו עדיין מתכננים שהיא תפתה אותו ושהיא מפחדת לאבד אותו,הוא ביקש ממנה שתהיה רגועה,הוא הביא לה מים,היא שתתה,הוא ביקש ממנה שתישאר עירומה,היא נשארה במצב הזה,הוא כיסה אותה עם השמיכה,בחוץ בין 27 ל-40 מעלות חום,החום הבעיר כל חלק בגופה,הוא הדליק מזגן,השעה 22:00,שניהם חזרו לגור ברחובות וממשיכים לגור ביחד בעיר הזו אחרי ששניהם התגוררו באתונה-יוון,הדרקון הגיעה לבקר את חבריו ב13:00 וסיפרה להם שהחבר שלהם עדיין המאהב שלה,הם הטילו על אשת הדרקון כישוף שהופך חיה לבת אדם בלי תנאים,הדרקון נהפכה לאישה ושלחה למאהב שלה הודעה:"אני אוהבת אותך",בהתחלה הוא לא ענה לה,היא שלחה לו הודעה נוספת:"חייבת שיחה אתך בארבע עיניים,בבקשה בוא מהר",הוא אמר לאהובתו שהוא יוצא להאכיל חתולים,היא האמינה לו,הוא הגיע לבקר את אשת הדרקון,הוא התחיל לבגוד בבת זוגתו בזמן שהדרקון במראה של בת אדם בדרך הזו:נהיה מהופנט ממנה,התנשק איתה,הרים את השמלה הכחולה שלבשה,הדרקון ביקשה ממנו שהוא יהפוך אותה לשלו,הוא אמר לה שהוא לא יעשה אהבה איתה ושהוא לא יכול לעשות זאת לאהובת ליבו,אשת הדרקון מאוד כעסה עליו ואמרה לו שהדבר היחיד שהיא מבינה שהוא דוחף אותה הצידה והמשיכה לפתות אותו כך:התפשטה מולו בזמן שהיא רק עם חזייה ותחתונים,קירבה אותו אליו והתנשקה איתו,אמרה לו שאם הוא לא יישאר לישון איתה אפילו חודש אז היא תספר למושיעה שלו שהוא בגד בה איתה,הוא נכנע,נשאר לצידה של אשת הדרקון והשאיר את אהובת ליבו לבד מבחינה פיזית אך לא שיחרר אותה מכל חלק בגופו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך