נטלי16
אהבתם?

המסתורין בסוף העולם…19

נטלי16 09/09/2011 665 צפיות 2 תגובות
אהבתם?

אמה התרחקה מג'וני ולא דיברה , "את רוצה לספר לי מה עובר עליך ?" שאל ג'וני בקול רגוע , אך עיניו
היו כעוסות וסוערות . היא הצביעה על הגרון שלה וסימנה שהיא צרודה , "תירוץ טוב " חשבה לעצמה בשקט . "ג'וני בוא לפה! " קראה אשלי לג'וני שיחזור בחזרה . " אני בא" אמר ג'וני והמשיך להביט באמה , "אני ואת לא סיימנו את השיחה הזאת! " אמר ג'וני וחזר לכיוון כולם . אחרי שלוק ומייקל ריפאו את ניקול הוחלט שזאק וניקול חוזרים הביתה וכל השאר ממשיכים .
"נשאר עוד הרבה ?" שאלה אליס נואשת , כמעט הגענו לחשה אמה . הם המשיכו ללכת כשלפתע הרגישה אותו , היא נעצרה במקומה והסתובבה אחורה , הוא עמד שם לבד עיניו היו אדומות והאישונים רחבים היא הבינה שמשהו עובר עליו שזה לא הוא , אחרי מספר שניות היא קלטה שזה לא הוא אותו אדם שדיבר אליה שהיא חלמה עליו , "זאת מלכודת " הבין לוק . "אחורה כולם! " ציווה ג'וני . מייקל ואליס עמדו אחרונים וכשהסתובבו לברוח מסביבם התאספו אנשים חמושים . ג'וני הדף את אמה מאחורי ועמה כחומה מולו . בהתחלה הוא רק צחק ואז סימן לאמה עם האצבע לבוא אליו . ג'וני לא נתן לאמה לזוז ורק אחרי שאמה הרגיעה אותו עם מבטה הוא שיחרר אותה אשלי התקרבה אל ג'וני ואחזה בזרועה שלו . "בואי הנה " לחש לוק לאליס . הוא חיבק אותה קרוב אליו מייקל עמד לידם חושב על תכנית פעולה.
אמה התקרבה אליו ונעמדה מולו , "היה כל כך קל לגרום לך לשמוע דברים להביא אותך לפה שזה היה מצחיק , התמימות שלך שבאמת תצליחי להשיג את המפתח , או שזאתי תהיה האחות שמעולם לא הייתה לך" אמר והצביע על אשלי , "או אהבה וחבר " אמר בציניות והסתכל על ג'וני .
"תירו בשאר אני לא צריך אותם " ציווה והסתובב סביב אמה , "חכה!" אמרה אמה , היו מספר שניות של שקט ואז מייקל החליט לתקוף וצעק "עכשיו ! ג'וני! " ג'וני הרים את ידיו והעיף את כול האנשים החמושים על הרצפה . בשנייה הוציא המתחזה רובה , וכיוון לעבר אשלי שרצה לכיוון אמה , "את בסדר ?" שאלה אשלי מחבקת את אמה , אמה הנהנה לסימן של כן , מזווית עיניה היא ראתה את המתחזה מכוון אל אשלי שעמדה גב אליו , והוא ירה ! . הירייה נשמעה בקולי קולות וכולם הסתובבו לראות במי ירו . אמה הפילה את אשלי על הרצפה ואשלי צרחה . "אשלייי" צעק מייקל . אשלי קלטה שלא היא זאת שנפצעה , היא הרגישה שאמה לא זזה , "אמה!? " היא נגעה באמה וראתה שהכתף שלה מדממת , "אלוהים אדירים! , אמה ? את בסדר תפתחי את העניים " התחננה אשלי שהשכיבה אותה על האדמה , אמה בהתה בשמים והרגישה שלאט לאט נגמרים לה הכוחות והיא עצמה עניים…..
אמה התעוררה בחדר שלה , היא התבוננה סביבה וראתה את אשלי ישנה במיטה ליד . אחר כך חיפשה שעון , השעה הייתה 4 לפנות בוקר . היא קמה מהמיטה לבשה סוודר ושמה לב שהכתף שלה כבר לא כואבת . היא הסתובבה בבית ופגשה את מייקל , "מה את עושה פה? , איך את מרגישה כואב לך עדין משהו? " שאל , "לא אני מרגישה כמו חדשה רק עוד קצת עייפה " ענתה . "ג'וני ישן ?" שאלה אמה , "לא הוא במשרד " ענה ושיחרר אותה ללכת . אמה דפקה שתי דפיקות על הדלת וכשלא נשמעה תשובה היא נכנסה . החדר היה חשוך וג'וני שכב על הספה הרחבה ובהה בירח , אמה התקרבה אליו , בהתחלה היססה ואז שכבה לידו על הספה ושניהם הסתכלו על הירח ואז אחד בשני . ג'וני ליטף לא את הלחי ואמר "יש לך מושג מה עשית לי? , עד כמה את משגעת אותי בסיכונים שלך ? " . אמה לא דיברה היא נישקה אותו , ג'וני חיבק אותה כמו אהוב שקיבל בחזרה את אהובתו אחרי מלחמה . והם נרדמו יחד מחובקים ורגועים .
אמה וג'וני התעוררו יחד עם טריקת דלת חזקה מאוד , "מה זה צריך להיות ?" שאל הארי ..


תגובות (2)

מדהים!

17/09/2011 15:03

תודה רבבבבבבה !! =)

18/09/2011 14:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך