fearless13
למי שלא הבין:
הפרק ברובו מכתב מסבתא של קטרינה, היא שמה את המכתב בקופסא ואז קטרינה מצאה את הקופסא בחנות, וקראה את המכתב.
כישוף מתחדש, הוא כישוף שבו הזמנים והתאריכים משתנים בהתאם להוראות המכשף שביצע אותו. 
זה הסיפור המאה שלי!!!!

המסע למארינדיאה פרק 12 הסיפור ה- 100 שלי!!!!!!!!!!

fearless13 04/12/2011 634 צפיות 8 תגובות
למי שלא הבין:
הפרק ברובו מכתב מסבתא של קטרינה, היא שמה את המכתב בקופסא ואז קטרינה מצאה את הקופסא בחנות, וקראה את המכתב.
כישוף מתחדש, הוא כישוף שבו הזמנים והתאריכים משתנים בהתאם להוראות המכשף שביצע אותו. 
זה הסיפור המאה שלי!!!!

נכנסתי לחדר השמאלי, כפי שהאישה אמרה לי, החדר כולו היה ריק חוץ מקופסא אחת, ועליה כתוב: לקט', קט'! ככה סבתא שלי קראה לי!. פתחתי את הקופסא ובה מכתב:
" לקטרינה מתוקתי,
כנראה, שאת בת 13 בקרוב, כי אחרת אין סיבה לכך שאת פה. אם את קוראת מכתב זה כנראה שאני לא איתך. אבל אם את קוראת זה סימן שכוחותיי פעלו, והצליחו להביאך אל מריסה. אולי, כשסיפרתי לך את הסיפור על מארינדיאה לא הבנת הכל, כי יש ידע שספר אינו יכול להכיל, את יודעת שאנו, המארינדאינים אינינו מתים, אז אל תדאגי לגביי, אנחנו כן מתים אם אנחנו לא שתינו כוס תה מצמח האלובנופס, צמח שקצת דומה לצירזוס, אך אינה מרפאה מנבואת האורטיוס. אני לא שתיתי מתה זה שלוש עשר שנים! אז נסעתי גם כדי לארגן את הארמון לקרסאת בואך וגם לשתות מהתה. את כמובן שואלת, איך אני בטוחה בזמנים? אובחן, אני השתמשתי בכישוף מתחדש. קט' אם היית יודעת כמה אני שמחה שבקרוב תוכלי לרשת אותי, בקרוב אוכל לפרוש מתפקידי, אך לא לפני שאכתיר אותך כהנסיכה הרשמית!.
בקופסא הזו, יש עוד מכתב, ריק, אך אל דאגה הוא יתמלא! זה מכתב מתחדש כל פעם שיש שאלה אלי, תוכלי לשאול את המכתב, ואני אענה לך. בקופסא יש גם כן, ספר קסמים, אולי את יודעת ואולי לא, אבל המורה שלי, אדון קורדינגייל, גר בעיר, הוא הבטיח לממלכה שילמד, את כל נסיכותייה כשפים אשר נסיכה אמורה לדעת, לכי אליו, הוא כבר ידע כיצד למצוא אותך. בקופסא יש עוד דברים ושאליהם מוצמדות הוראות שימוש, אנא קראי אותם, כי אני מכירה אותך את בדיוק כמוני בילדותי! אינני יודעת אם סיפרתי לך, אך כשהייתי בגילך וניסיתי להשתמש בדברים האלו, התעצלתי מעט וריפרפתי עליהם במהירות. אך לשווא פעם ריפרפתי על הוראות שימוש של מטאטא מוקטן, ובסוף יצאתי רטובה, ופצועה כי המטאטא גדל ופגע במגדל המים, המגדל נרטיב אותי ונפצעתי מהמטאטא שנפל עלי…
אני מקווה שלך לא יהיו טעויות כמו שלי.
סבתך." כך כתבה לי סבתא, במכתבה היפה עם כתב ידה המעוגל, עם העט הישן שתמיד היה איתה, ועם הריח שלה.


תגובות (8)

מוקדש לכולם!

05/12/2011 14:11

❤❤❤❤❤

05/12/2011 15:07
05/12/2011 15:07
05/12/2011 15:08

למה אין תגובות

05/12/2011 22:27

בקר מצויין קרן המתוקה

ברכות מעמק לבי לכבוד הסיפור ה- 100 שלך המשך והצלחה לקראת הסיפור ה-200 שלך.♥♥♥♥♥♥♥

אהבתי מאד מאד מאד את הסיפור שלך ושמחה כי אני המגיבה הראשונה, אל תדאגי התגובות של שאר החברים בדרך תאמיני לי ♥♥ מה שעליך לעשות זה להמשיך לכתוב, מצפה להמשיך להינות מסיפורייך

ממני בקי ♥♥♥

06/12/2011 00:12

מה? אין תגובות??

06/12/2011 11:09

:O הגבתי בבוקר, למה זה לא הגיב?!?!?!
זה מדהים (כרגיל) אני מאוהבת בסיפור הזה

06/12/2011 11:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך