אושרת963
זה יראה משעמם אבל יש לי בכיתה יותר מ-6 קוראים לסיפור הזה

המרדף פרק 1

אושרת963 03/09/2013 645 צפיות אין תגובות
זה יראה משעמם אבל יש לי בכיתה יותר מ-6 קוראים לסיפור הזה

בס"ד
"רוץ רוץ!" אמר אאביו של טומי לטומי,שהם רצים לעבר היער ושטומי מחזיק ספר שמן ועבה,אביו רץ איתו ביחד אך הוא נתקל בענף ונפל טומי חזר אחורה ועזר לו,אך אביו הפציר בו ואמר:
"רוץ במהירות,אל תחזור הוא יתפוס אותך!" טומי לא יכל לעזוב את אביו,והוא נשאר,והאיש עם הגלימה השחורה ופניו מכוסות התקדם עם כרכרתו המהירה והשחורה,האב הצליח איך שהוא לרוץ והם המשיכו לברוח,ושוב פעם האב נפל טומי חזר אחורה לאביו אך האיש כבר תפס את אביו,ולכן לטומי לא היה בררה אלא לברוח,הוא ברח כמה שיותר מהר,והאיש אחריו,טומי רץ ונישה לטפס על העץ אבל נפל הוא שוב פעם ניסה אך לא הצליח לפני שהוא נפל הוא סם שם את הספר והתחבא מאחורי העץ,שכולו פוחד מה יקרה לו?.
האיש חשב בטומי ברח ולכן חזר לכרכרה שלו,טומי ניצל,הוא יצא הממחבוא ועלה לעץ והוציא משם את הפר ורץ בחזרה לאביו,ברם הוא לא ראה אותו,הוא ראה ליד העץ משהו נוצץ טומי התקרב לשם ולפתע ראה מפתח,הוא החזיק את המפתח וישר הספר זהר,הוא ראה שניהיה חור בצורת מפתח,והבין שהמפתח הזה פותח את הספר.
טומי שמע צעדים מתקרבים הוא לא שם לב הוא סתם חשב שאולי זו חיה,הוא הכניס את המפתח לכיס ושהוא מניח את הספר לידו ושהוא מחכה לראות מי מגיע.
מולו הוא רואה את האיש בגלימה הכחולה,הוא מיד הסתובב ולקח את הספר אבל שטומי הסתובב האיש סתם את פיו ולקח אותו לעגלה ולקח את הספר איתו,אביו וטומי הם היו בכ לא כל אחד בחדר שונה לא ביחד,טומי קם,והסתובב ושהוא בודק את כיסו והוא הבין שהפתח עדין שם,עד שטומי קלט,שהספר לא אצלו,הוא ישב על המיטה כולו רועד מפחד.
,הדלת נפתחה והאיש נכנס הוא לבש גלימה כחולה ופניו מוסתרות ואמר:"טומי איפה המפתח?"
הוא התקרב לטומי,טומי רץ לקיר השני אבל האיש דחף אותו בקסם אליו ואמר:"איפה המפתח?"
האיש רתח מזעם הוא פתח את הכלא ונכנס לשם הוא הרים את טומי ושדחף אותו לקיר,הוא חנק אותו שכמעט טומי מת עד שטומי אמר:"הוא לא אצלי."
האיש שחרר אותו והלך החוצה האיש נשאר שם לטומי היה את ההזדמנות לברוח את הוא החליט לא אלא להישאר שם.
"למה אתה לא יוצא?" אמר האיש בגלימה.
"בגלל שאני רוצה את אבי"
"לא" אמר האיש ונעל עליו את הדלת והלך.
ברגע שהאיש הלך טומי החל לצעוק::"אבא אבא איפה אתה?"
"טומי" לפתע מהקצה הופיע אביו כולו קשור ופצוע.
"למה נשארת פה?"
"כי הספר אצלו המפתח אצלי ואני יצא מפה איתך,וגם עם הספר."
"לא!" צעק האב ואמר:"אסור לך אתה חייב לברוח משם כמה שיותר מהר,תלך לקחת את הספר ולברוח בלעדי. ולך לארמון של דודך אריק."
האב הושיט את ידו ואמר:"ו ריק"
והדלת נפתחה טומי יצא משם ובא לברוח מהחדר אבל הוא עצר לרגע הסתכל על אביו הוא לא ידע מה לעשות.
"ברח" אמר אביו.
"אני עוד יחזור בשבילך!" אמר טומי וברח משם.
הוא המשיך ללכת במשדרון עד למשרד של האיש,הוא הציץ בדלת וראה שם שהאיש בודק משהו,הוא קם והלך לדתל טומי נלחץ הוא לא רצה להיתפס,הוא התחבא מאחורי פסל,ושהאיש יצא הוא נכנס לחדר והתחיל לחפס,במגירות,בשידות,"אהה" אמר טומי מתי שהוא מצא את הספר והחל לברוח משם,הוא רץ לעבר כל המסדרון עד למדרגות,הוא ירד במדרגות עד שהוא שמע צעדים באים לעברו,הוא החליט לחזור אך גם שם הוא שמע צעדים,טומי בם להסתובב אך באותו רגע מישהו תפס אותו.
השומר גרר אותו לחדר חשוך,ווקטן שלו היה לו כלום,הספר היה איתו,טומי התחיל לחפס את האור אך לא מצא אלא הוא דפק את רגלו בשידה מברזל מרוב שהיה שם חושך,טומי כמעט לא נשם,לא היה באותו חדר חלון או משהו שקשור לאוויר.
הוא מצא על הרצפה מין מנעול קטן,וברקע נשמעו קולות מפחידים:מפלצות,חיות,רוחות וכ"ו…
הוא משש את הדבר השמן הזה והבין שזו ידית הוא הרים אותה ולפתע ראה סולם שמוביל למטה שמוביל למנהרה.
המשך יבוא תהנו:)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך