Scarlett
סליחה שלקח לזה יותר מדי זמן לעלות, היה לי מחסום כתיבה, אבל יש לי הרגשה שבזמן הקרוב זה יעלה באופן יותר מהיר. ועוד שתי דברים קטנים: דבר ראשון: אני כבר לא יודעת מי קורה את הסיפור שלי ומי לא, אז אני מבקשת שאם יש משהוא שקרה את הפרק הזה שיגיב. רק שאני אדע אם יש משהוא שקורה את זה. ודבר שני: אם בחרתם להגיב אז אני מבקשת שתתנו לי ביקורת איך להשתפר, פשוט יש לי הרגשה שאני צריכה לשפר כמה דברים בכתיבה שלי ואני לא יודעת מה. טוב אין לי עוד הרבה מה להוסיף, אני מקווה שאהבתם(:

המלחמה של כולנו- פרק 4

Scarlett 06/04/2015 632 צפיות 6 תגובות
סליחה שלקח לזה יותר מדי זמן לעלות, היה לי מחסום כתיבה, אבל יש לי הרגשה שבזמן הקרוב זה יעלה באופן יותר מהיר. ועוד שתי דברים קטנים: דבר ראשון: אני כבר לא יודעת מי קורה את הסיפור שלי ומי לא, אז אני מבקשת שאם יש משהוא שקרה את הפרק הזה שיגיב. רק שאני אדע אם יש משהוא שקורה את זה. ודבר שני: אם בחרתם להגיב אז אני מבקשת שתתנו לי ביקורת איך להשתפר, פשוט יש לי הרגשה שאני צריכה לשפר כמה דברים בכתיבה שלי ואני לא יודעת מה. טוב אין לי עוד הרבה מה להוסיף, אני מקווה שאהבתם(:

" תעזבו אותו!" צעקתי, אך אף אחד לא הקשיב
"תעזבו אותו!" קראתי שוב בכל כוחי ועצמתי את עייני ממאמץ, אך אף אחד לא הקשיב.
עצמתי את עיניי בחוזקה והרכנתי את ראשי,
נאנחתי בשקט ובקול מעט צרוד.
"תעזבו אותו!" צעקתי שוב בכל כוחי, וידי החלו שוב לזהור,האנשים הסובבים החלו לזהור גם ולהתרומם באוויר.
" קרול, תרגעי" אמר מוטי והניח את ידו על כתפי . הורדתי מעט את ידי, הזוהר שעל ידי נחלש "והאנשים המעופפים" נפלו על הקרקע. פתחתי את עיניי. הנערים קמו אחד אחד על רגליהם והסתכלו עלי במבטי אימה. אותו מוטנט שהאנשים התאספו סביבו שפשף את ראשו והסתכל עלי גם. דממה סררה בחדר. אדם אחד הסית את מבטו לאחור ותפס את הנערה הג'ינג'ית תכולת העיניים שעמדה לידו בידה ורץ לאחור כאשר היא נגררת אחריו. מיד אחריהם זוגות של אנשים התחילו לפנות במהרה את האולם עד שנשארנו רק אני והמוטנט.
"מ…מ… מי את?" אמר המוטנט מגמגם תוך כדי שקם על רגליו.
"היי, תרגע" אמרתי, והושטתי את ידי מעט לכיוונו, אך הוא מיד נרתע והלך לאחור.
"אני קרול" הצגתי את עצמי והנחתי את ידי על החזה שלי.
"אה… היי… אני זירו…" מלמל בשקט.
"היי" אמרתי וצחקי מעט.
"אני רואה שאתה מוטנט" אמרתי.
"מוטנט?" הוא ענה
"כן מוטנט" אמרתי "אתה לא יודעה מה זה?" שאלתי לאחר מכן,
"אני אמור לדעת?" הוסיף לשאול
"כן!" קרע מוטי לפני שהספקתי להגיב. "מוטנט זה יצור על טבעי, ואתה מוטנט!" אמר מוטי במהירות כדי לזרז את התהליך.
"אה… כן, משהו כזה" אמרתי והפנטי את מבטי לאחור. מוטי נאנח.
"אני הולך לאוטו" אמר ופנה לאחור.
"טוב אז אני, נראה לי אחזור פנימה, לתוך בית היתומים" זירו אמר באכזבה.
"היי!" קרעתי.
"אתה לא יכול לחזור פנימה, יהרגו אותך שם בגלל המוטציה שלך!" הוספתי לומר
"יש לי בררה?" שאל והמשיך ללכת.
"אני לא יכולה להשאיר אותך ככה" אמרתי.
"איך זה קשור אלייך?" שאל.
"יש לי רעיון" אמרתי, זירו הפנה את מבטו אלי ונעצר.
"אולי תבוא איתנו עד שנמצא לך סידור חדש" הצעתי.
"תני לי להבין" הוא אמר.
"אתם פריקים (יצורים), שטוענים שגם אני פריק, שמסתובבים כל היום ברכב גנוב, שרוצים שאני אסמוך עליהם ואמשיך לחיות אתים כל שארית חיי?" הוא שאל.
"כן משהוא כזה" אישרתי.
"סבבה מבחנתי" הוא אמר וחיוך קטן התלבש על פניו.


תגובות (6)

בס"ד
קראתי עכשיו את הכל. זה מאד יפה ומסקרן. אני לא כל כך אהבתי את זה שקרול הכתה את האיש וזרקה אותו בסמטה ואחר כך גנבה לו את הרכב. אולי זה מה שצריך להיות בסיפור כזה, אני לא כל כך מבינה בכאלה סיפורים, אבל הייתי הרבה יותר מתחברת לדמויות הראשיות אם הן יהיו טובות לגמרי ולא יפגעו באחרים בכוונה. זאת דעה שלי, אבל חוץ מהעניין הזה הסיפור ממש ממש יפה!! תמשיכי!
הייתי רוצה לקרוא אותו בכיף, אבל לפעמים יש לי תקופות שאני בכלל לא נכנסת לאתר ולפעמים אני נכנסת כל יום. אולי תשלחי לי למייל כל פרק חדש ואני בעזרת ה' אקרא אותם, כי זה באמת יפה ומעניין מאד ואני ממש אוהבת!!
הוספתי לך דמות, בהקדמה והרשמה. תראי אם את אוהבת ואני מאד מאד אשמח לראות אותה בסיפור. זה יעשה לי כיף.
תמשיכיי!! בהצלחה!
יום טוב!!

19/04/2015 14:47

    נכון שהיא דיי עדינה, אבל זה הלמי שהיא רוצה. זה האופי שלה. היא עדינה ונחמדה למי שהיא אוהבת, לא אכפת לה מאנשים אחרים. ככה זה גם שאר הדמויות. גם הדמות החמודה והחייכנית יכולה להיות לפעמים גם אכזרית. אמשיך לכתוב את התגובה עוד מספר שעות סורי. ביי. ותודה

    20/04/2015 11:51

אני חושבת שזה בסדר שהיא הכתה מישהו, אולי היא הגיבורה של הסיפור אבל היא גם בת אדם וזה כניראה האופי שלה. אנשים תמיד חושבים שהגיבורים צריכים להיות מושלמים אבל זה ממש לא נכון, גם הם בני-אדם וגם להם יש רגשות, רצונות ופגמים.

19/04/2015 15:00

    בס"ד
    ברור שאם זה רק בגלל שהיא בן אדם והיא לא שלטה בעצמה באותו רגע, אפשר להבין את זה, כל עוד היא מבינה שהיא לא אמורה להתנהג ככה, אבל אם היא חושבת שזה בסדר לגרום רע לאנשים שהם לא מהקבוצה שלה או ממי שהיא אוהבת, אז אני ממש לא מתחברת לאדם כזה.. נכון שזה רק סיפור אבל בסיפור את חייבת להתחבר לדמות הראשית כדי ליהנות מהסיפור, ולי קשה להתחבר לאחת עם אופי רע.. זאת דעה אישית שלי וברור שיש כאלה שחושבים אחרת.
    אבל חוץ מהנקודה הזאת אני ממש ממש אוהבת את הסיפור. הוא מאד יפה לדעתי והוא ממש מעניין. זה היה רק משהו שהפריע לי באופן אישי, וברור שאין לי שום דבר אישי עם סקרלט.
    לילה טוב!!

    20/04/2015 19:24

בס"ד
זה לא היה לגמרי נכון מה שכתבתי בסוף התגובה שלי ל pepper frost, שאין לי משהו אישי איתך, כי את דווקא ממש מצאת חן בעיני.
לילה טוב!!

20/04/2015 19:27

    לא,לא, אני לא יודעת מה להגיד. היא יודעת שלאדם הזה יש הכל, כל מה שהוא צריך. תחשבי על זה רגע, הם שני אנשים, לבד בעולם, בלי אוכל, בלי קורת גג, בנתיים (רמז רמז) אם היא תצטרך לגנוב משהוא כדי לחיות אז היא מוחנה להקריב קצת. היא לא אוהבת לפגועה באנשים, היא פשוט מוכרחה.

    30/04/2015 12:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך