אם יהיו תגובות אני אמשיך :)

הממלכה הדרומית פרק 3 חלק ב

14/12/2013 570 צפיות 2 תגובות
אם יהיו תגובות אני אמשיך :)

היא בקושי יכלה לראות את זיות פיו הדק נעות כאשר הוא דיבר.
היא התכוונה למחות, לשאול למה הכוונה, אבל אחד הגמדים, המבוגר מבינהם הרים את ידו ועצר בעדה עוד לפני שהתחילה.
"אנחנו שולחים אותך לעולם אנושי." הוא אמר.
היא לא צפתה את זה, מעולם לא עבר בדעתה הרעיון המופרך שבגיל 16 היא תגיע לעולם האנושי. הם ראו את הבהלה בפניה ומיהרו להגיד לה מילים נעימות שירקחו את הבשורה. היא לא שמעה אותן. היא שמעה את חיכוך הנוצה על הקלף של ההוביטית שישבה בצד.
ערפד אחר, צעיר יותר שישב לצידה הניח את ידו על ידה שנחה על השולחן. מגע עורו לא היה נעים, הוא היה קר ומחוספס, אך היא הציחה לשמור על ארשת פנים שלווה. "אנחנו מבינים כמה מפחיד זה נשמע." הוא אמר. "אבל לא היינו בוחרים בך למשימה הזו אם לא היינו משוכנעים שאת מסוגלת לעשות זאת." השלים את דבריו הערפד שישב לצידו.
"מה המשימה שלי?" היא אמרה. היא הופתעה מעט מקולה, שהיה נשמע חזק וברור, בראשה דמינה אותו רועד ומפוחד. בשניה הפכה ארשת פניה ממופחדת והמומה לרצינית ונחושה, ללוחמת.

"בשיעורי היסטוריה, למדת על המלך ארת'ור, נכון?" שאל המכשף שדיבר ראשון. היא הנהנה.
"והאם שמעת על הקוסם מרלין?" שאל הערפד ששתק עד עכשיו, קולו צרם לאוזניה. הם נשמעו כאילו הם מקראים טקסט כתוב, בדרך שבה השלימו את המשפטים אחד של האחר. לא כאילו יש רגש וכוונה בכל משפט.
"כן. המלך ארת'ור היה תחת חסותו." בשלב זה האנטר החליטה שעליה לשחק את המשחק שלהם. דיבורה הפך אדיש, ועיניה נראו משועממות. דממה.
"איתרנו את היורש של הקוסם הגדול." אמר לבסוף המכשף הבוגר מבין השנים. היא שמרה על ההבעה המשועממת שלה, למרות שליבה הלם כל כך חזק עד שהייתה בטוחה שהערפד שישב לצידה שמע אותו.
"המטרה שלך היא לצוא אותו בעולם האנושי.." אמר אחד הגמדים.
-"ולהגן עליו." הוסיף גמד אחר.
"להגן? ממה?" היא שאלה, מנסה להתרכז בכל מה שנאמר מסביב לשולחן.
"הנבואה, שבעזרתה מצאנו אותו אומרת שבעות 4 ירחים מלאים מעכשיו, הוא ירצח." אמר ערפד.
"על ידי יצור מעולם הקסמים." השלים אותו ערפד שישב מולו.
"המשימה שלך היא לשמור עליו במשך 4 החודשים הקרובים. הוא המשיך.
"בכל מחיר." לחש הערפד שישב קרוב אליה.


תגובות (2)

המשך1

14/12/2013 07:10

ממשיכה :)

14/12/2013 12:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך