המשך יבוא...

המסע- פרק שישי: הוא יהרוג את המלך

03/05/2015 637 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

פרק שישי: הוא יהרוג את המלך:
"שלום אני אוריק." אמר אבא של בומבור והושיט את ידו ללחיצה.
"אני טום." אמר טום ולחץ את ידו של אוריק.
*
כשביפור התעורר קילי ופילי אכלו. פילי הביא לו צלחת ואמר, "קח זו הצלחת שלך."
"תודה," אמר ביפור ואכל בתיאבון רב. כשהם סיימו לאכול והשומר לקח את הכלים קילי לחש להם, "יש לי תכנית בריחה."
"אני לא משתתף בה. אני לא סומך עלייך." אמר ביפור לקילי והלך משם. קילי נאנח.
"אני אלך לדבר איתו. אולי אני אצליח לשכנע אותו." אמר פילי והלך אליו.
*
"ביפור," הוא אמר לו והתיישב לידו.
"מה?" שאל ביפור עצבני. והסתכל על הרצפה. פילי התיישב מולו והרים את ראשו.
"אהני יודע למה אתה לא סומך עליו. אני גם לא סומך עליו אבל הוא גאון וכך גם התוכנית שלו. היא בטוח תעבוד." אמר פילי והסתכל אל תוך עיניו של ביפור. ביפור היסס לרגע אבל רק לרגע ואז אמר, "בסדר, אני מסכים." הם הלכו אל קילי.
"מה התכנית?" שאל ביפור כאשר הוא ופילי התיישבו מול קילי.
*
"כדאי שנחפש אוכל. אם לא יתפסו אותנו, נמות מרעב תוך חודש-חודשיים." אמר אוריק.
"גם צריך למצוא מאגר מים נקיים. בלעדיים נמות תוך כמה ימים." אמר טום.
"אתם צודקים." הסכים איתם בומבור. "כשברחתי אני חושב שראיתי נהר."
"איפה זה?" שאל אוריק.
"כמה מטרים מהארמון. זה מאחורי כמה שיחים אז נוכל ללכת לשם בלי שיראו אותנו." אמר בומבור. כשהם הגיעו לשם היה לילה.
"תשנו מאחורי השיח. אני אשמור." אמר אוריק.
"כשתהיה עייף תעיר אותי." אמר טום.
"בסדר," אמר אוריק ובומבור וטום הלכו לישון. אוריק בדק שהם נרדמו והלך אל הארמון. השומרים נתנו לו להיכנס והוא ישר הלך אל המלך. "בומבור ועוד איזה בן אנוש שיצא איתם למסע ישנים מאחורי שיח כמה מטרים מהארמון. ליד הנהר." אמר אוריק והמלך חיוך מרוצה.
"כל הכבוד אוריק. אני אשלח שומרים שיקחו אותם." אמר המלך. אוריק קד קידה והלך משם.
*
"בומבור תעורר." אמר טום כשהוא מנער את בומבור אחרי שהוא התעורר.
"איפה אבא שלי?" שאל בומבור.
"אני לא יודע אבל שמעתי רעש וראיתי חיילים מתקרבים לכאן. אנחנו חייבים ללכת. עכשיו!" אמר טום לחוץ.
"אני לא הולך בלי אבא שלי." אמר בומבור.
"בומבור, אבא שלך לא בסביבה. אם לא נלך עכשיו ניתפס. אנחנו חייבים ללכת." אמר טום. אבל החיילים כבר הגיעו אליהם ולקחו אותם בשבי. הם שמו אותם בתא עם פילי, קילי וביפור. כשקילי ראה שהגובלינים תפסו את בומבור הוא הלך אל השומר וביקש מנו לראות את המלך. ליתר דיוק הוא דרש ממנו. השומר הסכים וכשקילי נפגש עם המלך הוא הוא צעק עליו בכעס: "הבטחת לי שלא תיפגע באח שלי!"
"ממתי אני מקיים הבטחות?" שאל המלך. מהיום שהוא סגר עסקה עם הגובלינים הוא ידע שהמלך לא יעמוד בהבטחתו אך הוא קיווה.
"יום יבוא…" אבל קילי בקול רועד. "יום יבוא ואני אהרוג אותך."
המלך צחק. "בהצלחה עם התכנית הזו." הוא אמר לקילי. קילי הסתכל על המלך במבט של שנאה והתחיל לקלל את המלך. השומר גרר משם את קילי וסתם פיו עם ידו. השומר זרק את קילי בחזרה לתא. קילי הלך וישב בפינה הימנית של התא. בומבור ישב שם וכקילי התקרב הוא הלך משם. קילי נאנח. "בומבור אני באמת מצטער." הוא אמר לאחיו.
"אני לא מאמין לך." השיב בומבור.
"ביפור ופילי תבטלו את התכנית בריחה ותחשבו על חדשה כי בלעדיי התכנית לא תצליח." אמר קילי.
"אבל אתה בא איתנו." אמר פילי וקילי הסתכל בעיניים שלו עם שנאה.
"לא, אני לא בא איתכם. אני הולך להרוג את מלך הגובלינים." הוא אמר עם שנאה גלויה בקולו.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך