נופר מעין
בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו :)
זה ממש חשוב לי...

המשקפיים – פרק 16

נופר מעין 07/07/2011 668 צפיות 8 תגובות
בבקשה בבקשה בבקשה תגיבו :)
זה ממש חשוב לי...

"…שלוש…"
ירייה.

הילרי ירתה. ריק התכופף שניה לפני שהיא לחצה על ההדק, אז הכדור נכנס לקיר במקום למוח שלו. לרגע הילרי נראתה מבולבלת ועצבנית וריק ניצל את ההזדמנות, הוא חטף ממנה את האקדח וכיוון אותו לראש שלה. הילרי חייכה.
"יפה…. אולי המעטתי בערכם" היא אמרה. התקרבתי כשהאקדח שלי עדיין מכוון למצח שלה.
"למה את רוצה את המשקפיים?" שאלתי בטון תקיף אבל הילרי רק גילגלה עיניים. קירבתי אליה את האקדח. היא הושיטה את ידה לכיוון החגורה ולפני שריק ואני הספקנו לומר 'סופרקאליפרנג'ליסטיקאקספיאלידונשי' היא שלפה עוד אקדח וחבטה איתו לריק בראש והוא נפל ואיבד את ההכרה. היא כיוונה את האקדח אלי.
"יש לי הרבה סיבות למה אני רוצה את המשקפיים, אבל אני לא אגיד לך אותם עכשיו. במקום שה אני אסביר לך מה אי עומדת לעשות. יש רק שתי דרכים לקחת את המשקפיים ממך, או שתיתני לי אותם מרצונך – וכפי שראית זה לא ממש עבד. והדרך השנייה היא פשוט לקחת אותם מהגופה שלך. וזה מה שאני עומדת לעשות" אמרה הילרי וירתה. לפני שירתה הבנתי מה היא רוצה לעשות אז לקחתי את הרעיון מריק והתכופפתי שניה לפני שירתה. במקומי הכדור נכנס לג'ים שישב בשקט בדיוק מאחורי לראש. הוא מת במקום. ג'יימס וג'מרון שישבו לידו בהו בו במשך כמה שניות ואז פנו להירי עם מבט של זעם בעיניים.
"את. הרגת. את. אח. שלנו!!!!" צרח ג'יימס והסתער עם ג'מרון על הילרי. היא לא נראתה מוטרדת מזה, היא פשוט הרימה את האקדח. שתי יריות. ג'יימס וג'מרון נפלו מתים על הרצפה בדיוק כמו ג'ים. ריק התחיל לזוז קצת ואז הוא התעורר.
"קלרה? את בסדר? מה קרה?" הוא שאל ומבטו נדד ממני ומהילרי לגופות של שלישיית ג' (חשבתי על זה בפעם הראשונה ששמעתי את השמות שלהם אבל לא העזתי לומר את זה מולם) הסתכלתי על הילרי בזעזוע אבל היא רק משכה בכתפיה.
"מה? גם ככה חיפשתי תירוץ להיפטר מהם. עכשיו אני הולכת להיפטר גם ממך" היא אמרה אבל אני כבר יריתי. הכדור פגע באקדח שלה וגרם לו להתפרק. הילרי השליכה את שאריות האקדח בזעם והסתכלה עלי.
"איך זה קרה? מי הרג אותם?" שאל שוב ריק. אני והילרי הסתכלנו עליו. 'אחר כך' לחשתי לו בלי קול. הסתכלתי על הילרי. מהמבט שהיא תקעה בריק הבנתי הרבה דברים, יותר מידי.
"אני יודעת" אמרתי לה. היא הביטה בי בעצבנות.
"מה את יודעת?" היא שאלה. הנדתי בראשי לעבר ריק.
"אני יודעת מה אחת הסיבות שאת רוצה את המשקפיים, שאת רוצה להרוג אותי.זה לא ילך לך. הוא אוהב אותי" אמרתי לה והדגשתי את המילה 'אותי'. היא האדימה.
"תיהי בשקט! את לא יודעת כלום!" היא צרחה ורצה לעברי כדי לחטוף ממני את האקדח. העפתי אותו הצידה. היא עצרה לשניה ואז הסתערה לכיווני בידיים חשופות. היא תפסה את הגרון שלי וחנקה אותי.
"הילרי! תעזבי אותה!" צעק ריק. הוא התחיל לבוא לכיונינו אבל סימנתי לו להתרחק. למזלי הוא הקשיב לי. לא היה לי אוויר בריאות. ידעתי שיש לי 3 דקות ואז אני אמות. אני חייבת לפעול מהר. עשיתי את עצמי שמגרד לי בגב אבל בעצם הוצאתי את הסכין שלי ממקום המסתור שלו ותקעתי להילרי בבטן. היא התקפלה ושיחררה אותי כדי לשים את הידיים על הבטן . היא נשכבה על הריצפה. הרמתי את האקדח שלי ונעמדתי מעל הילרי.
"אמרתי לך שזה לא ילך לך" אמרתי לה ויריתי. הילרי מתה. האקדח נפל לי מהידיים וריק רץ אלי. חיבקתי אותו חיבוק חזק והתחלתי לבכות.
"די, די. זה נגמר" הוא לחש לי באוזן ונישק אותי על הראש. הוא צודק, זה נגמר. אמרתי לעצמי בראש, אבל אז שמעתי קול-
"זה לא נגמר"


תגובות (8)

סופסוף!!!!1
אכלת אותה הילרי!!!!!1
מגיע לך :P

08/07/2011 09:35

אוייי איך מגיעה לכלבה הזאת !!! סוףסוף היא מתה !!
זה הפרק ה-כ-י יפה ומותח עד עכשיו , וכולם היו מהממים ומותחים !
את כ"כ כשרונית !! 3>

08/07/2011 11:18

תודה רבה :)

08/07/2011 11:38

בעצם הילרי לא אכלה אותה וגם לא האחים שלה כי הם נהפכו לרוחות לא מובן אנשים???זה עכשיו נהפך להיות הגרוע מיכל!!!
נ.ב אהבתי תמשיכי!!!

08/07/2011 15:42

ווא אנאבל עלית על משהו!!!
עכשיו אני יותר במתח!!!!
אעהאהאההה!

08/07/2011 17:58

חחח מגיעה להילרי!!תמשיכי דחוף. D:

08/07/2011 18:44

קלרה רוצחת?! רוצחת שכמותך!!!. וכן, אני די בעד קלרה.

29/09/2011 22:05

למה שהילרי תעשה את זה???
למרות שאני לא סובלת אותה היא כזאת.. מוזרה לא?

30/09/2012 00:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך