Miri.t
קריאה נעימה

הניסוי

Miri.t 30/06/2013 657 צפיות תגובה אחת
קריאה נעימה

~הקדמה~
שלום קוראים לי מישל ואני בת 16 .
קצת תיאור כללי עליי , יש לי שיער בלונדיני ארוך חלק לגמרי , עיניים ירוקות , אני יחסית רזה ,הגובה שלי זה 1.67 . יש לי חברות ואני דיי מקובלת .
יש לי אמא אבא ואחות קטנה ומעצבנת אבל כמובן שאני אוהבת אותה (אין לי ברירה) .
הכל ניראה דיי טוב לא ?
יש לי את כל מה שאני רוצה וכל מה שעוד הרבה אנשים היו רוצים בחיים שלהם . אז זהו שזה לא ממש ככה .
לפני חצי שנה החנויות של אבא שלי פשטו את הרגל , אפילו שהוא מצא עבודה דיי מהר הוא לא הרוויח הרבה וגם אמא שלי אף פעם לא הרוויחה הרבה כסף , אפשר להגיד שאבא שלי היה המפרנס העיקרי .
אנחנו איבדנו הרבה כסף ונאצלנו למכור כמה רהיטים ותכשיטים דרך האינטרנט כדי שנוכל להמשיך לחיות.
החברות שלי לא באמת שמו לב שמשהו השתנה , כי אני עדיין עם אותם בגדים,עם רוב התכשיטים ובכללי הדברים הרגילים .
מאז אותו יום הייתי חייבת למצוא עבודה כדי לעזור לבית.
בואו נגיד שהעבודה שלי בקושי עזרה לבית , אבל עדיין הייתי חייבת להמשיך לעבוד וניסיתי למצוא עבודות יותר טובות שאני ירוויח יותר כסף אבל זה פשוט לא התאים . אתם יודעים הבית ספר כל השיעורים מבחנים וכו' וההורים שלי תמיד בדקו את העניין אם אני לומדת טוב ואם הכל בסדר אז גם אם הייתי רוצה להשקיע יותר בעבודה פשוט לא הייתי מצליחה.
ככה זה היה עד לפני חודש, עבדתי ברשת מזון מהיר למדתי והכל היה טוב . עד שיום אחד מצאתי במדור דרושים מודעה ששינתה את הכל …

~פרק 1 ~
זה היה יום רגיל ,התעוררתי בבוקר הלכתי לבית ספר,הלכתי לעבודה , עשיתי שיעורים והתכוננתי למבחן.
הסתכלתי בשעון והייתה לי שעה שלמה לעצמי עד שאני צריכה ללכת לישון . כל כך שמחתי אני כבר כל כך עייפה מכל הדברים האלה .
אני יודעת שזה יישמע מוזר אבל אני דיי אוהבת לעשות את כל התשחצים תשבצים וסודוקו אז זה מה שעשיתי בשעה הפנויה שלי . החלטתי לבדוק במדור דרושים איזה עבודות יש , אני אף פעם לא מוצאת שמה משהו אבל אני גם לא מוותרת כי יכול להיות שיום אחד אני כן אמצא משהו שיעזור לי .
וכניראה שהיום הזה סוף סוף הגיע .
הייתה מודעה שהציעה 10 אלף שקל אם משתתפים בניסוי חדש ומשפיע .
למטה היה רשום בכוכבית שלא כולם יכולים להתקבל ורק אנשים בריאים לחלוטין בלי בעיות .
הבנתי שזאת כניראה מתנה מאלוהים , אבל זה יהיה קצת בעייתי עם ההורים כי אני לא אוהבת לשקר להם וגם איך אני יסביר שהבאתי עשר אלף שקל ? מצאתי ברחוב ?
החלטתי להירגע קצת וחשבתי שכל חודש אני פשוט ייקח אלפיים שקלים ואני יוסיף את זה כדי שנוכל להיפטר מהמינוס לאט לאט . ככה זה יהיה פחות מחשיד וההורים שלי יחשבו שהכל בסדר .
כן תמיד ידעתי לעשות את הדברים האלה , הייתי שקרנית מעולה ותמיד הייתי יכולה למצוא פתרונות מעולים שיכולים להועיל לי . האמת שאני לא יודעת אם להתלהב מזה כל כך או לא אבל אני בטוחה שזה לא יזיק לי מתישהו .
גזרתי את הכתבה מהעיתון כי מחר בבוקר לפני שאני מתעוררת הוא כבר יהיה בפח מחזור .
קצת לא שמתי לב והשעה כבר הייתה אחד עשרה וחצי בלילה , כן אני יודעת שזה לא מאוחר אבל ההורים שלי מאוד קפדניים במיוחד מאז שאני עובדת והם רוצים שאני אלך לישון באחד עשרה .
הדבר המסובך שההורים שלי חוזרים הביתה באחד עשרה או בשתיים עשרה והם תמיד נשארים עוד כמה שעות בשביל לעבוד או לעשות כמה דברים בשביל להרוויח כסף וזה בחדר שלי .
כן תופתעו לשמוע אבל אני מהאנשים שיכולים לישון בכל מצב וההקלדה והדיבורים שלהם ממש לא מפריעים לי .הדבר היחיד שיכול להפריע לי זה שאם לא הלכתי לישון והם עושים את כל זה בחדר , מה שקרה כבר כמה פעמים טובות .
שמתי מהר פיג'מה והלכתי לישון אבל לא התמזל מזלי וההורים שלי חזרו ואז הם התחילו עם כל ההקלדה התקתוקים והדיבורים ,נירדמתי ניראה לי בערך בשתיים בלילה .
התעוררתי בשבע ובואו נגיד שהמיטה לא ממש רצתה שאני ילך אולי זאת אני בעצם שלא רציתי כל כך לעזוב אותה . אבל כשאין ברירה אז אין ברירה במיוחד כשיש לי מבחן בהיסטוריה שאני חייבת לעשות.
התקשרתי בבוקר לבוס שלי ואמרתי לו שאני חולה ואני לא יכולה לבוא היום לעבודה .
הוא האמין לי , זה היה מאוד מפתיע כי אני לא יודעת לזייף מחלות בדרך כלל אבל הפעם הצלחתי .
הייתי בלחץ כל היום אני כל כך צריכה את הכסף הזה ! המשפחה שלי צריכה את הכסף הזה .
המבחן עבר לי לא משהו תמיד יש לי הרגשה לא טוב אחרי מבחן ,אני אדם שלילי כשזה מגיע למבחנים בחנים ועוד.
אחרי שמונה שעות הבית ספר סוף סוף הסתיים . לא מספיק שאני עייפה אני עוד עכשיו הולכת לנסות להתקבל לאיזה ניסוי .
ואז הלכתי לאותו מקום , אני חייבת להגיד שהדרך הייתה קצת מפחידה לא נעימה וגם לא נוחה בדרך מאוד מוזרה, כל מיני פניות חדות כאלה סיבובים ועוד שטויות ,מזל שיש לי ג'י פי אס בסלולרי .
הגעתי לאותו מקום ,לפחות ניראה לי ככה הג'י פי אס אמר לי .
המקום היה ניראה קצת נטוש אבל דפקתי בדלת חיכיתי קצת זמן ואז נפתחה הדלת .
הבית מבפנים היה ניראה מאוד נחמד והוא היה דווקא דיי יפה .
ואז הגיע האיש שניראה לי אחראי על כל הקטע .
מני:"שלום וברוכה הבאה לבית שלי . אפשר לשאול למה את נמצאת כאן ? "
אני:"אני ראיתי את המודעה בעיתון לגבי הניסוי והייתי רוצה להשתתף בו " גימגמתי קצת
מני:"אוקי מעולה אבל את תצטרכי לעבור כמה מבחנים וכמה ראיונות לפני שאנחנו מקבלים אותך .
זה לא קל כמו שאת חושבת להתקבל לניסוי הזה אבל אולי לך יהיה מזל "
אני:"אני מוכנה להכל"
מני:"אני אוהב את הגישה שלך כבר קיבלת כמה נקודות לטובה אצלי"

עברתי כמה מבחני כושר , הוא לקח ממני בדיקת דם , הוא תלש ממני שערה , הוא דיבר איתי וניסה לגלות מה האופי שלי .
האמת שזה היה בכלל לא נעים כל העניין הזה ודיי רציתי שזה ייגמר , ואני עוד מפחדת מכל הבדיקות דם , ברגע שאני רואה דם אני יכולה להתעלף אבל הפעם עברתי את זה בשלום .
הוא דווקא היה דיי נחמד והיו לו הרבה נושאים מגוונים לשיחה , הוא סיפר על הילדות שלו ורצה גם לשמוע על הילדות שלי .
לא סיפרתי לו הכל כי אני לא ממש מכירה אותו , אבל סיפרתי לו דברים שהם לא כל כך חשובים או לא קריטיים.

אחרי שעתיים בערך של מבחנים הוא ביקש את מספר הסלולרי שלי ואמר שהוא יחזור אליי עוד כמה ימים .
האמת שזה דיי אכזב כי אני שונאת להמתין ולהיות במתח לגבי משהו , במיוחד אם זה חשוב כל כך.
כל הזמן בדקתי אם הוא מתקשר שולח הודעה או משהו .
עבר יום ועוד יום ובסוף מצאתי את עצמי שבועיים אחרי כל המבחנים האלה .
היה לי את המספר שלו וניסיתי להתקשר אבל הוא פשוט לא ענה לי .
הבנתי שאני לא התקבלתי והעשרת אלפים שקלים פשוט לא בכיס שלי, זה היה דיי מאכזב וזה גם קצת השפיע עליי . ההורים שלי שמו לב שאני קצת דכאונית אבל הם בדרך כלל לא מתעמקים לעומק יותר מדיי הם ידועים שאני אוהבת את השקט שלי ולפתור את כל הבעיות שלי לבד .

אחרי שבועיים הוא סוף סוף התקשר אליי, כן היה לי את המספר שלו . אבל זה היה באמצע בית ספר ועוד באמצע מבחן ולא יכולתי לצאת. שלא תבינו אותי לא נכון אני ניסיתי אבל פשוט לא הצלחתי לצאת . אמרתי למורה שאני חייבת לשיורתים ושאני לא כל כך מרגישה טוב אבל הוא פשוט לא השכנע טוב אמרתי לכם כבר שאני לא יודעת לזייף מחלות והרגשה לא טובה .
ניסיתי להתרכז במבחן אבל פשוט לא הצלחתי וזה היה מבחן חשוב במתמטיקה .
פשוט שום דבר לא הלך לי, לא הצלחתי כמעט שום תרגיל וזה מאוד מוזר כי דווקא אני טובה במתמטיקה . ואז כשעברו השתעיים הגשתי למורה את המבחן והוא היה דיי בשוק מזה שלא עשיתי כלום. והוא אמר לי :"באמת לא הרגשת טוב ? "
אני :"כן " גמגמתי וזלגו לי כמה דמעות . האמת שזה לא היה בגלל המבחן אלא בגלל זה שפיספסתי את הצלצול של המני הזה .
המורה :"טוב אני אעשה לך מועד ב' בעוד שבוע , יהיה לך מבחן חדש .תרגישי טוב ותתחילי להתכונן מעכשיו ! ופעם הבאה כשאת לא מרגישה טוב ישר אל תבואי לבית ספר כי את לא מרוויחה מזה כלום"
הנהנתי והודיתי לו .
הלכתי ישר לשירותים וניסיתי לצלצל אליו חזרה אבל הוא לא ענה לי .
כל כך התעצבנתי שקצת שברתי את המנעול של הדלת של השירותים , ישר יצאתי מהשירותים כדי שלא יחשבו שזאת אני ואני אצטרך לשלם כסף או משהו בסגנון.
הוא התקשר שוב
עניתי לו והוא אמר שהתקבלתי לניסוי שלו ! ושאני יבוא מחר בשעה חמש והוא יספר לי על הניסוי ושהוא יגיד לי את כל מה שאני צריכה .
אחרי שניתקתי את השיחה פשוט צרחתי משמחה !
הדבר היחיד שעבר לי בראש , שהמשפחה שלי תהיה מאושרת !


תגובות (1)

וואו!
כרגע זכית לעצמך מעריצה!
מחכה בקוצר רוח להמשך ^^

30/06/2013 13:36
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך