אווה רוז
היי אממ זה סיפור הפנטזיה הראשון שלי (כן הוא קצת נראה עכשיו מושפע מאווטאר,תבינו אחר כך את ההבדלים) ואני בכל זאת די גאה בו (למרות שהוא לגמרי פריקוול ויש לו המשך)

המלחמה הגדולה -חלק א'

אווה רוז 31/01/2014 868 צפיות אין תגובות
היי אממ זה סיפור הפנטזיה הראשון שלי (כן הוא קצת נראה עכשיו מושפע מאווטאר,תבינו אחר כך את ההבדלים) ואני בכל זאת די גאה בו (למרות שהוא לגמרי פריקוול ויש לו המשך)

פרלמנט המלחמה

ץ"הם יגיעו בקרוב…"לחשה אוריינטל.
"מה התוכנית החדשה?"שאל שאנג.
"אני אומר,שהתוכנית החדשה,היא בעצם התוכנית הישנה,נעצור את המלחמה בעצמנו."הציע קודה.
"אל תהיה טיפש,אתה מוכן לסכן את החיים שלך במלחמה שבכלל לא קשורה אליך?"קרייסוס טפח על ראשו.
"תפסיקו את זה.לא נוכל לעצור את המלחמה בעצמנו.אנחנו ילדים."הרגיעה אוריינטל.
"אנחנו לא ילדים! דברי בשם עצמך! את הכי צעירה כאן!"התרתח קרייסוס.
"בסדר,אנחנו לא ילדים.אבל אנחנו ארבעה אנשים נגד צבא של לוחמי אדמה מבוגרים."היא נכנעה.
"ולפחות אלף מאסטריות מכשפות מים."העיר שאנג.
"נכון,בגלל זה צריך לפעול בחוכמה.איילה אמרה שהיא והחוליה שלה ייצאו אל לוחמי האדמה."אמר קודה.
"אתה שולח את איילה שלך אליהם? הגבהים לא עושים לך טוב קודה!"צעקה אוריינטל.
"הגבהים עושים לי דברים מעולים,אני קוסם אוויר,זה המקום שלי."הוא התגונן.
"אז כנראה התרסקת ואיבדת את החלק הזה בראש שאחראי על החשיבה.קודה,חוליית הליוס יוצאת למשימת התאבדות,שלחת את איילה לשם? אתה רציני?"ניסתה אוריינטל.
"היא לא סתם קוסמת אוויר,זאת מאסטר איילה.היא הקוסמת המשלימה שלי והכל יהיה בסדר איתה,את לא צריכה לדאוג."הוא הרגיע אותה.
"לא צריכה לדאוג!?"התפרצה אוריינטל."אבא שלי אמר שתמיד יהיה שלום ושהיער שלנו זה המקום הכי בטוח והכי טוב! ותראה! אנחנו באמצע מלחמה מאסטר קודה! האדמה רועדת והנהרות גועשים.יש שם מכשפות מים ולוחמי אדמה שהורגים את עצמם במלחמה הטיפשית הזאת! אני ושאנג לא יכולים להתקרב אחד לשני בגלל המלחמה הזאת! אבל מה אכפת לך? אתה קוסם אוויר,החיים שלך זה גן עדן,אתה לא קשור למלחמה הזאת,נכון?! אתה עף לך כל היום ואוכל ממתקים! מה אכפת לך בכלל?!"היא צעקה ורקעה ברגליה,הנהר שעמדו לידו התערבל וגעש.
"די אוריינטל,את לא רוצה שכל הנהרות ייקפאו שוב."ניסה שאנג להרגיע אותה.
"תקשיבו,זה רציני,המפקדת ג'ין דיברה איתי.משלחת לונה עומדת לעבור את מעבר האגניקאי לארץ טרייב.אנחנו עומדות לבקש עזרה מהמלך סקיילו."עיניה הכחולות הפכו בוהות כאילו ראתה משהו נורא.
"המלך סקיילו? זה טירוף.אף אחד לא ביקש עזרה מהמשפחה המלכותית מאז שפוסידון נתן לרוחות את הקלשון,או במילים אחרות,אף פעם!"צעק קרייסוס ולשונות אש בקעו מאגרופיו הקפוצים.
"קרייסוס תירגע,אני יודעת מה הסכנות וכמה זה מוזר.אבל המפקדת ג'ין אמרה שננצח במלחמה הזאת,וכל האמצעים כשרים."
"למלך סקיילו נולדה בת,והוא לא נודע בתור איש עוזר לזולת,איך המפקדת ג'ין מתכוונת לבקש ממנו עזרה?"שאל קרייסוס.
"פשוט מאוד.לא שמעת? הבת שנולדה למלך גזלה מהמלכה אטאלה את יכולת הכישוף.היא חסרת כוחות לחלוטין ובושה גדולה מאוד נחתה על המשפחה המלכותית.סקיילו התחרותי יעשה הכל כדי להשיב את הכבוד האבוד שלו,גם במחיר עזרה לנו,המכשפים הנחותים."היא נשמעה לעגנית כשביטאה "מכשפים נחותים".
"את הוזה,אחותי טה-מין אמרה שצריך לפתור את המלחמה הזאת בדרך אחרת,בלי כישופי דם מצד המשפחה המלכותית."אמר קודה בשקט.
"אז טה-מין טועה קודה.מה אתה חושב? שתמיד תוכל להיות קוסם אוויר קליל? לדלג ממקום למקום כמו רקדן? לרקוד לך סטפס בדרך לשלום? לא."קטל אותו קרייסוס.
"זה שאתה נזיר אש ומחליט להתעלם מכל הדברים שטובים לגוף שלך ולנפש שלך לא אומר שהדרך החיובית היא עקומה!"קודה התייצב מולו ונעץ בו את עיניו הכחולות החשמליות ואת חוטמו המחודד והישר.זה היה יכול להיות מאיים כיוון שהוא היה גבוה מקרייסוס ושרירי ממנו בהרבה,אבל קרייסוס לא נרתע.
"הדרך החיובית!? אתם לא עושים כלום כל היום!"
"ואתם רק מנקים ומתישים את עצמכם! אמא שלי צדקה! תודה לרוחות שלא הלכתי להיות נזיר מכשף אש! אחרת היא הייתה מאבדת גם אותי!"
"אמא שלך הרוויחה בן בטלן ועצלן! בדיוק כמוה!"התפרץ קרייסוס.
"תחזור על…זה!"קודה פיתל את זרועותיו הארוכות,הסתובב ושטף את קרייסוס בפרץ של אוויר שגרם לו לעוף לאחור.
"אני חוזר על זה!"קרייסוס רקע ברגליו פעמיים ושלח את זרועותיו קדימה,להבת אש כחולה החטיאה את קודה כחוט השערה.
"מספיק עם זה!"אוריינטל הזרימה מים לקרח סביב רגליהם וריתקה את שני הניצים למקומותיהם.
"אנחנו פרלמנט המלחמה הכי גרוע שאי פעם היה…אני פשוט מרגישה…לבד…"היא נחנקה מדמעות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך