נופר מעין
בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו :)

המשקפיים – פרק 14

נופר מעין 06/07/2011 695 צפיות 2 תגובות
בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו :)

העמדתי פנים שלא שמתי לב אליהם. הסתובבתי קצת וחזרתי לחדר של ריק.
"אין בחוץ שום שוטרים!" הכרזתי והתיישבתי על הכיסא. ריק הסתכל עלי וחייך בזמן שהרופא בחן כמה צילומי רנטגן שלו.
"חדשות טובות! בסוף מסתבר שלא נפגעת בעמוד שדרה!" אמר הרופא מחאתי כפיים וקפצתי במקום כמו ילדה קטנה וריק רק גילגל עיניים וצחק.
"קלרה ברייסבן?" שמעתי קול מאחורי וזיהיתי את הקול של ג'ים. הסתובבתי אליו ואל שני האחים שלו וחייכתי.
"מה?" שאלתי בקול תמים. מזווית העין ראיתי את ריק בוהה בשלושה האלה. טוב, אי אפשר להאשים אותו, הם פשוט ע-נ-ק-י-י-ם!!
"את מוכנה לצאת החוצה. אנחנו רוצים לתחקר אותך לגבי התאונה" אמר ג'יימס ויצא החוצה עם ג'ים. ג'מרון חייך ויצא אחריהם.
"אני אחזור עוד מעט" לחשתי לריק. נתתי לו נשיקה על המצח ויצאתי אחריהם.
"אני יודעת מה אתם רוצים ואין סיכוי שאתם תקבלו את זה. נראה לי שניהלנו את השיחה הזאת כבר" אמרתי עוד לפני שהם פתחו את הפה.
"יכול להיות. אבל הזמנים השתנו. תני לנו את המשקפיים או שנפגע בריק" אמר ג'ים.
"אתם לא תפגעו בו. לא כשאני כאן. עכשיו תסתלקו או שאני קוראת לאבטחה" אמרתי בלחש. הם הסתובבו והלכו ואני חזרתי לחדר של ריק.
"אני חייבת לחזור הביתה אז אני קוראת לאבא שלך ולפיט טוב?" אמרתי לריק והוא הנהן. התכופפתי אליו ולחשתי לו באוזן-
"תיזהר מהשלושה האלה. הם לא באמת שוטרים. הם האנשים שדרסו אותך" התרוממתי והלכתי הביתה. רק בדרך זה היכה בי – אם ריק חי, איך ראיתי את הרוח שלו? חשבתי על זה כל הדרך. כשנכנסתי הביתה רצתי לחדר והסתכלתי על המקום שבו ראיתי את הרוח של ריק. מצאתי על הרצפה מכשיר שחור בגודל של אייפון (ממש כמו זה שגנבתי מהחנות ההיא ממזמן). הרמתי אותו ובחנתי אותו מקרוב. ראיתי בצד מתג הפעלה קטן ולחצתי עליו. לפתע הופיעה הדמות של ריק בלבן. בדיוק כמו הרוח שלו. הדמות חייכה ונעלמה. אווקיי, זה מסביר הרבה.

* * * * *
הילרי הסתובבה בביתה. הם היו אמורים לחזור כבר. איפה הם? לפתע היא שמעה דפיקה בדלת. היא רצה לפתוח.
"סוףסוף. למה לקח לכם כל-כך הרבה זמן?" היא שאלה בעצבנות את ג'ים,ג'יימס וג'מרון.
"היינו. ב-" התחיל ג'ים אבל הילרי קטעה אותו.
"תחסוך לי תירוצים. הבאתם את המשקפיים?" שאלה בטון חמור. כל השלושה נראו אשמים.
"היא רצה לבית החולים וגילתה שהוא חי לפני שהספקנו לעצור אותה. אחר כך היא לא הסכימה לתת לנו אותם" אמר ג'יימס וג'מרון הנהן. הילרי רקעה ברגלה. הקלרה המעצבנת הזאת! מה הילרי כבר ביקשה? לקחת את המשקפיים כדי שתוכל סוףסוף להשלים את הסט? יש לה כבר את הכובע והצמיד. חסרים לה רק המשקפיים. היא ניגשה אל השידה שעמדה בצד ופתחה את אחת המגירות.
"מה הולכים לעשות עכשיו?" שאל ג'ים. הילרי הוציאה אקדח ובחנה אותו.
"עד עכשיו עשינו את במוח. עכשיו עושים את זה בכוח"
הילרי כיוונה את האקדח על תמונה של קלרה ויירתה.

* * * * *
יש רק תשובה אחת. ג'ים ג'יימס וג'מרון. אני בטוחה ב100 אחוז שהם שמו את זה בחדר שלי. אני לא מטומטמת (טוב אולי קצת) אבל אני יודעת מה הם תיכננו. הם רצו שאני אחשוב שהמוות של ריק בגללי ואז אני אתן להם את המשקפיים. הם קצת שכחו מהעובדה שאני תמיד יכולה ללכת לבית החולים לראות אותו.
שמתי את המכשיר על השולחן והתחלתי לסדר קצת את החדר. לפתע ראיתי מעטפה לבנה על הרצפה. הרמתי אותה וראיתי מה היה כתוב עליה – 'סודי ביותר! מיועד רק לג'ים, ג'יימס וג'מרון'. חה! הם בטח הפילו את זה כשהיו כאן כאן. פתחתי את המעטפה והתחלתי לקרוא.
'לג'ים, ג'יימס וג'מרון.
בפעם הראשונה שניסיתם להשיג את המשקפיים נכשלתם. אני לא תן לזה לקרות עוד פעם. מיצידי אפילו תהרגו את קלרה אם צריך. אני רוצה את המשקפיים האלה ואני אשיג אותם. אני לא אקבל עוד כישלון. תשיגו לי את המשקפיים ולא משנה באיזו דרך. אם לא תעשו את זה, אני אהרוג אתכם אחד אחד.
תשיגו לי את המשקפיים גם אם זה אומר להרוג את קלרה ואת כל משפחתה. תביאו לי אותם ביום שני.
הילרי'
הילרי, החברה הכי טובה שלי.


תגובות (2)

:) כבר חשבתי שלא הבנתי כלום הרי הילרי היא החברה הטובה שלה…

06/07/2011 20:52

נכנס בה שד???
זה מזכיר קצת את המכשפה מתלמדת..
זה מהמם!!!

30/09/2012 00:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך