המסכה- פרק 1- נלסון

VNKL 22/08/2015 602 צפיות 7 תגובות

פרק 1: נלסון
לפעמים נלסון היה חושב שהמסכה הזאת היא הדבר הכי טוב שקרה לו.
מדי יום ביומו היה נכנס למלון "ריילו", ובבוקר למחרת יוצא.
תמיד אגודת המתנקשים: ווין, הייתה עוקבת אחריו, בכוונה לרצוח אותו ולהשיג את המסכה הירוקה שעל פניו.
למה ווין כל כך חושקים במסכה?
מיד אספר לכם.
קודם כל, אציג את עצמי: אני ריק, אני מאסטר מסכה. מה זה מאסטר מסכה? תבינו אחר כך. עכשיו אספר לכם את הסיפור על נלסון והמסכה וחבורת המתנקשים.
אוקיי, בואו נתחיל בשאלה הזאת: למה ווין כל כך חושקים במסכה? אבל יש דבר חשוב יותר שעליי לספר לכם:
יום שישי, שעה: 12:05, שנת 2014 חודש פברואר: נלסון קם בבוקר וראה על תקרת חדר השינה שלו מסכה ירוקה העשויה מגומי דבוקה עליה.
מיד לקח אותה והניח אותה על פניו, מסקרנותו הרבה.
לא תאמינו מה קרה לו כאשר הניח את המסכה על פניו.
אך קודם, אספר לכם את הסיפור הזה:
רב החובל ג'ונתן הפליג עם הספינה עם צוות המלחים שלו בים הסוער לכיוון אי מסוים.
היה זה מסע חיפוש אחר אוצר שנמצא באי שאין גדול ועשיר כמותו, ואין צוות מלחים אחר שחשק באוצר זה יותר מצוות המלחים הזה.
לפתע, מפלצת ימית ירוקה בעלת עין אחת יצאה מתוך הים הסוער ובלעה את הספינה.
כל צוות המלחים זעק לעזרה אך הים היה שקט לאחר ארוחתה הגדולה של המפלצת.
באותו הזמן, כשכל צוות המלחים, היו בספינה בתוך הבטן של המפלצת ואכלו את האוכל שהיה להם, רב החובל ג'ונתן עבד על משהו, משהו גאוני!
מסכה. מסכה עשויה מגומי.
המסכה הזאת עשויה להוביל מישהו אל מיקומה המדויק של המפלצת ולהציל את צוות המלחים המסכן.
ג'ונתן תכנן שמי שישים את המסכה, יוקרן על המסכה מיקומה של המפלצת.
צוות המלחים כל כך חשק באוצר, שלא איבדו את תקוותם.
ג'ונתן שלח את המסכה מתוך האוזן במזל אל תוך הים, והים הוביל אותה אל הביוב ומשם אל ביתו של נלסון, לאחר שנים רבות.
אין יודע נלסון על כל הסיפור הזה, ואין אתם יודעים בינתיים עם צוות המלחים וג'ונתן בכלל חיים. הכול תגלו בהמשך…

בפרקים הבאים:
"אנחנו חייבים להשיג את המסכה" קרא מנהיג ווין, יאן- צוק
"למה?" שאל גאדאשי
"נמצא את צוות המלחים האבוד ונגנוב מהם את המפה לאי. כך נשיג את האוצר בקלות רבה"
"אבל מה עם מי שמחזיק במסכה? מה נעשה אתו?" שאל פינקו
"טוב, אני מניח שנצטרך להרוג אותו".


תגובות (7)

עבדתי על זה די קשה.
בבקשה תגיבו גם אם התגובה היא לא טובה.
אקבל כל הערה מכל סוג שהיא!!

22/08/2015 22:13

    האמת, uta…. שבספר "שומרת אחותי" (הספר הכי מדהים בעולם. פשוט מבריק!) הסופרת כותבת למעלה את השנה, כגון 2002 או 1998, אז כן, מותר לכתוב מספרים. וכן, אפשר לכתוב גם שעות, אבל לא נראה לי שהמספרים עצמם. זו לא עבירה פלילית כלשהי, כמובן שאפשר לכתוב שעה ושנה ויום. זה פשוט מגוחך לגמרי…

    30/08/2015 23:39
uta uta

קודם כל, כתבת מספרים כמו שנת 2014, שעה 12:05 אסור לכתוב מספרים, באף ספר שקראתי והוא יצא לאור היו מספרים.
דבר שני, לא היו תיאורים כלל.
"המסכה" זה סרט על אדם שלובש מסכה עשויה גומי ירוק (כמו שהיה בסיפור שלך)
וזה הכי חשוב! כי זה פשוט העתקה (כמו שאתה מעתיק את המשתמש שלי)
תחשוב שהיו מפרסמים סיפור שאתה המצאת, איך היית מרגיש בדיוק? העניין של האתר הזה הוא לעזור לכותבים להתקדם ולא להעתיק רעיונות מאנשים.
וכתוב גם לפני שאתה מעלה
'יצירתך הבלעדית בלבד.' או משהו כזה, וזו, העתקה.

אמרת שתקבל כל הערה מכל סוג שהיא, אז הנה ההערות שלי.

23/08/2015 12:50
    uta uta

    ולמקרה שתשאל כמו שאתה עושה עם כל אחד
    'אהבת או לא??'
    אז אני לא אהבתי את הרעיון או בכלל את הסיפור.

    23/08/2015 12:51

למה

23/08/2015 13:15
    uta uta

    ההסבר למה נמצא למעלה,
    ואולי גם זה קשור לעובדה שהעתקת את המשתמש שלי.

    23/08/2015 13:17

זה לא אני!!!!

23/08/2015 17:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך