נטלי16
איך..?

המסתורין בסוף העולם…24

נטלי16 06/11/2011 806 צפיות 4 תגובות
איך..?

אשלי ישבה בחדר העבודה עם ג'וני ומייקל כאשר הרגישה את ההרגשה הנוראה מכל בבטן , מייקל וג'וני קמו מיד עם אשלי ויצאו אחריה , "דברי מה קרה ?" ביקש מייקל לדעת , אשלי עמדה באמצע הבית וגם לוק ירד במדרגות , כשאשלי באה לשאול את לוק מה הוא מרגיש הם שמעו את אליס צורחת לעזרה . כולם מיהרו לצאת החוצה ומצאו את אמה שוכבת על הספסל ואליס לידה מנסה להעיר אותה . "תעזרו לי היא לא מתעוררת !" התחננה אליס ביבבות . מייקל הרים לאשלי את הראש ופתח את העין שלה , "אמה !? את שומעת אותי ? " שאל תוך שהוא מחפש על הגוף שלה איזה שהוא סימן למכה , חבלה פצע . "אליס , מה קרה ספרי בדיוק " ביקש ג'וני . ישבנו על הספסל ופתאום היא התעלפה בלי שום התראה " אמרה רועדת . מיד שאליס אמרה את זה מייקל הרים את שיערה של אמה ובדק את הצוואר שלה הוא הוציא חץ שהיה תקוע לה על הצוואר והשאיר את כולם המומים . "שיט , אני לא יודע איזה חומר זה , צריך ללכת לבדוק . " מייקל קם מהמקום ותוך כדי הליכה צעק " ג'וני קח אותה לחדר עם אשלי , אליס ולוק בואו איתי מהר! " ציווה . ג'וני הניח את אמה על מיטתה ובהה בה , אחרי מס' שניות מייקל נכנס לחדר והזריק לה משהו ליד , "מה זה הדבר הזה ? " שאל ג'וני , "הם הזריקו לה רעל , ואני הכנסתי לה נוגדן אבל הרעל היה חזק היא תגיב אחרת עכשיו " אמר מייקל , ולפני שג'וני הספיק לשאול למה הוא התכוון הוא הבין, אמה התחילה לזוז ונראה היה שמתחוללת בתוכה מלחמה , "תחזיק לה את הידיים ג'וני " ציווה מייקל כשהוא מחזיק לה את הרגליים , אמה נלחמה בעצמה והחלה לקפוץ ולזוז , ג'וני החזיק לה את שני הידיים לא בכוח אך כשהיא התחילה להפעיל כוח חזק מידי לא הייתה לו ברירה , אשלי הוציאה את אליס ולוק ליד הדלת , והיא בעצמה כמעט ולא עמדה בזה , אמה החלה להזיע ולצרוח . ואשלי התקרבה אליה עוד ועוד אך לא יכלה לראות את אמה סובלת ככה ודמעות החלו לרדת לה . אמה לא הפסיקה להילחם והמשיכה לצעוק , "עוד קצת אהובה , עוד קצת וזה נגמר." לחש ג'וני לאמה כל פעם שאמה צרחה ג'וני הפסיק לנשום , ואחרי שאמה החלה להירגע ג'וני קירב את מצחו אל מצחה וליטף את פניה .
"מה עכשיו…? " שאלה אשלי . עכשיו היא תירדם עד שיחזרו לה הכוחות. ג'וני קם מהמיטה שלה והתרחק לדלת , "ג'וני " קראה אשלי ג'וני אפילו לא הסתובב הוא רק יצא מהחדר .
"היא תישן בזמן הקרוב תשגיחי עליה " אמר מייקל ויצא אחרי ג'וני . נכנס לחדר שלו ושל מייקל והתחיל להרים משקולות . מייקל נכנס לחדר והתקרב אל ג'וני .
"הם פתחו במלחמה עכשיו! " אמר ג'וני קר רוח . מייקל ידע שג'וני צודק אך החליט לא להגיב על זה .

"מה השעה ? " שאלה אמה , "8 וחצי , את יכולה להמשיך לישון אם את עייפה " אמרה אשלי לאמה , "יש משהו מעניין למטה ? " שאלה אמה מתרוממת מהמיטה , אשלי שתקה שנייה ואז התקרבה אל אמה והתיישבה לידה , "החלטנו אתמול בלילה שנתחיל ללמד פה אומנות לחימה , אני לא ישקר לך המצב רק הולך ומחמיר והגענו למסקנה שפשוט צריך לדעת איך להגן על עצמך , אבל שוב את בטח עדין חלשה אז את לא חייבת לבוא ".
"אני באה !" אמרה אמה נחרצות וקמה מהמיטה . אמה ואשלי ירדו לחדר אוכל , אכלו לבדן והלכו לאימונים . "את למדת אומנות לחימה ?" שאלה אמה את אשלי בדרך , "כן , אל דאגה לא אנחנו מאמנים אתכם " . "מה זאת אומרת ? אבל ג'וני מלמד את זה . " . "נכון , אבל לא רק הוא . הגיעו עוד שני חברי ילדות שלנו שהם בדיוק כמו ג'וני , מדריכים , בעלי כוחות ומלמדים אומנות לחימה פשוט הם מאוד רחוקים מכאן " .
בכניסה לחדר אימונים אמה ואשלי נתקלו במישהו , "הי אשלי ! " אמר הצעיר וחיבק את אשלי , "אויי , ניק מה שלומך ? " אמרה אשלי וחיבקה אותו כמו שהוא אותה , "הרבה זמן עבר " אמר והביט באמה . לעומת מייקל וג'וני ניק היה בלונדיני עם עניים כחולות אפלות , גובהו היה כמו גובהו של ג'וני ומייקל וגופו רזה כשל מייקל . "היי אני ניק " אמר לאמה והושיט לה את היד , "אני אמה " אמרה ולחצה לו את היד . אשלי הביטה בניק ואז באמה , "אמה תיכנסי " ביקשה .
אמה נכנסה לחדר וניק המשיך לעקוב אחרי תנועותיה של אמה . "ניק לא השתנתה " אמרה אשלי במבט בוחן , "גם את לא אשלי " אמר מחויך .


תגובות (4)

מהמם!!!תמשיכי!

18/11/2011 03:55

תודההה :)
אני גם רוצה להגיד שבקרוב הפרק האחרון…

18/11/2011 05:52

ערב טוב נטלי למה אינך ממשיכה לכתוב אהבתי את הסיפור ואני רואה שגם שירוש אהבה אז אנא תמשיכי ♥♥ תודה בקי

24/11/2011 07:51

היי בקי האמת שכבר אצלי הפרק האחרון נכתב אני פשוט עדין חוששת לעלות אותם קצת …. כי אולי לא תאהבו כל כך את הסוף … אבל אני ישמח שתגיבו לי כי אולי אעשה שינויים :)

25/11/2011 15:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך