oliv
אני לא יודעת אם זה היה רעיון טוב או לא, אבל זרם לי עם היד

המלחמה ברשע ( פרק 11 ) פרק מוזיקלי

oliv 24/08/2015 544 צפיות 3 תגובות
אני לא יודעת אם זה היה רעיון טוב או לא, אבל זרם לי עם היד

דלת אדומה רועדת וארבעה נערים. הם לא חשבו לדפוק בדלת, כי על דלתות הזמן לא דופקים. שני
זקנים שמשחקים במטוטלת, מביטים בחור בדאגה. שמא הנערים שעתידים להיכנס פנימה, יחשפו את סודם.
שלושה נערים וילדה אדומה, חוזרים אל הבית של העתיד. פניהם כמו קרח שנאטם, אל הפנים
השואלות של הזקנים. אם זו הקלה או לא לפגוש אחד את השני שוב, זאת לא יודעים. אין ספק שיש כאן מישהו, שמרמה את השני.
הרביעיה קדים ואל השולחן יושבים, שולחן שבין רגע מתמלא ממתקים. הזקנים יושבים מעט תמוהים, מה מביא לביקור את אורחיהם הספקניים.
רובין שואל מה העניינים. חורחה עונה שסתם כך, עוד קצת ומתים. הנער מספר על נוסחה מסויימת שהחל להרכיב, הזקנים משתעלים וכמעט משתנקים. קרי ממלאת מים לאדונים, רובין
מזמר שהבית שלהם הוא דז'ווה של קסמים. "עוד קצת אספירין." מבקשים הקשישים.
"האין זה הגיוני שאבקש לילה אחד כאן להעביר?" השחיל, "אני מרגיש שעוד כמה שנים אגלה את הסוד ליקומים מקבילים."
חורחה ואוחנה פתאום בלעו את לשונם. "אבל איך זה קשור לרשע?" מעיז אוחנה לבסוף לומר.
"זה עוד חתיכת פאזל אחת לתעלומה." ג'ון קרץ בעורמה.
אוחנה האדום סתם את פיו מיד.
"רק תתנו לנו את הרשע לנצח." מעפעפת קרי בעיניה, "הרי על כולנו אותה מטרה, ואותו אוייב לכסח."
אל לבו של חורחה מתגנבים גיצים של התרגשות להוטה. הוא מביט בה בעיניים שספוגות מאהבה. "בטח, יקירה." ממלמל כמו ילד ביישן. "אבל האם לקחתם בחשבון את האפשרות ששהות ממושכת תתקע אתכם כאן?"
אוחנה חשב- היית רוצה, זקן טרחן. תוריד את עינייך מהנערה. המצב הזה כלל לא בריא לבריאותך ושפיותך. הו, מה נעשה עכשיו, לאן נברח, צריך תוכנית טובה.
אוחנה מגחך ומבקש סליחה מהנערים, טוען שהם לגמרי שכחו אבל רגע לפני שהדלת האדומה רעדה הם היו בשירותים. סתימה גדולה הציפה כמעט עד לחדרים האחרים. עליהם ללכת ותכף ישובו לחיקם של הצעירים.
הנערים הנהנו והסכימו, מבטיחים לא לזוז ממקומם. הזקנים ממהרים להתלחשש בתוך מקום נסתר. 3 זוגות נעליים מכפות רגליים יכפות הוסרו. על קצות האצבעות מטפסים הנערים במעלה בית האפלוליות.


תגובות (3)

ניסית לכתוב בקצב, או בשפה מליצית? לא יודע יש פה הרבה ניסוחים שלא אהבתי, שהיו יכולים להיות מנוסחים יותר בפשטות. איכשהו בגרסא הנוכחית יש משהו שפוגם בקצב של הקריאה. (יש לי הרגשה שהביקורת הזאת מפספסת את כל הפואנטה)
לגבי הסיפור בכלל, הוא כיפי לקרוא. הזכיר לי משום מה תקופות שהייתי רואה אנימה. הייתה אפילו פעם שגיחכתי (ולא בגלל השגיאות כתיב), שזה כמעט אף פעם לא קורא לי ממילה כתובה. עם זאת, ברור שהסיפור זקוק לליטוש, ולפעמים ההתנסחויות קצת מסורבלות, או שצריך לקרוא פעמיים כדי להבין פרטים (אבל זה רק במקומות מסוימים).

25/08/2015 00:16

אתה כנראה צודק. אם כי לא לגמרי. אבל בטוח צודק. כי אם אני אקרא את זה… לא יודעת אם מליצי או לגמרי מקצבי אבל… זה יצא עם מצלול. אתה צודק כי קראת את זה. הרי זה ספר. ולא מחזה מוזיקלי. ואם היה זה מחזה הרי שזה לא כתוב ראוי חוץ מצלילי ראשי. אני תוהה אם לשכתב את הפרק לפרק רציני. מה אתה אומר? לגבי שאר הביקורת שמצאתי בה המון עניין… זה נורא מצחיק כי אני אוהבת אנימה ומדי פעם משתעשעת ומדמיינת דמויות ספציפיות כאנימה. אכן ברור לי שזו טיוטה לפעמים מחרידה… זה כאילו וואן שוט. רק אחד מאוד גרוע שלא ניתן לתקן. קיוויתי שזה לא מאפיל בצורה שמוציאה מזה כל כיף. זה טוב לשמוע שלא לגמרי. מתישהו אהיה רצינית לגמרי ובעתיד אכתוב משהו שהוא גם כתוב בצןרה שתעורר גאןןה. אכתוב על נייר קודם. ואז בעזרת האלים לא תהיה כל בעיה ואנסח מחדש ואקרא שוב ואתקן כמה שארצה וזה אפילו יהיה נוח ויהיה לי פנאי. עד אז… אנסה למצוא דרך אחרת בפלאפון לכתוב. תודה, דעתך עוזרת

25/08/2015 01:15

    אני חושב שאת צריכה לכתוב מה שבא לך איך שבא לך, בלי לדפוק חשבון לאף אחד. בטח לא לשדים כמו "גאווה". את באמת חושבת שזו "טיוטה מחרידה"? אני לא. לדעתי את לא צריכה לשנות אף מילה. אגב, גיליתי לא מזמן שלכתוב על נייר זה די כיף. קצת כמו ללכת בלי נעליים… (לא באמת)

    25/08/2015 20:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך