An otter with a dark side
זה הפרק השני אחרי מלא! מלא! מלא! זמן של בלוק כתיבה, רק להבהיר! הוספתי לסיפור את נוריאן שהם דמות נונ-בינארית מה שאומר שהם לא בת או בן ומי שלא טוב לו שיפסיק לקרוא מה אכפת לי. קריאה מהנה! D;

הנבחרת- פרק 2

זה הפרק השני אחרי מלא! מלא! מלא! זמן של בלוק כתיבה, רק להבהיר! הוספתי לסיפור את נוריאן שהם דמות נונ-בינארית מה שאומר שהם לא בת או בן ומי שלא טוב לו שיפסיק לקרוא מה אכפת לי. קריאה מהנה! D;

מול אוולין עמדה הדיקנית, לפתע קימרה הדיקנית את גבה וכאילו התכווצה ובמקום הדיקנית עמדה עכשיו נערה היא הייתה נראית בערך בגיל של אוולין, שערה היה ורוד ופרוע וחצי ראשה היה מגולח אוזניה הי מחודדות ועגולות באותו הזמן ועינייה היו כחולות חודרות, היא לבשה בגדים מכל מיני צבעים שכנראה הגיעו מכל מיני מקומות, הנערה כבר התכוונה לצאת מחלון הטירה אך אוולין צעקה אלייה "היי מה את עושה פה! הנערה שהופתעה מין הצעקה איבדה את שיווי משקלה וכמעט נפלה מין החלון אך למזלה או לרעתה (תלוי את מי שואלים) אוולין תפסה את ידה לפני שנפלה למטה,
לאחר שמשכה אותה למעלה אוולין תפסה את מפרקי ידיה של הנערה וגררה אותה לחדרה, מי את ומה את עושה פה! זעקה אוולין לאחר שאזקה את הנערה אל כיסא, למה שאספר לך מלמלה הנערה, ידי על העליונה כרגע ושתינו יודעות את זה אז יש לך שתי אפשרויות או שתספרי לי מי את ולמה את פה או שאקרא לשומרי האקדמיה! הבהירה אוולין, אוקיי! אוקיי! אספר לך! קוראים לי נוריאן ואנחנו משנה צורה, משנה צורה? כן! ענו נוריאן הם קימרו את גבם ובכיסא הייתה קשורה עכשיו אוולין או לפחות נוריאן המתחזים לאוולין, נוריאן קימרו את גבם והפכו לעצמם בחזרה, ואיך אוכל לדעת שזו הצורה האמיתית שלכם? שאלה, לא תוכלי ענו נוריאן.
בכל אופן מה אתם עושים פה! ולמה לקחתם את החבילה מהמועצה?! זה יותר מידי מסוכן! צעקו נוריאן, תהיו בשקט! צעקה בלחישה אוולין לאחר ששמעה צעדים מתקרבים, חייבים ללכת מפה! נחרדו נוריאן, ללכת מפה? כן! ללכת מפה, אף עם לא עזבתי את האקדמיה יותר מפעם באמצע השנה! נחרדה אוולין, הכל יהיה בסדר! גלגלו נוריאן עיינים, אוולין לא הצליחה לחטוף כלום לפני שנוריאן התירו את הקשר שאזק אותם לכיסא תפסו את ידה של אוולין וזינקו מבעד למרפסת השמש אל הלילה שחור מתחת. הם נפלו למטה ורגע לפני שהגיעו לגג מתחתיהם אוולין הצליחה לרכך את המכה בעזרת מטה הכישוף שלה שהיה בתיקה ביחד עם ספר הכשפים, אך לא נראה כי זה עניין אפילו בקצת את נוריאן הם רק המשיכו לרוץ על הגגות בחשכת הלילה הקרה הם קפצו ורצו כל הדרך עד שהגיעו לסמטה חשוכה בסוף העיר, מה אתם עושים?! שאלה אוולין בבעתה לאחר שראתה כי נוריאן מתקדמים לכיוון יצור גדול מימדים וירוק הוא חבש ברדס שהסתיר את פניו והיה לו ריח של ים, שתי יציאות בבקשה אמרו נוריאן, תשלום? ענה היצור בקול קר ועמוק כמו הים, נוריאן הוציאו מנרתיק קטן חופן של מטבעות כסף עקומים והניחו בידו של היצור, היצור לקח את מטבעות הכסף והצביע באצבעתו הרירית אל עבר עומק הסמטה, נוריאן תפסה את ידה של אוולין ומשכה אותה לעבר החשכה של הסמטה, אוולין יכלה להישבע ששמעה את היצור צוחק צחוק עמוק ומרושע ולוחש בהצלחה, נוריאן ואוולין המשיכו ללכת שלפתע נוריאן עצרה, מה זה היה לעזעזל?! נסערה אוולין למה קפצתם מהמרפסת ולמה הבאתם אותי כל הדרך עד לפה ולמה!.. ששש! השתיקו נוריאן את אוולין, תתכונני זה הולך להיות מוזר! מה הולך להיות מוזר? שאלה אוולין, אנחנו הולכות לצאת מביילינטון! אמרו נוריאן, לצאת מביילינטון?! שאגה אוולין! אבל ביילינטון מוקפת בשדה כוח! ולמה נראה לך אנחנו כאן?! ברוכה הבאה לנקודה החלשה ביותר של שדה הכוח של ביילינטון! נקודת השפל! קוראים לה ככה כי כנראה אתה כבר כל כך בשפל עם אתה רוצה לצאת מביילינטון, אישית זה לא נכון אמרו נוריאן, אז קדימה תתכונני כמו שאמרתי זה הולך להיות מוזר, הם התחילו ללכת מבעד לשדה הכוח בהתחלה לא קרה דבר אך ככל שהוטיבו ללכת כך התחזקה התחושה זה לא היה כאב יותר מין צמרמורת כזאתי לאחר כמה דקות הן יצאו אל יער ירוק ואפל, איפה אנחנו? שאלה אוולין,נוריאן לקחו נשימה עמקה חייכו ואמרו: ברוכה הבאה אל מחוץ לביילינטון!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך