אני לא ברמה גבוהה כמו רוב האנשים שנמצאים כאן אז הגיוני שיכתבו לי פה בעיות של שגאות כתיב וכדומה ..... אבל אני מניח שהתסריט די נחמד ^-^ מצטער על אי הנוחות :)

הנסיך הכחול

04/10/2014 1249 צפיות 3 תגובות
אני לא ברמה גבוהה כמו רוב האנשים שנמצאים כאן אז הגיוני שיכתבו לי פה בעיות של שגאות כתיב וכדומה ..... אבל אני מניח שהתסריט די נחמד ^-^ מצטער על אי הנוחות :)

במאה ה5 בעידן הנסיכים חי נסיך קטן .
אותו נסיך היה אדם שאפתן וחזק אופי שלא מותר לעצמו.
הנסיך היה גם בן אדם טוב , כל אנשי ממלכת אביו אהבו אותו והעריצו אותו .

למרות היותו בן אדם נערץ אותו נסיך לא רצה להיות כמו אביו , אלא להיות חזק יותר ,לשלוט על שטחים רבים יותר.
הוא האמין באגדה שהנסיך שיצליח לכבוש את אירופה יקרא "הנסיך הכחול " שבידו יש כוח אין סופי ושליטה אדירה גם מעבר לעולם הבא.

לימים גדל הנסיך שכבר קיבל את התואר "הנסיך הלבן " בגלל מידותיו הטובות וחוש הצדק שהתגלה אצלו.
באופן טבעי התחיל הנסיך הלבן לכבוש את אירופה והצליח בכך רבות.
חוש האסטרטגיה שלו היה מושלם , למרות שהיו הרבה נסיכים שניסו לעצור בעדו :
"נסיך שחור העור ", " הנסיך האדום " , "נסיך החרב " ועוד המון נסיכים מכל מיני ארצות גדולות וקטנות , חלקם רצו פשוט להחזיר את כבוד משפחתם.

הנסיך הלבן ידע שיש יותר מ100 נסיכים אחרים שמאמינים באגדה כמוהו אבל זה לא התריע אותו להפך זה נתן לו יותר מוטיבציה להמשיך.
לאחר מלחמות ממושכות "הנסיך הלבן" כבש כ 90% מאירופה ומה שגם כבר לא היה נסיך אלא מלך , אבל עדיין שמר את הכינוי שלו כה"נסיך הלבן".

שהיה קרוב ממש לגמירת הכבישה ושכבר כל הנסיכים הרימו ידיים נסיך בכינוי "הנסיך כסוף העניים" הצליח למרוד בו.

בהתחלה חשב "הנסיך הלבן " שזה מרד קטן שיחלוף לו במהירות אך זה לא קרה .
"הנסיך כסוף העניים" הצליח רבות בכבישתו בארצות "הנסיך הלבן" ,הצליח כל כך שזה הדהים את העולם.

לאחר כשנתיים כל מה שעבד עליו כל חיו נהרס לחלוטין .
המון נסיכים כבר הצליחו לכבוש את אדמתו , המקום היחיד שנשאר לו זה הארץ שבו גדל.
כשהבין שזאת גם הולכת להיכבש ברח גם מאדמתו למקום מבטחים.
הארץ שבה ברח היה בשליטת "הנסיך כסוף העניים" , "הנסיך הלבן " הצטער מאוד על מה שקרה לו אבל עדיין לא איבד את התקווה שלו להפוך ל"נסיך הכחול".

הוא האמין שיבוא יום ויצליח לכבוש הכל מחדש.

עברו השנים ולמרות כמה שניסה ה"נסיך הלבן" לכבוש מחדש את ממלכתו לא עלה בידו.

פעם אחת שהסתכל במראה והבין כי כבר לא יכול הוא לכבוש את ממלכתו בשנית "אני כבר זקן מידי חשב לעצמו , אני בן 70 שחושבים על כך".
הנסיך הלבן וויתר על הרעיון להפוך ל"נסיך הכחול" רב העוצמה , אך עדיין האמין בה.
יום אחד קרא הנסיך הלבן ספר אחד על ה"נסיך הכחול" ושהגיע לעמוד מסוים התחיל לצחוק.
ששאלו אותו בני משפחתו למה הוא צוחק הוא הראה להם מה היה כתוב : "הנסיך הכחול הוא המצאה של הסופר עלין עכאר………."

ששאלו אותו איך הוא יודע שמה שכתוב הוא אכן נכון הוא מילמל בעצב "אני פשוט יודע"

הנסיך הלבן כבר מת, והסיפור שלו נשמע בכל רחבי העולם כ "הנסיך חסר המזל"

בעקבות הסיפור הזה אנשים נטשו את האמונה באגדה על "הנסיך הכחול " אבל יש עדיין שטוענים כי האגדה נכונה.
יש שסוברים כי הסופר "עלין עכאר" לא היה ולא נברא, ויש שאומרים ש"עלין עכאר" הוא בעצם "הנסיך הכחול " הקודם….

עברו אלפי שנים מאותה תקרית, ועד היום במאה ה21 מכירים את הסיפור הזה.
וגם עד היום יש נסיכים שבסתר מנסים לכבוש את אירופה ולהפוך להיות "הנסיך הכחול "הכל יכול.


תגובות (3)

סיפור אגדה מקסים. יש כמובן כמה בעיות פיסוק וכמה נקודות מיותרות… אבל אני חולה על אגדות ומעשיות עממיות.

06/10/2014 09:13

תודה רבה !

06/10/2014 20:06
eti

אהבתי מאד מאד. רעיון מקסים תמשיך בכתיבה והמון הצלחה!

17/04/2015 17:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך