נטלי16
אהבתם?? פליז תגיבווו....

המסתורין בסוף העולם …15

נטלי16 16/07/2011 724 צפיות 2 תגובות
אהבתם?? פליז תגיבווו....

"איפה אמה!! "צרח ג'וני , הילדים הגיעו אל החוף וחיפשו מסביבם את אמה ,
"הם העלימו אותה !" אמרה אליס בלחץ . "תעשו משהו!! " התחננה אליס , היא הרגישה את אמה אך לא ראתה אותה בשום מקום .
ג'וני עמד מספר שניות ולא יכל לזוז , "אמה דברי אלי " חשב לעצמו ג'וני , הוא שמע את הקול של אמה צועק "ג'וני " , והוא רץ למים בטירוף , מייקל רץ אחריו והתחיל לשחות .
אותו אדם המשיך להחזיק את אמה מתחת למים וכשראה את ג'וני מתקרב אליו הוא לא ידע איזה צעד לעשות עכשיו , כאשר ג'וני היה ממש קרוב אליו הוא שחרר את אמה ושחה בחזרה לסירה שלו שגם היא הייתה מוסתרת טוב. אותו לא הצליחו לראות כלל עד שהגיע לסירה שלו הדליק את המנוע וברח , "המשימה הושלמה" חשב לעצמו מחייך .
ג'וני הוציא את הראש מהמים וקלט את הגופה של אמה צפה . ג'וני ומייקל הביאו את אמה לחוף , ומייקל ניסה להחיות אותה , אליס הרועדת התנחמה בזרועותיו של לוק . "זוזו אחורה כולם!" ציוותה אשלי בקול והתיישבה ליד אמה . ג'וני ישב המום ולא יכל לראות את אמה בצורה כזאת היא הייתה קרה כקרח השיער שלה היה מוזר צבע עורה היה לבן חיוור , ושפתיה כחולות .
מייקל ניסה וניסה להחיות אותה , והוא כבר בעצמו איבד תקווה הוא הרים את העניים לאשלי וראה אותה בוכה , שניהם הסתכלו לכיוון ג'וני , וראו את הכאב על פניו , ג'וני הבין למה אשלי ומייקל מסתכלים עליו , והוא לא הצליח להשלים אם זה . "לא , לא , לא , לא ,לא ,לא , לא " אמר ג'וני מתחיל בשקט ומגביהה את קולו , הוא התקרב אליה ולחש לה באוזן ,
"תקשיבי לי טוב , תתעוררי עכשיו , אני לא מאבד אותך , אמה את צריכה עוד להמשיך לצעוק עליי , לכעוס עליי , לזרוק עליי דברים , אמה קומי , תתעוררי!! אמה אני צריך " אמר ג'וני נואש .
ואמה…? לא התעוררה .
מייקל ראה את הבעת פניו של ג'וני , וניסה עוד פעם אחת להחיות אותה . והיא לא התעוררה .
לוק התקרב אליהם והתיישב לידם "תדבר אליה עוד ג'וני אני מרגיש אותה " אמר לוק בשקט , לוק לחץ לה על הבטן בצורה מוזרה . וג'וני הנואש נישק אותה נשיקה ארוכה עד שהרגיש שהנשימה חוזרת אליה הוא התרחק אחורה כדי שאשלי תעזור ללוק , לוק תפס לאשלי את היד " תרגישי החום חוזר אליה " אמר מניח את ידה של אשלי על הבטן של אמה , "תדמייני שאת החום אם הידיים תפזרי את עצמך בגוף" . אשלי ולוק עשו את זה מספר שניות ואמה החלה לפלוט מים , כולם נאנחו מרוב הקלה.
ג'וני נאנח אנחה ארוכה וטובה וחיבק את אמה , "ג'וני " אמרה אמה רועדת , ג'וני הסתכל עליה מקרוב על העניים החודרות הכחולות היפות שלה , "קר לי " אמרה רועדת בזרועותיו , הוא חיבק אותה קרוב יותר אליו , והם חזרו הביתה .
אמה התקלחה והלכה לישון , אשלי התיישבה לידה השגיחה עליה ישנה כאשר ג'וני נכנס , "מייקל מחפש אותך " לחש בשקט , אשלי קמה ולחשה לו " תישאר עד שאני יחזור" ג'וני הנהן לסימן של כן והתיישב על הרצפה לידה , הוא יכל לבהות בה שעות ולא יזיז לו בכלל .
אמה פתחה את העניים אחרי חצי שעה , ופגשה את העניים שלו , "איך את מרגישה ? " שאל , "חזרתי לעצמי " אמרה אמה .
היה ביניהם מספר שניות של שקט כשאמה התחילה לדבר , "תודה " .
"על מה? , לא עשיתי כלום זה אשלי ולוק " אמר ג'וני .
"אבל אתה החזרת אותי , הם העירו אותי . שמעתי מה אמרת " , ענתה לו אמה
ג'וני היה נבוך ושתק , " אני גם רוצה להיזכר בעוד משהו שקרה לי " אמרה אמה , כשג'וני רצה לשאול מה , אמה משכה את פניו קרוב לשלה ….
הפנים של שניהם היו קרובות אחת לשנייה , וג'וני נגע בה בפנים וטבע בעניים שלה ," את משגעת אותי " אמר קרוב אליה , בשנייה שהם עמדו להתנשק הפלאפון של ג'וני צלצל . והוא ענה בעצבים
"כן הארי !" אמר תוסס , "אני מגיע מיד " הוסיף וניתק את הפלאפון . "הם מחכים לי למטה אני חייב לזוז " אמר ג'וני וקם מהרצפה ,הוא נתן לה נשיקה במצח ויצא מהחדר . אמה בהתה בתקרה כאשר מישהו דיבר לראש שלה , "מחר 9 בבוקר תגיעו לכניסה של היער הדרום מערבי , אני מחכה אם המפתח" . היא קפצה מהמיטה וירדה אחרי ג'וני לחדר העבודה בכניסה לחדר היא שמעה ויכוח .
"החוסר אחריות שהיה היום עבר כל גבול , מעכשיו ינקטו צעדים קיצוניים יותר " אמר הארי , "כמו מה? " שאלה אשלי כועסת , "ג'וני אתה עוזב את התפקיד שלך " אמר הארי בהחלטיות , "אתה לא יכול לעשות את זה " כעס מייקל , "הסמכות שניתנה לי מאשרת את זה " ענה הארי . "בלי ג'וני המקום הזה יתמוטט " אמרה אשלי מרימה את הקול , מייקל הביט ישר בעיניו של חברו הטוב ג'וני , הוא מכיר אותו מגיל 14 הוא לא ייתן לו לעזוב , הם גדלו ביחד . "מה אתה שותק? " אמר מייקל בכעס לג'וני . "אולי הוא צודק , בזמן האחרון פישלתי המון " אמר ג'וני בשקט .
אמה התפרצה לחדר בכעס ודיברה "תקשיב לי אדון סמכות , תגיד לאנשים שמעליך שאף אחד בבית הזה לא מוותר על ג'וני , ואם הם יחליטו לוותר עליו , אני הולכת מכאן ואני בטוחה שיותר ממחצית הילדים יהיו איתי בסיפור הזה " . מייקל ואשלי ההמומים הסתכלו אחד על השני והנהנו להסכמה "גם שנינו נעזוב " אמר מייקל . הארי המופתע התקרב לאמה ובחן אותה , "הייתם אמורים להביא לי כבר את המפתח " אמר . "לידיעתך אני יודעת בדיוק איפה מתחילים ככה שמחר בבוקר אנחנו יוצאים " ענתה אמה בתוקפניות . ג'וני ,אשלי , ומייקל הסתכלו אחד על השני המומים .
"אם ככה מחר בבוקר אתם יוצאים " אמר הארי ושתק מספר שניות , "מחר בשמונה אני בא לאסוף את הילדים שלא יוצאים למשימה , ג'וני אתה נשאר בתפקיד , לילה טוב לכולם . ובמיוחד לך אמה " אמר הארי מחייך ויצא מהחדר .
היה מספר שניות של מתח באוויר עד שאשלי החליטה לדבר , "אז מחר אנחנו יוצאים לדרך " אמרה אשלי….


תגובות (2)

כן, אהבנו!
=]

17/09/2011 14:41

חחח תודה בובה =)

18/09/2011 14:16
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך