ה"מה היה אם" של פרסאוס ג'קסון – זה לא פאנפיק, זה קטע בהשראת הסדרה

CapsolianWriter 05/06/2017 844 צפיות 2 תגובות

ה"מה היה אם" של פרסאוס ג'קסון הוא אוגיגיה או תחרת ירח. ה"מה היה אם" של פרסאוס ג'קסון הוא גן יפהפה, באי יפהפה, באגם יפהפה.

פרסאוס לא ידע להגיד איפה נגמר האגם ומתחיל הים, אבל הוא ידע שהם אינם אחד. הוא לא ידע להגיד איפה נגמר ה"מה היה אם" ואיפה מתחילים החיים שבהם בחר, המציאות על פני האשליה.

אבל אוגיגיה אכן היה אשליה? הרי פרסאוס חי שם, ופרסאוס נשם שם, ופרסאוס התאהב שם. אולי, אחרי הכל, לא הייתה זו אשליה, רק מציאות אחרת.

אבל היכן נגמרים המים המתוקים ומתחילים המים המלוחים, מי הרעל, מי הדמעות, ששתייתם תוביל למוות בטוח? כי מציאות אחת היא קשה, ומציאות אחת מתוקה, אך הן אותה מציאות. אז למה פרסאוס בחר במי המלח?

ה"מה היה אם" של פרסאוס ג'קסון אינו אוגיגיה או תחרת ירח. ה"מה היה אם" של פרסאוס ג'קסון אינו גן יפהפה, באי יפהפה, באגם יפהפה.

ה"מה היה אם" של פרסאוס ג'קסון הוא קליפסו. והוא בחר את מי הדמעות גם בשבילה.


תגובות (2)

לדעתי לפרסי בכלל לא יהיה "מה היה אם" עם קליפסו. הוא עם אנבת'! היא שווה יותר ממאה קליפסות, וחוצמזה, קליפסו עם ליאו. נראלי דווקא לקליפסו יש "מה היה אם" לדבי שאר הבחורים שהיו אצלה.
לא חשבתי על אוגיגיה בצורה זאת, זה מאד יפה מה שהסקת (וכתבת כמובן). אהבתי.

05/06/2017 19:35

    תראי, אני מסכים עם מה שאת אומרת, אבל זאת לא המטרה של הקטע. הוא לא פרשנות או פאנפיק על פרסי ג'קסון, זה פשוט קטע בהשראת הסיפור

    06/06/2017 22:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך