המלחמה הגדולה-חלק ל"ד חלק אחרון

אווה רוז 04/05/2014 730 צפיות תגובה אחת

אוריינטל צדקה.קרסוטה נהרגה,אג'רסייה נהרגה,ג'ין נהרגה,אביה של אוריינטל נהרג,רק סקרומנוסט ואקווה נותרו עומדות.אבל הלוחמים כיתרו אותם.הם פלשו לכל חדר במקדש.
וכשאוריינטל ראתה את זה היא רצה לחדר שבו הוחזקו אחיה.אבל זה היה מאוחר מדי,גם הם היו מתים.כל אחיה,חמישה ילדים צעירים,שכבו מתים,מרוטשי בטן או צוואר.היא נפלה על ברכיה ובכתה בכי תמרורים קורע לב.בגללה הם מתו,בגללה כולם עכשיו מתים.בגללה החברות שלה מתות,ואמא שלה,ואבא שלה.היא נשארה לבד,כל מי שהיה סביבה סלד ממנה או מת.היא היכתה במצחה בכף ידה ונשכה את שפתיה עד שדם זלג מהן.היא לא יכלה יותר.היא ראתה דוקרן קרח עשוי כסף וניגשה אליו.כשהרימה אותו העבירה את אצבעה על חודו,החד כתער.היא יכלה להרוג את עצמה.אבל העדיפה למות בקרב.היא לקחה את הקלשון שלה ומיהרה לשם.לא היה למה למהר.
מבין אלף מכשפות מים,נותרו רק סקרומנוסט והצ'יף.הן כרעו על ברכיהן פתאום.אוריינטל הביטה בעיני הצ'יף.שפתיה ביטאו "אני מצטערת." ללא קול.
הצ'יף כיווצה את גבותיה והביטה בה.היא זרקה את הקלשון."אנחנו נכנעות."אמרה לגנרל טרה.
הגנרל,שדמה לה דמיון מפתיע בפניו הביט בה כלא מבין."קומי על רגלייך והילחמי מכשפה מטונפת!"צעקה.אבל הצ'יף הייתה גאה מכדי לצעוק חזרה."אנחנו נכנעות."היא הרכינה את ראשה כדי שיכרות אותו.לא הייתה לה בעיה להודות שהובסה,אך למות רצתה בכבוד.
גנרל טרה הרים את החרב שלו וחרק את שיניו.הוא רצה להנחית אותה אך לא יכלה.הוא זרק אותה לרגליה."חיים תמורת חיים,שילמתי לך את חובי."הוא הסתלק בלי לומר מילה,איש מלבד הצ'יף לא הבין מה רצה.
המכשפות חזרו לבתיהן באותו בוקר.בכל ההיסטוריה שלהן לא היה יום נורא יותר מזה.איש לא יצא מהבית במשך שבוע.כל משפחה איבדה הורים,חברים,ילדים.
גם לוחמי האדמה לא מיהרה לשמוח,טובי לוחמיהם מתו בהתקפה,אבל הניצחון היה שלהם.איש לא הבין את המשפט היחיד שאמר הגנרל לצ'יף,איש לא הבין מדוע לא הרג אותה.

באישון לילה,התגנבה אוריינטל מביתה הריק אל בית הכלא,שבו היו אסירים ספורים.
היא פתחה במפתח את תא הכלא של שאנג.הוא היה אזוק,עייף וחיוור.
"מה את רוצה?"אמר לה.
היא לא אמרה דבר.רק ניגשה אליו ונישקה אותו.הוא לא היה יכול להתנגד,בגלל האזיקים.
"אני מצטערת."דמעות זלגו מעיניה.היא התירה את האזיקים שלו."תברח מכאן,לך כבר נו."
"למה את עושה את זה?"
"אני לא יודעת…"
"אני אוהב אותך אוריינטל."הוא אמר בשקט.
היא נאנחה ויצאה משם,גם הוא יצא.

קרייסוס חזר אל האזור הדרומי,כדי לגלות שאביו מת.
הו-ין פגשה את בעלה קיי-סו בעיר האופל וילדה בת ושמה סילה.היא ובעלה מתו במלחמה.
קודה חזר אל מקדש האוויר,הוא מעולם לא ראה את איילה שוב.
שאנג חזר לצבא האדמה,בתור עונש על בגידה וקשירת קשר עם האוייב הוא כמעט הודח מהצבא,אך חזר לדרגת טוראי.
ואוריינטל נותרה לבדה,בכפר שלה.בודדה.בלי אף אחד.
והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.בעצם…על מי אני עובדת?


תגובות (1)

בשתי הפרקים האחרונים היו כמה שגיאות (ובילבולים בין זכר לנקבה (ככה זה נראה))
בכל מקרה, זה היה סיפור ממש נחמד ^~^

04/05/2014 20:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך