נטלי16
כאן מסתיים לו הסיפור.....
תודה ! תודה ! תודה! , שהייתם כאן לתמוך בי הייתם חלק בלתי נפרד מהכתיבה שלי ותמיד חשבתי כשכתבתי אותו האם תאהבו ? , האם תהנו ? ותרצו עוד .....
אני באמת מעריכה ואוהבת את כל מי שהגיב ותמך בי! אתם נותנים לי כוח!

אשוב בקרוב עם סיפור חדש.... :)

המסתורין בסוף העולם… פרק אחרון

נטלי16 05/12/2011 905 צפיות 9 תגובות
כאן מסתיים לו הסיפור.....
תודה ! תודה ! תודה! , שהייתם כאן לתמוך בי הייתם חלק בלתי נפרד מהכתיבה שלי ותמיד חשבתי כשכתבתי אותו האם תאהבו ? , האם תהנו ? ותרצו עוד .....
אני באמת מעריכה ואוהבת את כל מי שהגיב ותמך בי! אתם נותנים לי כוח!

אשוב בקרוב עם סיפור חדש.... :)

"אני חושבת שאתה יודע " אמרה לוחשת , לוק הביט בה ואמר "אני לא נותן לך ללכת את לא הולכת את שומעת!? " .
"לוק תסתכל עליי !" ביקשה אמה כשהיא אוחזת את פניו בידיה . "אני חייבת ללכת , אתה יודע שזה חייב להיעשות . הם יפגעו בכל דבר שמפריע להם בדרך ! , ואני לא ייתן להם . לוק אסור לך לתת להם לבוא אחרי עכשיו ! , אני חייבת להגיע אליהם .ואני בטוחה שאתם תמצאו דרך למצוא אותי " .
לוק חיבק את אמה מכל הלב ואמה רעדה . הוא נשק לה במצח ונתן לה ללכת …
כשאמה הגיעה ליער המערבי היא עמדה בכניסה ולא עמד שם אף אחד , "היי אמה " אמר קול מאחוריה , אמה המבוהלת לא הספיקה להסתובב ונרדמה .
"אמה לא נמצאת בשום מקום! " אמרה אשלי מודאגת ."היא לא פה בחדר אוכל חיפשת אותה? "
שאל מייקל , "חיפשתי אותה בכל מקום אפשר" אמרה מתנשפת . "טוב בואו למשרד צריך לדבר עם הארי" אמר ג'וני . כשנכנסו למשרד ג'וני הרים את הציורים שאמה הניחה על השולחן בלילה .
אחרי שהארי הגיע כולם ישבו וניסו להבין לאן אמה יכלה להיעלם .
לוק דפק על הדלת ונכנס , "אני מצטער להפריע אבל יש משהו שאתם צריכים לדעת " אמר .
"בוא לוק תיכנס "ביקש ג'וני . "זה קשור לאמה " אמר .
"מה העניין ? אתה יודע לאן היא נעלמה ? " שאל הארי קצר רוח ,
"אתמול בלילה ראיתי אותה עומדת לצאת מהבית , בהתחלה עצרתי אותה אבל נתתי לה ללכת " אמר בשקט .
"לוק תסביר לי עוד פעם למה נתת לה ללכת!? " אמר ג'וני כועס .
"היא אמרה שהיא חייבת ללכת אחרת הם יפגעו במישהו אם היא לא הייתה הולכת "נימק לוק .
"אתה יודע לאן היא הלכה לאיזה כיוון משהו היא הייתה חייבת לספר " ביקש רון לדעת .
"היא רק אמרה שהיא בטוחה שתמצאו דרך למצוא אותה " אמר.
"תודה לוק בוא איתי רגע " ביקש מייקל והלך איתו לכיוון הדלת , שנייה לפני שלוק יצא מהחדר אמר
"ג'וני , היא ידעה מה היא עושה " .
"תנסה להיזכר לא שמת לב לאיזה כיוון מי האנשים משהו!? " שאל מייקל נואש לוק ענה בשלילה , ומייקל חזר לחדר העבודה .
אמה פתחה עניים כשהיא בחדר מואר אבל אטום בלי חלונות וקשורה לכיסא , "בוקר טוב ילדה יפה " אמר קול מאחוריה אמה נבהלה וניסתה לסובב את ראשה אחורה אך ללא הצלחה . "מי אתה? " שאלה , "הסיוט שלך " אמר וצחק בקול עכשיו הוא כבר עמד מולה והיא יכלה לראות אותו , גופו בנוי יציב ופניו שידרו רוע . "סוף סוף אנחנו נפגשים " אמר , אמה שתק מס' שניות והוא התקרב אליה . "אז את תעזרי לי או שאני יכריח אותך ? " ,אמר כשפניו קרובות לשלה , אמה נרתעה ממנו והתרחקה . "אתה מבזבז את זמנך " אמרה בקול יציב . האיש התיישר מולה ואמר , את זה עוד נראה …….
אחרי כמה שעות אמה התעוררה כאשר היא קשורה למיטה , היא הביטה סביבה וקלטה שהיא מחוברת לכל מיני מכונות , "מה אתם עושים ? " שאלה לחוצה . "לא היית מוכנה לעזור לנו בדרך הטובה , אז עכשיו תהפכי להיות אחת משלנו , תיפרדי מהזיכרונות שלך " אמר מישהו מאחוריה . אמה התחילה להילחץ אבל הרגישה את גופה נחלש . היא הבינה שעכשיו היא לא תצליח לשנות כלום. "ג'וני , אל תוותר עליי !!! " צעקה אמה במוחה ונרדמה .

ג'וני התעורר בבהלה כששמע את קולה של אמה במוחו . "קרה משהו ? " שאל מייקל
-"אמה דיברה אלי "
-"מה היא אמרה משהו? , איפה היא ? "
– "היא רק אמרה את השם שלי וביקשה שאני לא אוותר עליה " אמר ג'וני נאנח . מייקל הניח יד על כתפו של ג'וני וניסה לנחם אותו , "אני מבטיח לך שנמצא אותה ! " .
אחרי ארוחת הבוקר נכנסו אשלי ג'וני מייקל ניק ורון לחדר העבודה וניסו לפענח את ציוריה של אמה,
"אני מזהה את המקום הזה !" אמר מייקל , "זה היער המערבי " . "היא הלכה לשם ! " אמר רון .
הם ישבו שעות עד שהצליחו להבין שאמה באמת הלכה ליער המערבי אבל אף אחד מהציורים לא הובילו אותם למקום הימצא , "אולי הציורים האלה מראים לנו איפה המפתח לא איפה היא נמצאת " אמרה אשלי . אחרי שעות של מחשבה כל אחד התפנה לעיסוקיו וקבעו להמשיך בערב את פענוח הציורים .
" היא לא הסכימה לעזור בדרך הטובה אז גרמנו לה לעזור לנו בדרך אחרת ".
"אתה שיקרת לי! ,נשבעת שלא תפגע בה! " אמרה סלינה . אלוהים אדירים! , מה היא עשתה ? חשבה לעצמה , היא רק רצתה להרחיק את אמה מג'וני , איך היא הגיעה למצב הזה!? . שאלה את עצמה ונזכרה …..
אחרי שג'וני והשאר נסעו לים היא כבר לא חזרה אליהם , היא רצתה להיות חלק מהם , ביחד עם ג'וני חברה של אשלי ומייקל ולהתחבב על כולם , אבל ג'וני כבר לא היה אותו ג'וני שהיא הכירה , וכול השאר רק דאגו ודיברו על אמה , סלינה רצתה רק להרחיק אותה מהבית , היא לא רצתה שיכאיבו לה או יגרמו לך לאבד את הזיכרון . הם הבטיחו לה שהם לא יפגעו באמה אבל הם שיקרו והם ישלמו על זה ! חשבה סלינה , ויצאה לדרך בתקווה שתמצא רעיון .

"טוב אז אנחנו יודעים , שהיא נמצאת ביער הדרומי . " סיכם ניק
מייקל הביט בציור השני שצויר בו ירח מלא מעל היער . "הירח מלא הזה כנראה הסימן שלנו מתי להגיע לשם " .
ג'וני הביט בציור השלישי שצויר בו המפתח שראה מספר פעמים בציורים הראשונים של אמה , "למה היא ציירה פעם שנייה את המפתח ? " שאל ג'וני בקול . "אולי היא רוצה שנשכפל כזה מפתח מזויף וניקח אותו איתנו תמורת החלפות או משהו כזה " אמר ניק . "ניק כשאתה רוצה אתה גאון ! " אמר רון . "פתרנו את הציורים ! " אמר ניק שמח . "מצאתי עוד אחד " אמרה אשלי כשנכנסה לחדר העבודה , היא הניחה אותו על השולחן וכולם הביטו בו שתיקה . בציור האחרון צוירו 2 רובים שמכוונים אחד אל השני . "טוב אז אני מניח שאנחנו יודעים במה להצטייד " אמר מייקל בשקט .

הירח מלא הלך והתקרב ואחרי שני לילות הוא הגיע .מוכנים לצאת לקרב יצאו מייקל ג'וני רון וניק מהבית לכיוון היער . "חכו אני באה אתכם ! " צעקה אשלי והגיעה אחריהם . מייקל הנרגז התקרב לאשלי ואחז בה בכוח , "אשלי תחזרי לבית! , זה מסוכן מידי " . אשלי הנחושה לא ויתרה ואמרה " תשכח מיזה , אם אתם הולכים גם אני יכולה , וחוץ יזה שהארי ואנשיו כאן ככה שאין לנו מה לדאוג " . מייקל ידע שאין סיכוי שהוא יצליח לשכנע אותה להישאר , "תבטיחי לי שתישארי צמודה אלי " ביקש , אשלי הבטיחה לו ואחזה בידו . הם יצאו לדרך נחושים להחזיר את אמה הביתה!
"היא לא כיוונה אותנו לאן בדיוק ללכת " אמר ניק כאשר הם עמדו בפתח היער . "אשלי " אמר מייקל בקצרה והיא הבינה מה היא אמורה לעשות . "אמה דברי אלי בבקשה " ביקשה אשלי והתרכזה בשקט . אשלי כבר עמדה להתייאש כאשר הרגישה משהו מוזר מושך אותה , ככל שהתקרבה יותר אשלי הרגישה חום בגופה , הם נעצרו מול מנהרה שחורה כפחם ואפלה , "אני יכול להישבע שהיא לא הייתה כאן בפעם הקודמת " אמר ג'וני . כאשר הוא התחיל לזוז אשלי עצרה אותו "חכה ! " אמרה , כולם הביטו בה לא מבינים מדוע היא נעצרה , "היא לא פה ! " אמרה . "מה זאת אומרת שהיא לא פה , אשלי את בטוחה !? " שאל מייקל , "היא לא כיוונה אותנו אליה היא כיוונה אותנו למפתח " . "לא יכול להיות ! אצל מי המפתח המזויף ? " שאל ג'וני מרוגז , רון הוציא אותו מכיסו האחורי ונתן אותו לג'וני . " תוציאו פנסים נכנסים " אמר ג'וני ונכנס ראשון , אשלי אחזה בידו של מייקל בחוזקה וחששה לחיי חמישתם. החושך לא היה רק חושך האוויר היה צונן ולאט לאט הם הרגישו שהאוויר נהיה סמיך . "למה נכנסו ? " שאל ניק בהיגיון . אחרי מס' דקות הם הבינו ששום דבר לא יקרה והתחילו לצאת מהמערה , "תיראו! " אמרה אשלי וכולם הסתובבו הם ראו את המפתח , הוא היה בתוך אבן חרוטה על הקיר , אשלי השתחררה מידו של מייקל וחטפה את המפתח המזויף מג'וני היא התקרבה לאט ובטוח אל האבן וכאשר אכן היה בטוח לגעת במפתח הי שלה אותו מהאבן והכניסה את המזויף במקומו .

בדרך חזרה מהיער לבית , כולם שתקו ובחנו את תגובתו של ג'וני בעניין , הוא ניסה להתאפק באמת שניסה אבל לא הצליח לו , "לעזאזל אמה! , הייתי צריך לדעת שזה מה שיקרה " אמר כועס כאשר היו קרובים לבית הם ידעו שג'וני יצא לריצה בשביל לפרוק את הכעס ולא דיברו אליו מילה . אבל בתוך הבית הארי היה המום . "אני לא מאמין שמצאתם אותו ! אבל איפה אמה? " שאל הארי . אחרי שכולם הסבירו לו מה בדיוק קורה הארי העדיף לא להיתקל בג'וני הלילה והבטיח שמחר בבוקר הוא יגיע מוקדם .
ג'וני רץ ורץ עד שהרגיש שכבר לא יוכל יותר לנשום , הוא כעס עליה , "למה עשית את זה אמה ! ? " צרח ג'וני בחוץ מפלח את הדממה , גשם התחיל לרדת וג'וני כולו נירטב . "אני נשבע שאני אמצא אותך , ואני לא יעזוב אותך יותר לתמיד ! " צרח והחל להתקדם לכיוון הבית . "אני אוהב אותך " לחש לה ג'וני , הוא היה בטוח שהיא שמעה את המילים האלה …


תגובות (9)

זה מעניין מאוד תמשיכי!

01/01/2012 12:51

תודה אנאבלוש… :) אבל הסיפור הזה הגיע לסופו….

אני כותבת עכשיו סיפור חדש , במקריות אמיתית השם של הגיבורה הוא שמך , אנאבל

04/01/2012 02:25

אהלן נטלי אהבתי מאד מאד את הסיפור שלך ומבינה כי יש למה לחכות את מתחילה בסיפור חדש ושם הגיבורה הוא בקי ☺☺☺ ואוו תודה רבה ☺☺☺☺☺ ט"ו בשבט שמח ממני בקי ♥♥♥

07/02/2012 08:22

חחחחחחחחח היי בקי אממ האמת שהסיפור החדש כבר קיבל צורנ ויש לו שם לכן אשתדל לשלב את השם שלך אולי באחת הדמויות המרכזיות =)

07/02/2012 14:13

WOW אני נרגשת וניסערת איזה מתוקה את , נטלי חביבתי שלי גם אם לא יסתדר לך לשלב את שמי עצם הרצון והמחווה מחמיאים לי מאד מאד , איך שלא יהיה אשמח מאד לקרוא את הסיפורים המהמים שלך ושוב תודה רבה נטלי ממני בקי ♥

16/02/2012 03:36

היי נטלי המתוקה מה שלומך ? מקווה שבסדר גמור !!!! תמשיכי בבקשה לכתוב פליזזזזזזזזז תודה וערב מצויין ממני בקי ♥

22/02/2012 10:14

נטלי אהובתי תמשיכי בבקשה לכתוב – אוהבת מאד לקרוא את יצירות הפאר שלך ממש כך ממתינה בקוצר רוח באהבה בקי נ.ב. עצם הרעיון לשלב את שמי מרגש אותי מאד מאד אך אם זה לא מסתדר מבחינת העלילה תרגישי חופשייה לכתוב מבלי לשלב את שמי העקר כי תכתבי
תודה רבה ושבת ברוכה ♥♥♥

25/02/2012 01:02

נטלי,היה עונה שנייה?

06/06/2012 06:46

לא…. לצערי אין לזה עונה שניה… אני חושבת שהסיפור הזה מיצא את עצמו… מה את אומרת ?

08/07/2012 01:39
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך