נטלי16
פליייז תגיבוווו

המסתורין בסוף העולם…3

נטלי16 24/06/2011 706 צפיות תגובה אחת
פליייז תגיבוווו

אמה פתחה את עיניה ובהתה בתיקרה של החדר שלה . "את מציירת מדהים…!" אמרה בקול רגוע אשלי , אמה מבהלה ראשונית קמה בבת אחת ונאנקה מכאב . אשלי קמה מהספה הניחה את הציורים והיתקרבה אל אמה . "מי את? , ולמה את נוגעת לי בדברים?" שאלה אמה לחוצה .
אשלי הרגועה היתקרבה אליה ושלחה יד לשלום , "אני אשלי " חייכה . אמה לא לחצה את היד אלה פשוט סרקה אותה מכף רגל ועד ראש , אחרי מספר שניות אמה קראה בקול "אבא , אמא!" ואחרי שניה אנה ואיתן נכנסו לחדר . "מה הולך פה ? " שאלה קמה מהמיטה , איתן ואנה שלחו מבט לאשלי והיא יצאה מהחדר . " השקט הזה מעצבן אותי דברו כבר" ביקשה , אנה היתיישבה על המיטה וסימנה לאמה לשבת לידה , "כשהיית בת שנה… " היסס איתן והמשיך , "קיבלנו אותך" אמר . אמה ההמומה לא ידעה איך להגיב "מה זאת אומרת , אני לא מבינה תסבירו את עצמכם . מה אני מאומצת? " עונה ושואלת את עצמה אמה .
"ההורים שלך לא נהרגו או משהו דומה הם פשוט מסרו אותך לאימוץ מסיבות שתביני עוד פרק זמן מסוים " אמרה אנה מלטפת את השיער של אמה , "מי זאת אשלי? ", שאלה אמה
"אשלי תיקח אותך למקום שתקבלי בו את כל התשובות שאת רוצה לקבל " אמר איתן , "אני צריכה ללכת איתה? " שאלה מופתעת , איך זה הגיוני שבשניה אחת היא מגלה שהיא מאומצת ובשניה אח"כ היא צריכה ללכת אם אותה אשלי לקבל תשובות , ללא ספק הם לגמרי היתחרפנו חשבה לעצמה אמה ."אני רוצה להיות לבד " ביקשה , היא קמה מהמיטה פתחה את הארון הוציאה מגבת ובגדים ונכנסה להיתקלח .

"היא צריכה את הזמן הזה להיות לבד " אמר איתן והחזיק בידה של אנה , כשהם יצאו מהחדר אשלי הביטה במבט שואל , "היא צריכה את הפרטיות שלה "ביקשה אנה , אשלי ידעה שאסור לה להשאיר את אמה אפילו לא לשניה אחת לבד אבל בגלל שאיתן ואנה ביקשו ממנה היא לא יכלה להיתנגד.

אמה עמדה מתחת לזרם המים ובכתה בשקט , וקבלה החלטה .
בשקט בשקט אמה היתלבשה ונעמדה באחורי דלת חדרה , היא הבינה שההורים שלה וה"אשלי" הזאת לא ייכנסו סתם כך אז היא לקחה את המראה הענקית שהיתה תלויה על הקיר וזרקה אותה בכוח על הרצפה , הזכוכית היתנפצה לאלפי חתיכות ואמה רצה לאחורי הדלת .כשאשלי אנה ואיתן נכנסו לחדר אמה יצאה מהחדר בשקט וברחה החוצה מהבית , היא התחילה לרוץ … לאן? היא לא יודעת אבל ידעה שהיא רוצה להיות רחוקה מכל הדרמה שהיא ניכנסה אליו לא מרצונה כמובן…


תגובות (1)

סיפו מדהים!
מותח, מקורי ומסקרן.
כתבתי לך תגובה בפרק הקודם, אשמח אם תסתכלי ותגיבי.

03/07/2011 12:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך