fearless13
אוי מסכנה לא הבנתי על מה הפרק...
כן התת מודע והידיים שלי אחראיות על זה......

המסע למארינדיאה פרק 2

fearless13 16/11/2011 590 צפיות 6 תגובות
אוי מסכנה לא הבנתי על מה הפרק...
כן התת מודע והידיים שלי אחראיות על זה......

פתחתי את הספר והחלתי לקרוא "בארץ רחוקה, רחוקה ששמה מארינדיאה…" הבנתי מאיפה הספר נראה לי מוכר, מכאן סבתא הקריאה את הסיפור!!. החלתי לקרוא, וכעבור זמן קצר נרדמתי. "מותק? את ערה?" נכנסה ושאלה אותי אימי בבוקר "כן אני כן" פהיקתי והשבתי לה. "אחריי בית הספר חיזרי מיד הביתה, שום חברות ושום ספרייה!" הזהירה "למה?" שאלתי "כי אנחנו צריכים לדבר איתך" אמרה לי אמא. התארגנתי לבית הספר ויצאתי. כשנכנסתי לכיתה חשבתי שהתבלבלתי בכיתה ויצאתי, אך לאחר שנכנסתי לכל הכיתות והתברר שהן לא הכיתה שבה אני לומדת חזרתי לכיתה המוזרה ההיא עכשיו כבר היה ניתן לראות בה כמה פנים מוכרות. "שמעתי על סבתא שלך אני מצטערת היא הייתה אישה נפלאה!" אמרה לי נוגה חברתי הטובה. "היא חיה היא פשוט נעלמה לאנשהו" אמרתי לה "כולנו משתתפים בצערך" אמרה לי המורה לחשבון שנכנסה באותו רגע. "אבל…" אמרתי, למה כולם חושבים שהיא מתה? היא נעלמה! נקודה!. כשיצאתי מהכיתה לשירותים[ בסוגרי את הדלת המורה אמרה "אני רוצה שתתיחסו אליה יפה, היא מאמינה שסבתה בחיים ויש לזה רק סיכוי קלוש אז אני מבקשת ממכם…" את השאר לא שמעתי כי דמעות החלו לבצבץ בעיני ורצתי לשירותים.
סבתא מתה?, היא בחיים אני בטוחה היא בטח רק יצאה לטייל לנוח מהעולם.
כך ישבתי בשירותים ובכיתי על הלא ידוע. בסוף צלצלו לסיום הלימודים אני יצאתי שטפתי פנים כדי שלא יהיה סימן לבכי והלכתי הבייתה.


תגובות (6)

מקווה שאהבתם!

18/11/2011 05:43

זה מוזר! ויש לך שגיאות כתיב

18/11/2011 05:47

זה מוזר ואין לך שגיאות כתיב, אז קרן\גיא שוש!
תמשיכי מהר!! אני סקרנית (:

18/11/2011 11:30

נכון, מי אמר שיש לה שגיעות כתיב ?! בכלל אין לה

18/11/2011 11:42

תמשיכי !

18/11/2011 11:42

תודה על התגובות, גיא! אתה הולך למות בבית הספר לי שגיאות כתיב?!

18/11/2011 13:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך