המשך אונס(18+)

18/04/2022 472 צפיות אין תגובות

אחרי שסיימת לשטוף פנים,בער בך הרצון לקחת חגורה ולהכות אותה אך החלטת שלא תעשה זאת.
בדקת במגירות שלכם שהאם במקרה יש כדורי שינה,מצאת כדורים אלו באחת המגירות שלך,ביקשת ממנה שתיקח כדור,היא לקחה אותו,שתתה מים,הרגישה מעורפלת ונרדמה במיטה.
המאהב אמר לעצמו שהיא צריכה להיענש על איך שהיא אף פעם לא הגיעה אליו ולא סיפרה לו הכל פנים מול פנים אלא דרך הפייסבוק ושהיא הקדישה למען אישתו מכתב על כל מה שקרה ביניהם בחלומותיה ובמחשבותיה הצלולים ביומן המשולב והאישי שלה.
הוא התחיל לבדוק האם יש בגד שהוא מאוד רוצה שהיא הייתה עכשיו לובשת מולו כששניהם לגמרי לבד,הוא מצא את חלוק התחרה שלה,הוריד ממנה את בגדי הבית,הלביש עליה את החלוק,השעה 11:57,הוא נעל את הדלת,הלב שלו פועם,דופק,הולם,בוער,רותח ושורף בחוזקה בגללה,גופו רועד והדרך שהוא רוצה לומר לה"אני אוהב אותך" בוער בכל עצמותיו,הוא רצה לבכות עליה אך אמר לעצמו שהוא לא יבכה עליה.
המאהב לחש לה באוזן שהוא עדיין אוהב אותה,היא הרגישה שהוא מנשק אותה אך היא לא יכלה להתנגד לו,הוריד גם את החלוק ממנה,היא הרגישה אותו בתוכה,היא רצתה לצעוק שיפסיק אך הוא הניח את ידו על הפה שלה,אחרי שסיים לגמור בתוכה,הוא נרדם לידה.
שניהם התעוררו ב12:42,הוא העביר את ידו בבית שחי שלה,הוא הבטיח לה שברגע שהוא ינוח על משכבו בשלום כמו שקרה לבן אדם שהוא מאוד רצה לפגוש בחייו אז היא תתחרט שמעולם לא סיפרה לו הכל במציאות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך