המשך נקמה בחברים שלך

17/04/2022 276 צפיות אין תגובות

היא חזרה מטיול שהיא עשתה עם חברה שלה בתל אביב,שתיהן אכלו ארוחת בוקר-צהריים ב11:00 שבה הגישו:ביצים קשות,טוסט ועוגת שוקולד וניל.
היא וחברתה רצו לעשות קניות אך נהיה חם בחוץ בצורה מטורפת,לכן כל אחת מהן חזרה הביתה.
חיכית לה בביתה,היא חזרה,ניגשת אליה,ראית שהיא לא השתנתה אך היא שמה לב לשינוי שעשית.
היא נהייתה כנה אתך מבחינת שהיא יותר אוהבת את המראה שהיה לך ב2019,הסברת לה שאתה אותו גבר שנהיה המאהב שלה בחלומות שהיא בונה ושלא השתנת,שתית קפה שחור עם כפית אחת של סוכר ואכלת לחם עם גבינה צהובה,לקחת אותה בשתי ידיך לחדר השינה שלה,ראית שההורים שלה קנו לה מיטה חדשה והופתעת מגודל המיטה,השכבת אותה והתחלת לעשות אהבה איתה בדיוק בדרך שנהגת לעשות איתה עד שחברים שלך תמיד התערבו ביחסים שלכם במשך חמישה חודשים בדרך הזו:לקחת אותה בשתי ידיך,צעדת לכיוון החדר שלה,נעלת את דלתות הבית,שאלת אותה האם היא במחזור?היא ענתה לך שהמחזור שלה הסתיים השבוע,הורדת מעצמך את הבגדים,התחלת להתנשק איתה,היא זרמה אתך,נשכת אותה בצוואר ובגרון,כשהחדרת את האיבר מין שלך לתוכה,היא התחילה לצעוק מרוב כאבים חזקים,התנצלת בפניה ואמרת לה שאתה מצטער ששכחת שהיא לא קיימה הרבה זמן אהבה עם גבר במיטה,בהתחלה כאב לה,היא דיממה אך כשהמשכת להחדיר את הפין שלך לתוכה,היא רצתה שתמשיך לחדור לתוכה,שאלת אותה שהאם כבר לא כואב לה,היא ענתה לך שלא,ניגבת את דמעותיה כשראית שעוד פעם התחיל לבעור,לרתוח ולהישרף בתוכה כל הסיפור ביניכם,אמרת לה שהיא לא צריכה להרגיש אשמה כי זה לא קורה ביניכם בחיים האמיתיים,היא נרגעה,הנחת את ראשך על הבטן שלך,שתית מולה וויסקי ועישנת סיגריה כשסיימת לעשות אהבה איתה והתוודתה בפניך שיש ימים שהיא רוצה לצעוק לעולם שאתה והיא מאהבים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך