BlueWex
הנא פרק שלוש :)
בבקשה תגיבו :)

הנודד פרק 3-ירייה חטופה

BlueWex 17/01/2012 737 צפיות אין תגובות
הנא פרק שלוש :)
בבקשה תגיבו :)

"גנבת!!" נשמעה צעקה בעיר, נערה רצה ברחובות. חייל זע אחריה עם הרובה שלוף, הנערה רצה מהר ככל שהיא יכלה, שערותיה מטלטלות באוויר, שקיק כסף נח על ידה. היא הייתה לבושה במעיל שחור ושעשויי מבד כלשהו. ברדס שחור וצהבהב הטלטל על ראשיה. עיניה היו כחולות. "תעצרי!!!, או שאני ירה" השומר צעק, השיער הג'ינג'י של הנערה, הייתה אסופה ברצועה כחולה שנדמתה כגלים של ים על השמש. "את ביקשת את זה!" הנערה הגבירה את רצתה, השומר עמד במקומו וכיוון. הנערה ברחה ומעדה על אבן, קול של ירייה שורקת נשמע ביער כאב חריף פילח את היד של הנערה. היא זעקה בכאב… זאתי הייתה טעות, לפי מה שמורה לימד אותה זעקת כאב היא אזהרה חד משמעית שהאויב ידע שהוא הצליח לפגוע במטרתו. אך היא לא הייתה יכולה להתמודד מול הכאב, היא קרעה חלק משרוולה, היא לקחה את חתיכת הבד וכרכה אותה לפני פצעה, כדי שדמה לא יזרום. הבשר שראו דרך עורה נתן לנערה בחילה, היא נעשתה חיוורת מרגע לרגע, היא רצה לתוך היער לעבר העצים עתיקי יומין. אחרי אימוניה היא הייתה הולכת למקום זה כדי להרגיע את נפשה ולהתבונן על יופי הטבע. במקרה זה כל מה שהנערה חשבה עליו זה לנוס. הענייניים האחרים נראו בעיניה כקליפת השום, אחרי כמה זמן שהיא רמה נשמעה קללה וצעקה של השומר, הנערה ידעה שאבדו עקבותיה… היא לא ידעה עד כמה שהיא הייתה עמוק ביער. היער זהו מקום מסובן ביותר, סיפורים סיפרו על שדים ועכבישי ענק אורבים בדרך או אפילו יותר גרוע. טרולים. הנערה עצרה לנוח ליד עץ ענק ועתיק יומין כמו חבריו, הדשא שרק על פני האדמה, כאילו שהארץ הייתה אבן יקרה, עם הנערה הקשיבה היטב עדיין הייתה יכולה לשמוע את ציוצם של הציפורים על ראש העצים, על נהר בקרבת מקום. "המקום הזה כל כך יפה, אך הסכנות שתמונות בו גדולות ונוראות" הנערה כמה וריסקה צמחי מרפא מעטים על פצעה, אך לא העזה לגעת בו. שקיק הכסף עדייו היה בידה השמאלית, היא הקפיצה אותו ושמעה רשרוש מתכתי של מטבעות, "אין פנאי לכך, אספור אותן אחר כך.." הנערה הכניסה את הנרתיק לכיסה ונעה יותר עמוק ליער, סכין עם כת זהב נחה על חגורתה, להבה היה מחודד, וגולת הניצב הייתה אבן אדומה. רובי. הנערה העמיקה לתוך היער. חושיה נעשו מחודדים ודבורה שזמזמה קולה נשמע. חרש נשמע משיח קרוב, הנערה הסתובבה ונהייתה דרוכה. ידה על סכינה, עוד רחש נשמע ועץ קרוב, הנערה הטיפה זיעה קרה ופחד קל מילא את גופה. נשמעה צעקה ויצור ירוק קפץ מין העץ, הנער הוציא את הסכין ושיספה את גרונו בעזרת נפילתו עליה. הוא השמיע קול של שריקה מבחילה ודם ירקרק השפריץ על בגדיה של הנערה, יצור ירוק אחר יצא מהשיח, עכשיו פניו נראו ברורים, יצורים ירוקים וקטני קומה שלא עולים על גובה ש 2 אמה. גובלינים, פרצופם ושיניהם הענקיות העידו על כך. מכנסי עשויים מעור של חייה הסתירו את גופם, הגובלין הזה הגיע לגובה הכתף של הנערה, הוא השמיעה קולות חרחור והוציא סכין ממתכת ממכנסיו, הם בחנו אחד אד השני, מחכים לצעדם הבא. הגובלין צעק ורץ על הנערה ושיסף את האוויר, הנערה חמקה מהמכה ושרטה את הגובלין באמתו. הגובלין חייך וליקק את דמו. הנערה התקרבה אליו וניסתה לבעוט בו אך הגובלין התחמק בצעד מהיר לימין. והנחית מכה על כתפה של הנערה, זאתי חסמה את הלהב והסיטה אותו, פצעה שרף מרוב כאב. אך היא לא הייתה יכולה לוותר. הנערה התקרבה לגובלין שיצא מריכוז כדי להשתחרר מהסכין שהוסתה. הנערה אזרה את האנרגיה של באגרופה והנחיתה לגובלין מכה לסנטר מתחתיו, הגובלין השמיע קול של בליעה והנערה דקרה את הגובלין בריאותיו. הגובלין צעק ואיבד שיווי משקל והנערה הסתובבה מאחוריו והניחה מכה מדויקת לאותו מקום שסכינה פגע קודם, הגובלין הקיא דם ירקרק שנזל בסמיכות על הרצפה. הנערה סובבה את הלהב בתוך בשרו והגובלין נפל ארצה. צרחה נוספת נשמעה משמאלה גובלין אחר קפץ לכיוונה. סכינו בידו והנערה לא הייתה בריכוז, ירייה נשמעה ביער, כנפיים מעופפות נשמעו באוויר הצהריים והד מקפיא נותר אחריו. הגובלין נחת ליד רגלה של הנערה. חור של קליע נמצא מעל עינו. מאחורי האישה עמד הער עם בגדים לבנים ומוזרים, שנראו מהודרים לבגדי סחבות, אקדח נצץ משרוולו ועננת עשן קטנה נשאה ממנו, האדם תפס את הנערה לפני שהבינה שהגובלין האחרון שרט את צד בטנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך