אווה רוז
היי,אם אתם קוראים את הסיפור שלי,אני אשמח מאוד.אבל אני לא אדע להמשיך אם לא תגיבו.תודה <3

המלחמה הגדולה -חלק ב'

אווה רוז 03/02/2014 652 צפיות תגובה אחת
היי,אם אתם קוראים את הסיפור שלי,אני אשמח מאוד.אבל אני לא אדע להמשיך אם לא תגיבו.תודה <3

כולם ידעו שביער קורנהום השתוללה מלחמה.המלחמה על שם טרה ואקווה.הגנרל טרה מצבא האדמה וצ'יף אקווה מכפר מכשפות המים,נלחמו במשך עשר שנים בלי הפסקה,בלי לנסות להבין אחד את השני.והיער כולו היה מבוהל ועצבני.פרלמנט המלחמה הגדול,היה בסך הכל קבוצה קטנה של מאסטרים צעירים.מכשפת המים אוריינטל,קפטן שאנג מצבא האדמה,מאסטר קסמי האוויר קודה ונזיר האש קרייסוס.לאף אחד מהם עוד לא מלאו עשרים וחמש,והם זכרו את המלחמה מאז תקופת ילדותם.זו הייתה מלחמה עקובה מדם,נוראית.הנהרות געשו,הרי הגעש התפרצו,האדמה רעדה.כבר לא היה בטוח ביער,שנחשב פעם לגן עדן של שלום ואחווה.
גנרל טרה וצ'יף אקווה היו שניים מארבעת המכשפים החזקים ביותר ביער.בכל דור היו כאלה.
הם לא נבחרו בהגרלה אלוהית,או היו טובים יותר מאנשים אחרים,הם פשוט היו.שני המכשפים האחרים,היו ראש מנזר האש איגניס ומאסטר אייריס.שני האחרים לא רצו לקחת חלק פעיל במלחמה הנוראית.אבל מאסטר אייריס,השכילה כמובן לשלוח את חולית הליוס אל גנרל טרה,בתקווה שלוחמיה ואנשיה הטובים ביותר ירככו את ליבו של לוחם האדמה הקשוח.

אוריינטל הצעירה עבדה תחת המפקדת ג'ין,שהייתה סגניתה של צ'יף אקווה.צ'יף אקווה הייתה אישה טובה ושקולה,אך לא פחדה להילחם ולהגן על הכפרים שלה,ככל מכשפות המים.בישיבות המלחמה היא הייתה נוכחת תמיד,כמו גם אוריינטל,המפקדת ג'ין ועוד כמה מפקדות חשובות מצפון היער,מקום מושבן של מכשפות המים.כנראה שמתם לב,ולא אומר שאינכם צודקים,שלא היו גברים בכפר מכשפות המים.אתם צודקים,אך לא לגמרי.לא היו גברים מכשפי מים.למה? היו מספר סברות.הסברה הראשונה הייתה,שגברים הם חמי מזג מדי מכדי לכשף אלמנט רגוע כל כך כמו מים,הסברה השנייה טענה שהגברים אינם *יכולים* לכשף מים מכיוון שקלשוני המלחמה לא יעבדו בידיהם,אבל הסברה הידועה טענה שהקלשון הראשון ניתן לטווין ולה,רוחות הנהר,שהעניקו אותו לאקווה,בת התמותה הראשונה שידעה לכשף מים,שהייתה,כמובן,אישה.לכן נשמרו הכישרון והיכולת לנשים בלבד.כך או כך,מכשפות המים שמרו בקנאות על יכולתן המיוחדת,ולא הרשו לגברי הכפר לחזות באימוניהן.

שאנג,שהיה מבוגר ממנה בפחות משנה,היה קפטן בצבא האדמה,שהיה ממוקם בצד המערבי של היער.הבניינים הרבועים היו ממוקמים בסדר המופתי,והיו צבועים באפור וירוק,הצבעים הרשמיים של הצבא.
על שער הבסיס נתלתה לוחית וזו לשונה:"כולנו באנו מהאדמה,כולנו שווים."
קפטן שאנג פעל כמה דרגות תחת גנרל טרה.אילו ידע הגנראל ששאנג פגש מדי שבוע את מכשפת המים אוריינטל,היה קובר אותו במפולת אבנים בעודו חי.בצבא האדמה הוא למד להזיז הרים,לחצוב מנהרות וליצור מערבולות מאדמה.הוא למד להיות יציב וקשה.
מה ניתן היה לומר עליו? הוא נולד בעיר הקטנה קליף,הוא נולד בלי כלום והיה עליו להיאבק ולהשתדל כדי להיות קפטן.בצבא האדמה כולם הגיעו שווים ויצאו שווים.אנשים לכל דבר.הבעיה היחידה שם,הייתה החומר נלמד,שהורה להם לחשוב שבני האומות האחרות אינם שווים להם.

מאסטר קודה היה צעיר משאנג,אך מבוגר מאוריינטל.הוא היה גבוה יותר משלושת האחרים,ושרירי יותר משני הבנים האחרים.תנועותיו היו ארוכות ואליפטיות,בדרך כלל,לא כמו שראיתם בפרלמנט המלחמה האחרון,הוא לא נטה לריב.כשנתקל בסירוב שינה כיוון,בדיוק כמו האוויר.הוא היה קליל יותר ואהב לטוס ולראות את היער מלמעלה.הייתה לו חיבה גדולה לממתקים וחיבה גדולה אפילו יותר לשותפתו איילה.
איילה הייתה הֶיי-בַּיי,לא סתם קוסמת אוויר.
דמיינו ענן.לענן ישנם שנ צדדים.צד אחד אפל ושחור וצד שני לבן ונקי.למזלם או לרוע מזלם של רוב קוסמי האוויר,ביכולתם ליצור רוח מסוג אחד בלבד,שחור או לבן.אך לא איילה.
היי-ביי כדוגמת איילה,יכלו ליצור רוח משני הסוגים,רוח קטלנית ואיומה,חזקה יותר מכל דבר.כמקבילים להיי-ביי,היו הפַאקְוַום,מכשפות מים היוצרות מים זורחים,שמקורם בירח,ומסוגלים לרפא ולהשיב מתים.בדרך כלל העדיפו המכשפות לא להתעסק בהשבת מתים,בגלל השמועות הנוראות על רוחות רעות הרודפות אנשים שהושבו לחיים.
בנוסף להם היו האֶלֶייסְטְרֵס שָאנְדיאַן,או אלייסטרס בקיצור,אנשים שחשמל זרם בגופם ואפשר להם לירות ברקים,כמו קודה.
הסנלין,לוחמי אדמה שיכלו להצמיח צמחים.נשמרה להם הזכות לעבוד בשדות.
באזור הגעשי,המלא באש,היו הסאטייה,שכוחות מגנטיים זרמו בעורקיהם,ויכלו לקחת אליהם חפצים עשויים ברזל.

וכך הגענו אל קרייסוס.מה אוכל לומר עליו? כמראהו,כך אישיותו.הוא היה שקט ומשעמם,לא היו לו דעות,או מחשבות משלו.הוא שתק תמיד והיה מכשף מוכשר.היה לו סוד.לכולם היה סוד.למי לא?


תגובות (1)

זה נשמע סיפור כלכך מגניב! D:
תמשיכי

05/02/2014 04:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך