הממלכה פרק 1

15/10/2022 328 צפיות אין תגובות

לפני שהתחיל רק אומר שזה הפרק הראשון מתוך עשרה פרקים . וגם אומר שאם הסיפור מזכיר לכם את משחק הדינון , בית הדרקון או משחקי הכס פשוט לקחתי השראה ענקית מהסדרות שאמרתי אגב הפרק השני יצא אולי היום או אולי מחר טוב אני סתם חופר בקיצור קריאה מהנה אוהב אותכם מאוד .
הממלכה פרק 1
הקשר של ליהי ואביה המלך פרדי היה חזק כל כך שאי אפשר היה להשמיד אותו , למרות כל הבלגן על הראש של פרדי בגלל שהוא מלך תמיד היה לו זמן לליהי , אבל למי שלא היה לו זמן זה לאח התאום של ליהי יהב . טוב אם כבר מדברים על משפחת נלסון נראלי שאתם צריכים להכיר אותם קצת , ליהי היא ילדה חכמה ויפה , אבל העקשנות והמרדנות שלה חזקים מכל התכונות בה . אחיה התאום של ליהי יהב הוא ההפך הגמור ממנה , הדבר היחיד שיהב אחיה התאום של ליהי עושה טוב ממנה זה להילחם בקרבות . פרדי המלך הביא לעולם שני תאומים עם מלכתו המסורתית , הוא הביא כמובן את ליהי הנסיכה ואת יהב הנסיך . יופ הכרנו את כולם , אפשר להתקדם ? . ליהי הסתובבה בחצר המלוכה שלה , בפרצוף מדוכא ועצוב במיוחד . פתאום המטפלת של הארמון של משפחת נלסון ראתה את ליהי , ואמרה לה " למה את עצובה כל כך " . ליהי אמרה לה " אבי עצוב ומדוכא מאוד , ושהוא עצוב ומדוכא גם אני עצובה ומדוכאת " . המטפלת ענתה לליהי " אל תדאגי הוא בסדר , לכל אחד יש תקופות " . ליהי אמרה למטפלת " את חושבת שהוא בסדר ? " . המטפלת ענתה לליהי " אני בטוחה בחיי שהוא בסדר , אבל למה את חושבת על אביך , ולא על יופייך יש לך עיניים כחולות , שיער בלונדני וגוף חיוור " . ליהי אמרה למטלפת " תודה " , ונכנסה לארמונה . שליהי נכנסה לארמונה היא שמעה רעש מהחדר הסמוך עליה , בום ! טרק ! זה מה שליהי שמעה . ליהי פחדה אבל הרגישה שחייבת לפתוח את הדלת של החדר שיש בו רעש , ליהי אמרה לעצמה בראש " אני הולכת לפתוח את הדלת הזאת " . ליהי פתחה את הדלת , וראתה את אחיה התאום יהב נלחם עם חברו הטוב לאון . העיניים של יהב היה שחומות כמו תמיד , שערו היה שחור כמו תמיד וגופו היה חיוור בדיוק כמו גופה של ליהי . יהב אמר לליהי אחותו התאומה " היי מה קורה הרסת היום לעוד מישהו את החיים ? , חחחחח " . ליהי אמרה ליהב אחיה התאום " דיי תפסיק אין לי מצב רוח לזה " , בפרצוף עצוב ומדוכא . יהב אמר לליהי " אבא מחפש אותך הוא בחדר של אמא " , בפרצוף מתגלגל . ליהי הייתה שמחה בגלל שחשבה שאביה ישחק איתה , ליהי פתחה את הדלת של החדר של אביה וראתה אותו מדוכא ועצוב מתמיד . ליהי שאלה את אביה למה הוא עצוב כל כך , אביה אמר לה " ליהי אני מרגיש שעומדים להרוג אותי בלילה הזה , אין לך מושג כמה אין עצוב " . הדמעות של ליהי התחילו לזלוג מפניה , אבל בתוך ליהי הייתה מחשבה של זה רק תחושה לא יקרה לו כלום . פרדי המלך אמר לליהי " אני רוצה שאת תחליפי אותי , אני רוצה שאת תהפכי למלך " . ליהי אמרה לאביה " אבל אני רק בת 16 , וגם אסור לבנות להיות מלך " . המלך פרדי אמר לליהי " אני עדיין המלך וב1 בלילה אם אני ישאר חיי אני יחקוק את חוק זה , אני יחקוק את החוק שיגיד שבנות יכלות להיות מלך " . כעבור הרבה שעות הגיעה הלילה , וליהי לא הצליחה לישון , בגלל התחושה שיש סיכוי שהיא לא תראה עוד את אביה . ליהי החליטה לקום מהמיטה שלה , וללכת לחדר של אביה פרדי . היא פתחה את הדלת של החדר של אביה , וראתה את אביה על הרצפה עם דם ענק עליו . ליהי התחילה לבכות , אביה אמר לה " רגע מלפני שאני ימות תבטיחי לי , תבטיחי לי שאת תהפכי למלכה ". ליהי אמרה לאביה "אני מבטיחה ".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך