the man who tell stories
וזה פרק 2!!!!!! סוף סוףףף, לקח לי המון המון זמן לכתוב אותו... מקווה שזה היה שווה את זה.. למרות שהוא יצא קצת חופר ^^" אבל אל תדאגו, פרק יותר ארוך מזה אני לא חושב שיהייה... אממ לדעתכם היה עדיף לי לקצר או שעשיתי בסדר בזה שפירטתי כל דבר? ועוד משהו, עדיף לי להקדיש כמה פרקים עכשיו בהתחלה כדי לספר על מה שקרה במלחמה ובעבר, או שכדאי לחתוך את זה לחלקים ולשלב אותם בהמשך הסיפור?.................... בכל מקרה.. קריאה מהנה :) (סליחה אם חפרתי ^^")

המכשפה האחרונה, פרק 2- הספר

the man who tell stories 09/06/2015 717 צפיות 2 תגובות
וזה פרק 2!!!!!! סוף סוףףף, לקח לי המון המון זמן לכתוב אותו... מקווה שזה היה שווה את זה.. למרות שהוא יצא קצת חופר ^^" אבל אל תדאגו, פרק יותר ארוך מזה אני לא חושב שיהייה... אממ לדעתכם היה עדיף לי לקצר או שעשיתי בסדר בזה שפירטתי כל דבר? ועוד משהו, עדיף לי להקדיש כמה פרקים עכשיו בהתחלה כדי לספר על מה שקרה במלחמה ובעבר, או שכדאי לחתוך את זה לחלקים ולשלב אותם בהמשך הסיפור?.................... בכל מקרה.. קריאה מהנה :) (סליחה אם חפרתי ^^")

אמילי נכנסה לחדר באיטיות, היא הביטה סביבה, החדרון היה קטן מאוד, ומלבד השולחן והספר לא היה בו דבר. האוויר בחדר היה משונה, כאילו משהו מסתורי וקסום אופף את המקום. 'מה המקום הזה?' חשבה לעצמה, 'איך לא ידעתי עליו? אבא שלי בנה אותו? אבא שלי בכלל ידע שהמקום הזה קיים?' היא מיקדה את מבטה בספר, 'אולי שם אוכל למצוא תשובות' היא חשבה.

הספר היה בצבע חום כהה, עטוף בכריכת עוד עבה. הדפים, כמו הכריכה, היו קרועים ומתפוררים, כנראה שהספר היה עתיק מאוד, או שהמקום הזה גרם לכך. היא נעמדה מול הספר ופתחה אותו בזהירות, היא לא ידעה מה עלול לקרות אם תפתח אותו, היא מעולם לא קראה בספר קסום עד עכשיו, בטח שלא ספר כזה. היא הביטה בסקרנות לתוך הספר; העמוד הראשון היה כתוב בדיו שחורה וברורה. על העמוד היו שבעה מילים, בשפה עתיקה שהכירה, וליד כל מילה היה סימן:

₲ Beginner

Elementer Ѳ

Magical Ӝ

Healer Ɣ

Defender Ǿ

Oracle Ω

Timer Ȣ

היא לא הכירה את הסימנים האלה, היא הניחה שאלה סמלי קסם. היא ידעה שאת הקסם מפעילים בעזרת סימנים. סימנים שאותם ניתן לצייר על העור או על כל חפץ אחר, וכשמבטאים את מילת הקסם, הסמל נטען בכוח והכישוף משתחרר.

היא דפדפה לעמוד הבא,שם המילה -₲ Beginner- הופעה בכתב גדול ומסולסל בראש הדף.
ומתחתיה, בכתב קטן יותר, הופיע משפט, ולאחריו פיסקה כתובה באותיות קטנות מודגשות:

"גם המסע הארוך ביותר, מתחיל בצעד אחד"
לפני שתוכל להשתמש בקסם על אחרים, עליך ללמוד לשלוט בקסם הקיים בך. לפני שתלמד לשלוט בנמצא סביבך, עליך ללמוד לשלוט על עצמך. זוהי הדרגה הראשונה.

בעמודים שלאחר מכן הופיעו סמלים שונים, ומתחת לכל סמל הייתה כתובה מילת הקסם שלו. לכל סמל הייתה צורה שונה ומילת קסם שונה מהסמלים האחרים. אמילי המשיכה לדפדף בספר, עד שהגיעה לעמוד שבכותרתו נכתבה בכתב גדול המילה -Elementer Ѳ- וכמו בכותרת הקודמת, גם כאן הופיע תחתיה משפט:

"העולם מלא בקסם, צריך רק למצוא אותו"
מים, אש, אדמה, ורוח, בכל אחד מהם טמון כוח. לאחר שבעצמך תוכל לשלוט, הקסם החבוי בכל יסוד בעולם לפניך יוכל להתגלות. זוהי הדרגה השנייה.

ושוב הופיעו סמלי קסם, כל עמוד הכיל סמלים השייכים ליסוד מסויים, תחילה יסוד המים, לאחריו האש, האדמה, ולבסוף הרוח. היא דפדפה את הדפים האלה במהירות והגיעה אל הכותרת הבאה:

– Magical Ӝ –

"הקסם יכול לשלוט בכל, גם בקסם אחר"
לאחר שהשגת שליטה ביסודות המרכיבים את העולם, תוכל להתבונן עמוק יותר, ולראות את הקסם הקיים בהם. אז תוכל לשלוט בקסם באמת. זוהי הדרגה השלישית.

אמילי נשמה עמוק, היא לא ידעה את כל הדברים האלה, היא לא ידעה שהקסם מורכב כל כך. היא מעולם לא התעניינה בקסם לפני כן, למרות שאביה היא חבר במועצה. היא חשבה שכל קוסם יכול לעשות כרצונו, ולשלוט בכל סוג של קסם אם רק יצייר את הסימן ויאמר את מילות הקסם הנכונות. היא דילגה במהירות על הדפים בהם היו כתובים סמלי הקסם השייכים לדרגת הMagical, והגיעה אל כותרת הדרגה הרביעית:

– Healer Ɣ –

"הקסם קיים בכל, גם בתוכנו"
כשהשליטה בקסם בידיך תהייה, תוכל להעמיק יותר, ולהשתמש בו כדי לתקן ולרפא, את עצמך, ואת אחרים. זוהי הדרגה הרביעית.

היא דילגה שוב על סמלי הקסם, והגיעה אל הכותרת החמישית, -Defender Ǿ- עיניה עברו במהירות על השורות:

"הקסם הוא ההגנה הטובה ביותר"
הדרגה החמישית זוהי יכולת ההגנה, ככל שתתחזק, תוכל ליצור מגנים חזקים יותר, ועמידים בפני איומים גדולים יותר.

אמילי עצמה את עיניה, כל עניין הקסם הזה הפך לפחות ופחות ברור בשבילה. 'מעניין כמה זמן לוקח לעבור את כל הדרגות האלה..' חשבה לעצמה, 'מעניין איזו דרגה אבא היה… הוא בטח היה בדרגה גבוהה, אולי אפילו השישית או השביעית… אחרי הכל, הוא היה אחד הקוסמים החזקים שהיו בתקופה הזאת…' היא התבוננה סביבה, הקירות היו מלאים בסימני קסם גדולים וקטנים בצבעים שונים, מכל הסימנים שהיו שם הצליחה לזהות רק סמלים בודדים שנתקלה בהם בספר, היא מעולם לא תיארה לעצמה שקיימים כל כך הרבה סוגי קסם, ושלכל סוג יש מילה וסמל משלו. 'איך כל שאר הקוסמים מצליחים בכלל לזכור את כל הציורים האלה?, יש כאלה שהם כל כך דומים! וגם צריכים לזכור את המילה הקשורה לכל סימן…' היא נאנחה, והורידה את עיניה שוב אל הספר, היא דילגה על מספר עמודים והגיעה אל הדרגה השישית:

– Oracle Ω –

"היכולת לראות מעבר למה שהעין מסוגלת לראות"
לאחר שכל יסודות הקסם בידיך יהיו מונחים, ואת הקסם מכל צדדיו תכיר, תוכל להתבונן פנימה, אל הנסתר, אל מחשבות, תחושות, אל העתיד, ואל העבר. זוהי הדרגה השישית, יחידי סגולה מעטים אותה הצליחו להשיג, לאחר שנים של עמל, עין האורקל, היא עינו של הגורל.

'מחשבות? תחושות? קיימים בכלל קסמים שיכולים לתת גישה אל דברים כאלה?' אמילי נשפה אוויר בתדהמה, אם ככה, אבא שלה בוודאי לא היה בדרגה השישית, שלא לדבר על השביעית… היא לא הייתה בטוחה שבכלל היה אדם שהצליח להגיע אליה בתקופתה… אולי ת'אנדריס?… ואם כך, אז מה היא הדרגה השביעית, מה יכול להיות מעבר לזה? הקסם באמת יכול להגיע למקומות עוצמתיים כל כך?!'

היא דפדפה במהירות על סמלי הקסם, ובלב הולם החלה לקרוא את הכותרת האחרונה, העוסקת בדרגה הגבוהה ביותר, הטיימר:

– Timer Ȣ –

"יש צלקות שאותם רק הזמן יכול לרפא"
העתיד, ההווה והעבר מול עיניך פרושים. הדרגה השביעית והאחרונה היא הדרגה הגבוהה מכולם, הדלת לאינסוף והכוח לשנות את העולם. איש את דרגה זו לעולם לא הצליח לחצות, שאם כן, אין לדעת מה יכול היה לעשות. אם לדרגה זו הגעת, את דרך הטוב והאמת אל תשכח, שכן העולם בין כפות ידיך מונח.

אמילי דפדפה במהירות לעמוד שאחריו, אך בשונה משאר הדרגות, בהם היו סמלים רבים, כאן היה רק סמל אחד, שהייה בצורת הספרה 8 מעוקמת מעט בקצוות, כך שנראתה דומה לשעון חול. מעליו היה רשום בכתב קטן: "דרגת הזמן היא המסתורית מכולן, מעולם לא שמעתי על אדם שאפילו התקרב אליה, גם הטובים שבקוסמים היו רחוקים ממנה מרחק רב, ורק סמל זה, המועבר זה דורי דורות ידוע ממנה". מתחת לסמל הייתה כתובה המילה "TIME" ולצידה נכתב "טיים".

אמילי ניתקה את עיניה מהספר ובהתה קדימה "זמן" לחשה, "הכוח לשנות את העולם"… 'כלומר מסע בזמן? או אולי עצירת זמן?' המחשבות התרוצצו במוחה במהירות מסחררת 'דברים כאלה אפשריים בכלל? איך זה שאף אד לא הגיע לזה? איך אפשר לנצח משהו ששולט בזמן? אם דרגה כזאת באמת קיימת, מי שיגיע אליה יכול להיו…' היא קפאה במקומה, היא הרגישה שמישהו עומד מאחוריה.

"אמילי!" נשמע קול, "מה בדיוק את עושה?!"


תגובות (2)

לא יכולה לכתוב תגובה ארוכה בגלל חוסר בחמצן, קבלי את התנצלותי;) תמשיכי, מקסים כרגיל<3

09/06/2015 23:25

תודה רבה! :) והתחלתי עוד סיפור בשם קוטלי הדרקונים (הוא די שונה בסגנון שלו מהסיפור הזה), אם זה מעניין אותך..
ואני בן ^^"

10/06/2015 10:39
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך