aliada
זהו סיפור חדש שבינתיים כותרתו היא \"המתיקות שבלימון\". הפרולוג מראה פתיחה של הסיפור על ידי הדמות של סלבדור. קריאה מהנה! נ.ב- בנוגע למי שקרא את הסיפור הקודם שהתחלתי כאן (בת אדם לאדם זאב)- אני מתכוונת לערוך אותו בהתאם לסידור העלילה ככה שעוד מעט זמן זה יהיה בסדר,וגם אחר כך יצא הפרק הראשון של הסיפור. אשמח אם מישהו יוכל לכתוב לי כאן איך אפשר להודיע הודעות באתר כי אני רוצה להודיע מתי הסיפור באמת מוכן לקריאה. תודה :)

המתיקות שבלימון- פרולוג:

aliada 18/06/2015 754 צפיות 5 תגובות
זהו סיפור חדש שבינתיים כותרתו היא \"המתיקות שבלימון\". הפרולוג מראה פתיחה של הסיפור על ידי הדמות של סלבדור. קריאה מהנה! נ.ב- בנוגע למי שקרא את הסיפור הקודם שהתחלתי כאן (בת אדם לאדם זאב)- אני מתכוונת לערוך אותו בהתאם לסידור העלילה ככה שעוד מעט זמן זה יהיה בסדר,וגם אחר כך יצא הפרק הראשון של הסיפור. אשמח אם מישהו יוכל לכתוב לי כאן איך אפשר להודיע הודעות באתר כי אני רוצה להודיע מתי הסיפור באמת מוכן לקריאה. תודה :)

סלבדור:

היער היה כה שקט בשעת ערב. להתהלך בו היה כמו לחשוב- הנה. הנה לך שעה להתיישב בחדר סגור עם עצמך ולחשוב על כל מה שעברת היום. איך התנהגת ומה אמרת.
רק שהחדר הסגור במקרה הזה הייתה המחילה.
האוויר היה סמיך ואור ירח קלוש חדר דרך הפתח המעיד על היציאה. ישבתי ורק חיכיתי לבלה שתגיע ותביא לי, כמו תמיד בכל פגישה המזדמנת לנו (שזה לעיתים די רחוקות), את התה שרק היא יודעת להכין באופן כה מדויק וכל כך.. כל כך היא. הצורה שבה היא שואלת אותי את אותה שאלה רטורית בכל פעם: \"איזה תה תרצה? תה ארל גריי או תה לואיזה?\"
דבר המזכיר לי את בתי, שנקראה על שם הצמח הניחן בניחוחו המשכר ובעל צבעו העז. כמו עיניה של לואיזה, המאופיינות בירוק העז שאכן מזכיר לי את היער שנתן לי מפלט בכל פעם שהתחלתי להרגיש את זרועותיי רועדות.
זזתי במקומי בבהלה לשם רשרוש העלים שנשמע חלושות מבחוץ, אך בשקט העצום שביער, נשמע חזק יותר מהרגיל.
\"סלבדור! אני כאן! איפה אתה?\"
\"בעולם אחר\" השבתי לה בחיבה. מיד עם כניסתה פרץ ריח מדהים ומתוק של התה האהוב עליי. \"סלבדור. הידיים שלך\" פניה התעוותו בצער לעומת ידיי, שהשתערו מרגע לרגע. הבחנתי בציפורניים , שהפכו גדולות ומעוקלות יותר, מתחילות להסתתר בין פרווה חומה ועבה שבקצתה הופכת לפלומה לבנה כשלג.
\"אני לא מאמינה! איך זה התרחש כל כך מהר? תסתכל על עצמך!\"
לא הסתכלתי עליי. הסתכלתי עליה, מנסה לזכור כל תוו ותוו בפניה המלאכיות.
ואז זה כבר קרה. כוסות התה נשמטו על הרצפה. התעקלות גופי גרמה לגבי לכאוב, וכבר לא חשבתי על פניה ועל מאמציי לזכור אותן. הן כבר היו בפנים.


תגובות (5)

בס"ד, וואו.. איזו כתיבה יפה!! את מוכשרת מאד! ריתקת אותי וזה לא קורה לי הרבה. לדעתי הכתיבה טובה מאד, כמעט מושלמת. רק תשימי לב שכל פעם ששמת מרכאות (כשאנשים מדברים) יש גם כזה: / , וזה מאד קוטע את הרצף של הקריאה. אולי זה בגלל המקלדת או משהו. אני מאד אהבתי את הכתיבה שלך. התיאורים היו יפים ומכניסים לאווירה. תמשיכי! הייתי קוראת את הסיפור אבל אני נורא פוחדת להתחיל סיפורים בהמשכים כי אין לי זמן בקושי. אני נורא מקווה שבהמשך יהיו לך הרבה קוראים ותגובות. אל תתייאשי. ובקשר להודעות, את מעלה סיפור כרגיל וכשצריך לבחור את הז'אנר את בוחרת 'הודעות'. ואז השאר כרגיל. מקווה שיהיה לך המון הצלחה!! נהניתי מאד לקרוא את הסיפור, באמת!! לילה טוב!:-)

25/06/2015 20:52

בס"ד, וואו..איזו כתיבה יפה!! את כל כך מוכשרת!! ממש נמשכתי לתוך הסיפור והייתי מרותקת. יש תיאורים יפים שמאד מכניסים לאווירה! רק תשימי לב שכל פעם שיש מרכאות בסיפור שלך, יש לידם גם את זה: / , וזה נורא מפריע לרצף של הקריאה. אולי זה בגלל המקלדת. כתיבה מעולה ממש, והייתי קוראת את הסיפור הזה רק שאני פוחדת להתחיל עם סיפורים בהמשכים כי אין לי זמן בקושי. אבל תמשיכי! את מוכשרת! ואני מקווה שבעזרת ה' יהיו לך יותר קוראים ומגיבים בהמשך! אל תתייאשי. ואני מה זה מבינה אותךך. בקשר להודעות, את מעלה סיפור כרגיל ובז'אנר את בוחרת 'הודעות' וזהו.. שיהיה לך המון הצלחה!! מאד נהניתי לקרוא את הפרק הזה אז תודה! לילה טןב!:-)

25/06/2015 20:58

וואו אני פשוט לא מאמינה.. כתבתי לך תגובה והיא נמחקה ושוב כתבתי ושוב נמחק..איזה תסכול!! כתבתי לך שזה מהמם ועוד דברים אבל אין לי זמן עכשיו לכתוב את זה שוב!.. אולי אני אכתוב את זה אחר כך שוב, רק תדעי שאת נורא מוכשרת! לילה טוב!:-)

25/06/2015 21:01

אוי..טוב, זה שלח את הכל בסוף..חחח..אז תהני.. ואני נורא נורא מצטערת שאת תראי שיש לך ארבע תגובות ובסוף יתברר שזאת רק אני. זה כל כך מעצבן!! סליחה!.. שיהיה לך לילה טוב והמון תגובות אמיתיות!:-)

25/06/2015 21:04

הכתיבה שלך ממכרת

26/07/2015 16:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך