time machine123
תודה על התגובות המפרגנות. כלום לא מובן מאליו. המשיכו לקרוא ותגלו מה יקרה בהמשך. אוהבת הרבה הרבה מאוד.

המלאך גבריאל חלום או מציאות

time machine123 30/01/2016 959 צפיות 2 תגובות
תודה על התגובות המפרגנות. כלום לא מובן מאליו. המשיכו לקרוא ותגלו מה יקרה בהמשך. אוהבת הרבה הרבה מאוד.

פרק 2 – שלוש אפשרויות
המלאך גבריאל הציג בפי אביטל את שלוש האפשרויות שיש לה כדי שהיא תבין לאיזו משימה בדיוק הוא נשלח.
" יש לך שלוש אפשריות עיקריות וטובות, רק את יכולה לבחור: או לשקוע ולהחליט שהחיים נגמרים או שאת תצטרכי לקחת החלטה גורלית , ואני מזכיר לך עוד פחות מ300 ימים אני חוזר למעלה , לגן העדן העליון. או להחליט שאת ממשיכה הלאה למרות כל הכאב ויש כאב. " אמר המלאך גבריאל מבלי לשים לב שאביטל לא מקשיבה.
"באיזו דרך עליי לבחור , המלאך גבריאל. זה נראה עדיין לא אמיתי שאתה כאן ואנחנו משוחחים." אמרה אביטל בהפתעה. היא הביטה במלאך גבריאל בפליאה.
" את הינך יודעת היטב באיזו דרך עליך לבחור , אני לא צריך להגיד לך הדבר היחיד שאני יכול להגיד לך שאת צריכה להחליט. אוי, אין לי זמן. אני לא יכול להישאר פה הרבה זמן, יש עניינים שצריך לסדר שם למעלה." אמר המלאך גבריאל בטון עגוגמי, הוא הניח את כנפיו הצחורות על המיטה. וכשאביטל נגעה בהן , הן היו נקיות וצחורות לגמרי.
" לאיזו משימה כבר נשלחת, אם בגן העדן העליון צריכים אותך." שאלה אביטל בסקרנות.
" זו משימה סודית ביותר. אסור לי להגיד מילה לאיש. אפילו לא לך. אני צריך לשמור את זה בסוד. בגן העדן העליון , יש מדפים לכל דבר.. מדפי המעשים הטובים. אין לי רגע של מנוחה." אמר המלאך גבריאל בקול שקט. מלאכים לא מדברים . מה קורה לך , אביטל את נותנת לדמיון לשטות בך.
" אוי, המלאך גבריאל.. מה גם למעשים טובים יש כנפיים?" התבדחה אביטל. המלאך גבריאל לא ענה והוא שקע במחשבותיו.
" לא , איפה שמתי את הכנפיים שלי? אה, הנה הן. בכל אופן , אם תרצי שאעזור לך וכוון אותך אז תגידי, אני צריך לחזור למעלה לגן העדן העליון." אמר גבריאל בבלבול. אביטל נותרה מבולבלת לגמרי מכל הדברים שאמר לה המלאך גבריאל.
היא לא ידעה מה לומר. או לשתוק או לומר דבר מה חכם. אבל לא היה לה מה להגיד.
אביטל נותרה מובכת בפני המלאך גבריאל. למה אני לא מצליחה לדבר בפניו. היא לא יכלה להגיד דבר.
" רוצה לומר לי משהו לפני שאני אחזור תעשי זאת עכשיו- מהר!" אמר המלאך גבריאל במהירות.
" לא כל כך ." התחמקה. הוא נעלם עם עליית השחר. נקודות אור חמות נחו על אדן החלון. היא הייתה עדיין בהלם מהמפגש שלה איתו.
היא נשארה עם השאלות בתוך הפה , דווקא כשהיא רצתה לפנות אליו ולשאול אותו שאלות מעניינות.
" המלאך גבריאל.. איפה אתה?" צעקה אביטל בייאוש. היא ניגשה במהירות האפשרית לאדן החלון אך נקודות האור שנחו שם , נעלמו לחלוטין. היא הסתכלה היטב על אדן החלון, אך המלאך גבריאל לא השאיר שם רמזים אחריו.
אך הכנפיים הצחורות שלו נותרו שם על המיטה שלה. היא נגעה בהן והן היו טהורות וצחורות , לפחות נשארה לה משהו מהמלאך גבריאל. היא לא ראתה אותו עכשיו. כי הוא נעלם לחלוטין.


תגובות (2)

אהבתי את הרעיון של הסיפור שלך. מקווה שתשארי את הפרק ותמשיכי

31/01/2016 08:51
סיפורים נוספים שיעניינו אותך