fearless13
זו רק ההקדמה, שאר הסיפור יהיה פשוט מדהים ומרתק, אני מבטיחה.

המדריך למלכה מתחילה | הקדמה

fearless13 11/10/2012 2476 צפיות 5 תגובות
זו רק ההקדמה, שאר הסיפור יהיה פשוט מדהים ומרתק, אני מבטיחה.

"הנה, מדריך למלכה מתחילה, עכשיו כשאת מלכה, סנדה יקירתי, תצטרכי לישם את השיעורים לפי המדריך." אמר אדון קורדינגייל, לסנדה, תלמידתו.
"ואתה תלמד אותי, נכון?" שאלה סנדה בחשש, נזכרת במדריכים שלפיהם למדה בעבר, לפני שגילתה על היותה מלכה.
"לא. המדריך מלמד את מלכתו, כל מלכה מקבלת מדריך משלה, והמדריך מלמד את המלכה בצורה שמתאימה רק לה, למשל, את סבתך המדריך לימד בשיטה שהייתה מאוד יעילה איתה," אמר וגיחך "היא קראה במדריך על 'פרק אסור', ובגלל סקרנותה דפדפה לשם, ואז, ובכן…" הוא הפסיק לדבר וחייך בערמומיות.
"מה קרה אז?" שאלה סנדה בסקרנות.
"אני לא חושב שאני רשאי לומר."
"ספר, אנא ממך!"
"בקשי מסבתך בפעם ההבאה שבה תבקרי בעולם הז'אילי בו היא חיה, היא תספר לך."
"תפסיק לקרוא ככה לעולם בו חייתי."
"בסדר מלכתי."

סנדה פתחה את המדריך, זו הייתה שעת בין ערביים, היא ישבה בחדרה, והיה יחסית חשוך לקרוא לאור נרות.
עם כל נסיונותיה של סנדה להביא את החשמל למארינדאה, אף אחד לא הבין למה זה נחוץ, והקשיבו לה רק מתוך נימוס, בגלל היותה מלכה.
"כמה שאני אוהבת ריח של ספרים חדשים." מלמלה סנדה בשקט.
"גם אני." לחש ג'רדי שהיה לידה.
סנדה צעקה בבהלה.
"ג'רדי! מה אתה עושה פה!" אמרה בהפתעה, וחיבקה את חברה הטוב.
"אני גר פה." אמר וגילגל עיניים.
"אתה גר בחדר שלי?" שאלה בסרקסטיות.
"לא, אני גר בארמון שלך, בחדר המכשף הראשי."
"כן, אבל חשבתי שאתה ליד הנמל, עם המשפחה שלך."
"הייתי, וחזרתי היום, לפני שעתיים ליתר דיוק." אמר בטון רציני.
"מה זה?" שאל כראה את המדריך שסנדה החזיקה בידה.
"ענייני מלכות…" אמרה.
"אני מקווה שעכשיו כשאת מלכה לא תפסיקי להיות אותה הסנדה שהכרתי כשרק נסענו למארינדאה."
"אני אהיה אותה סנדה, מבטיחה." אמרה, והרימה את יד שמאל בחגיגיות.


תגובות (5)

וואי נשמע ממש מעניין…תמשיכי!

11/10/2012 12:12

תמשיכי =)

11/10/2012 12:14

ממש יפה תמשיכי [:

11/10/2012 12:47

נשמע יפה תמשיכי :)

11/10/2012 15:07

אודה קרן שמעולם לא נמשכתי לקרוא סיפורי פנטזייה , אך הודות לאופיר שהוא כותב כאלה סיפורים מלאי תוכן כשהוא מפנטז נפלא ,אז החלטתי להיכנס גם לסיפור שלך וממש הוקסמתי .
המלכה סנדה שולטת ביד רמה נראה לי כך , מושלם סיפור מושלם וזו רק הקדמה איזה כייף שיש לנו למה לצפות תודה ממני בקי ♥

נ.ב. דירגתי את ההקדמה שלך בדירוג 5 בהחלט שווה!!!!!!!!!!!! וזה מדבר בעד עצמו ♥

19/10/2012 07:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך