Mrs. Pancakes
יודעת שקצר -,-
אני לא אעשה את הפרקים של ההקדמה שהעלתי אתמול.
תהנו <:

הנערה בעלת הכנפיים-פרק 1

Mrs. Pancakes 10/08/2013 619 צפיות 6 תגובות
יודעת שקצר -,-
אני לא אעשה את הפרקים של ההקדמה שהעלתי אתמול.
תהנו <:

"נעמי! תראי את זה!" קראה ג'יידי בהתלהבות והחלה למשוך בידי, כנראה זה לא היה רעיון טוב לקחת אותה לטיול מחנאות. "מה את רוצה?" שאלתי אותה בעצלנות, היא גררה אותי במשך חמש דקות עד שהגענו לנחל. "תראי! אפשר להיכנס?" היא שאלה בתמימות, ניענעתי את ראשי בשלילה. "למה?" היא שאלה. "כי ככה, עכשיו בואי נחפש משהו לאכול" אמרתי, התחלנו לטייל ביער עד שהגענו לשייח תותים. "זה היה מעייף" מילמלה ג'יידי וקטפה תות ואז הכניסה אותו לפיה. "ג'יידי, תחשבי פעמיים לפני שאת מכניסה משהו לפה שלך" אמרתי, ג'יידי התכסתה בפריחה מכף רגל עד ראש, זה היה מגעיל. "נעמי!" צעקה ג'יידי, צחקתי והוצאתי מתיקי בקבוק קרם והושטתי אותו לג'יידי, היא התחילה להתמרח, בסוף שהפריחה עברה לה התיישבנו על אבן גדולה והתחלנו לאכול את הכריכים שלנו. "נעמי, מי הכין את האוכל?" שאלה ג'יידי ונגסה בכריך. "אני, למה?" שאלתי אותה, הכריכים יצאו טוב. "כי זה יצא טוב" אמרה, חייכתי בניצחון. אחר כך הלכנו לטייל קצת ביער, היה חם, ג'יידי הורידה את הז'קט שלה וגם אני. "חם!!" קיטרה ג'יידי, היא הורידה את נעליה וטבלה אותן בנחל שראינו קודם. "ג'יידי..?" אמרתי, אחרי כמה דקות ג'יידי רצה לעברי בעודה קופצת מכאבים. "משהו..נשך..אותי!!" היא אמרה, הוצאתי את מזוודת העזרה הראשונה והתחלתי לחפש משהו שיעזור, אחר כך לקחתי מזרק (הערה, נשך אותה דג פיראנה XD) והזרקתי אותו לבוהן שלה, היא צרחה מכאב ונפלה ארצה. "נעמי!!" היא צרחה, אני העפתי את המזרק למים וניגשתי להוציא לה את הקוץ מהבוהן, זה לקח חצי שעה בגלל שג'יידי התחילה לבכות ולצרוח שזה כואב, קמתי עם הקוץ בידי והעפתי גם אותו למים. "תחשבי לפני שאת עושה משהו" אמרתי בניצחון, ג'יידי קמה לנעול את נעליה, אני נשענתי על עץ והסתכלתי עליה. "נעמי, אולי נחזור הביתה?" שאלה, הינהנתי, היא נעלה את נעליה והתחלנו ללכת. התחלנו לנדוד ביער בלי ידיעה לאיפה אנחנו הולכות, ג'יידי כמעט נפלה מעייפות עד שהבחינה במשהו מוזר. "נעמי!! תראי!!" היא קראה בהתלהבות, ראינו ניצוץ לבן, ג'יידי רצה לעברו. "ג'יידי!!" צעקתי.


תגובות (6)

ג'יידי היא מפונקת!
יש לי השערה מה היה הניצוץ הלבן- אינויאשה!
נכון שצדקתי?
בכל אופן, מחכה להמשך D:

10/08/2013 07:31

ידעתי שלא תמשיכי את הסיפור ההוא.
99.9 אחוז שלא תמשיכי גם את זה.
אבל נשמע נחמד.

10/08/2013 07:31

המשך P:

10/08/2013 07:39

נאא, זה לא אינויאשה
מאקס-שאש
איטה-בקרוב <:

10/08/2013 07:40

זה לא אינויאשה??!! O:
אבל חייב להיות שם רצח!

10/08/2013 07:47

אולי הוא יופיע ואולי לא

10/08/2013 07:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך