orr_swissa
אני יודעת שעבר הרבה מאוד זמן מאז הפרק האחרון. אבל אני יודעת מה זה להפסיק סיפור טוב באצמע אז למרות השעה המאוחרת והזמן הרב שחלף החלטתי להמשיך לכתוב. אני יעלה פרק מעכשיו פעם בכמה ימים. תהנו :)

הנבואה **פרק 8**

orr_swissa 05/11/2015 700 צפיות אין תגובות
אני יודעת שעבר הרבה מאוד זמן מאז הפרק האחרון. אבל אני יודעת מה זה להפסיק סיפור טוב באצמע אז למרות השעה המאוחרת והזמן הרב שחלף החלטתי להמשיך לכתוב. אני יעלה פרק מעכשיו פעם בכמה ימים. תהנו :)

אוקיי. אל תבינו אותי לא נכון. הנשיקה שלו הייתה הדבר הכי ממכר שקיים. כולי עליתי באש. אבל זה לא המקום ולא הזמן. בכל כוחותיי הקיימים באשר הם דחפתי אותו מעליי. \" ליאם.. לא עכשיו.. זה ממש לא זמן טוב בשביל זה…\" הבהוב של חוסר הבנה חלף בעניו היפות. \" לא זמן בשביל מה?\". ואז הבהוב של כעס. הוא כנראה לא רגיל שאומרים לו לא. חיוך נבזי כיסה את פניו. הוא התקרב קרוב כל כך שיכלתי להרגיש את נשמתו על פניי. \" מילה שלי- את עוד תתחנני\" גילגלתי אליו עניים. הוא יפה? כן. הוא עושה לי את זה? מאוד. בלי לקרוע מעליו את הבגדים? ברגע זה. אז מה הבעיה? השחצנות המעצבנת הזאת שגורמת לי לרצות להעיף לי כפאה מסובבת לפרצוף.
\" אמרו לך פעם שאתה תופס מעצמך יותר מידיי? במחשבה שנייה, עזוב, אל תענה על זה. בטח התייחסת לזה כשאלה רטורית\". מצמצתי כמה פעמים משהו חסר. כן, עכשיו אני שמה לב שהכאב נעלם. אולי כן יש משהו בנשיקה של הממזר היפה שמולי, אבל אני מעדיפה להקריב את נשמתי לשטן לפני שאני יגיד לו את זה. אגו זה משהו שבהחלט לא צריך לנפח אצלו יותר מאשר הוא כבר נפוח לו.
\"אוקיי. בוא נחזור לעניינו, אני רוצה הסבר מפרט על השבטים. איך כל שבט נקרא לאיזה משפחה של בעליי חיים הוא שייך. מה הקטע של בעלי חיים דרך אגב? מתי זה בכלל התחיל?\" הוא התנשם נשימה עמוקה עצם לרגע את עניו והחזיק את גשר אפו בתיסכול. \"טוב,\" הוא אמר לבסוף \" את צודקת צריך להתרכז בעיקר. שכחת את עניין הנבואה דרך אגב\" אוי שיט לגמרי שחכתי מהנבואה המסריחה הזאת \"אוקיי אז השבטים? הם בעיקרון התחילו מאדם וחווה וכל זה. כשאלוקים גירש את אדם וחווה מגן עדן הם איבדו את הקדושה שלהם ואת היכולת שלהם לתקשר עם בעלי החיים. אבל מה שלא מוזכר בכל כתבי הקודש הוא שאלוקים לפני שהוא יצר את חווה כדי שתיהיה העזר לאדם, כביכול הגבר. יצר עוד יצירה : אנזמי, היא הייתה האישה הראשונה. אותה יצר בדיוק כפי שיצר את האדם. רק בלי לקחת חלק מהאדם. אנזמי שהייתה שווה לאדם בכל. לא ראתה לנכון לשרת אותו. היא הרי לא חייבת לו כלום לעומת חווה שנלקח חלק מהאדם כדי ליצור אותה. אז כשאדם וחווה גורשו מגן עדן. אנזמי שנשארה בגן עדן טהורה. בכתה לאלוקים שאין לה צאצאים לעמוד. אלוקים ריחם על אנזמי ועיבר אותה עם חמישייה. החמישייה האלה הם אבות אבותינו. כל אחד מהילדים נולד עם סימן שונה. ונקרא על שמו של השבט שיעמוד בראשו \"הבכורה נקראה קאט. וטביעת רגל של נמר עיתרה את רקתה. השני בתור הוא וולף שתביאת רגל של זאב עיתרה את ביטנו. השלישית זאת בירד שזוג כנפיים עיתרו את מרכז גבה. סנייק שסימן נחש עיטר את מפרק ידו והאחרון הוא פישר שסנפיר התנוסס על הקרסול רגלו. חמשתם כמו שאת יכולה לנחש היוו התחלה לחמש שבטים קאט- חתוליים וולף- כלביים בירד- מעופפים סנייק – זוחלים ופישר- בעלי הזימים. \"
וואו הסטוריה שלמה. אחרת . למרות שבתור אתאיסטית קצת קשה לי לקנות את גרסת האלוקים. אני התרשמתי.. \"
עכשיו תני לי לספר לך קצת על הנבואה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך