uta
מקווה שאהבתם :) לקח לי זמן לחשוב על ההקדמה מקווה שיצא טוב!!.. העלתי גם את ההקדמה בפייסבוק!..

המלאך הנופל- הקדמה

uta 25/08/2014 916 צפיות 25 תגובות
מקווה שאהבתם :) לקח לי זמן לחשוב על ההקדמה מקווה שיצא טוב!!.. העלתי גם את ההקדמה בפייסבוק!..

תחשבו איך ההרגשה ליפול מהשמיים,
להרגיש את הרוח שעוברת בשערותייך במהירות עצומה, ולדעת שזה לא יעצור עד שתגיע לקרקע,
להרגיש את הפעימות שדופקות בקצב מהיר ומפחיד,
לראות את הניצוצות הקטנות של להבה מרוב המהירות בצבעים כתום ואדום בהירים,
לשמוע את השריקות של הרוחות שעוברו באוזנייך
ואז לגעת בקרקע, ולשכוח את כל חייך.
זה מה שקורה לכל מלאך במשך 10 שנים, הוא נהפך למלאך נופל על מעשה כלשהו שעשה ומגיע לכדור הארץ ללא שום זיכרון על כוחותיו או על כך שהוא מלאך, מועצת המלאכים מחליטה עם המעשה שעשית הוא רב מספיק כדי לגרום לך ליפול.
ואם הם מחליטים שכן, לא תוכל לעשות דבר בנידון..
ועכשיו זה התור שלי ליפול


תגובות (25)

כשראיתי את השם ישר חשבתי על מלאכים כי יש לי ספר כזה :)
תמשיכי !

25/08/2014 11:41

    תמשיך סורי *

    25/08/2014 11:42

תמשיך, נשמע מעניין ומה עם חיסול מהיר, וצייד הזכרונות (שאתה כותב עם קארין)

25/08/2014 11:58
    uta uta

    אני ממשיך את כל הספרים בקרוב!… ואת חיסול מהיר אני אעלה בקרוב

    25/08/2014 11:59

אהמאהמאהמ.
זה בדיוק, אבל בדיוק בדיוק בדיוק בדיוק שחזור של אחד הספרים שלי.
אני אבקש ממך בנימוס למחוק את זה בבקשה, ואם לא- אאלץ לדווח עליך.
מצטערת, אבל לקח לי הרבה מאוד זמן לכתוב את הספר הזה ואתה לא זה שיבוא במקרה ויקח לי את הרעיונות.
אני יודעת שגם אם לא ראית את מה שכתבתי (ובכן, מותר לי לגחך?) זה עדיין שחזור של אותו הדבר בדיוק. אחד לאחד.
אוקיי?
אז בבקשה.

25/08/2014 12:07
uta uta

1. לא ראיתי את הספר הזה בכלל
2. איך יכולתי לשחזר אותו אם אפילו לא התחלתי אותו
3. חשבתי על כל הפרטים לבד נשבע
4. אם תוכלי לשלוח לי קישור של הספר שלך ואני אראה אותו ואז אני אחשוב אם למחוק אותו

25/08/2014 12:12

    אוקיי. בבקשה. אני לא כועסת, אבל זה יכול להרתיח בצורה נוראית שאתה רואה שככה זה. זה היה כנראה בדיוקבדיוקבדיוק הרעיון המקורי שלי. אני אבקש למחוק.
    https://www.tale.co.il/סיפורי-מעשיות/סיפורי-פנטזיה/גם-אני-נפלתי-מגן-עדן-פרולוג.html
    בבקשה.
    וכדאי מאוד שזה לא יהיה "לחשוב למחוק" אלא פשוט למחוק.
    אני מצטערת על ה…רשעות, אבל זה מרתיח אותי.

    25/08/2014 12:14
    uta uta

    אוקי אז עכשיו תני לי להגיב, עברתי ברפרוף קל על הספר,
    1. זה ממש לא דומה למה שיש לך
    2. הם לא יהיו בתיכון הדמויות, אלא אנשים בסביבות ה21 בערך
    3. הדמות הראשית שלי היא בן
    4. הוא איבד את הזיכרון שלו!! והוא לא זוכר דבר מעברו
    5. אם רק תוכלי לפרט לי מה דומה בספר חוץ מהקטע של מלאכים נופלים? כי זה רעיון כללי לספר ולא נחשב כגניבה

    25/08/2014 12:18

אני אחכה שעה. במידה ולא תגיב לא אהסס לדווח.

25/08/2014 12:12
    uta uta

    הגבתי חמודה

    25/08/2014 12:13

אהבתי את הרעיון, היה לי בדיוק כזה (נודרת) לפני כמה חודשים.
נשמע טוב

25/08/2014 12:17
    uta uta

    תודה רבה ^^

    25/08/2014 12:18

אוקיי.
אז קודם כל, העובדה שהגיבור הראשי הוא בן היא לא הדבר המרכזי כאן, כי בכל מקרה הוא יהפוך לדמות ראשית. מאוחר יותר היא חושבת שהוא מטורף. אחר כך הוא מראה לה שלא. כולם נפלו ולא זוכרים דבר. הוא נפל בטעות. הוא נפל מרשלנות שלו עצמו/ משחק/ כל דבר אחר. בגלל זה הוא זוכר, והוא לא מבין למה היא לא.
יש מלאכים בכל מיני גילאים שם, ככה שיש גם זקנים בגיל הזהב, אוקיי? יש.
בסך הכל הרעיון הוא זהה. אחד לאחד.
העובדה שבפרק הראשון לא הוזכרו/ סופרו/ צוינו כל הסיפורים והאיזכורים לעברן של הדמויות הוא פרט שולי כיוון שהסיפור הוא פרק 1 ודורש המשך שנכב בימים אלה ותוכנן מראש.
ובכן…?

25/08/2014 12:21

    אני אבקש למחוק את זה. אני לא באה בטענות, בסדר?
    אני מצטערת שאני קשה איתך. אני לא יודעת אם אתה מכיר את התחושה, אבל לראות מישהו שכותב ספר שהוא זהה לשלך זה פשוט פוגע. פוגע שאתה אוהב לכתוב ומפרסם סיפורים כי אתה נהנה מזה ומישהו פשוט בא ותולש לך את כל מה שהערצת ואהבת.
    אתה מבין?

    25/08/2014 12:25
    uta uta

    תשמעי אני חשבתי על הספר הזה הרבה זמן, אני לא מעתיקן תשאלי את החברים שלי תשאלי את כל מי שמכיר אותי אני לא בחור מעתיקן, לא קראתי את הספר הזה בכלל, רק היום שהבאת לי קישור, רוב הסיפור לא ידבר רק על המלאך אלא גם על הנערה בת אדם שעוזרת לו והם מתאהבים, ונשבע שלא העתקתי ממך, אני אעלה את הפרק הראשון בקרוב, אם תחליטי שזה עדיין דומה דווחי עליי סבבה? אני לא העתקתי דבר, עובדה גם שהספר שלי ושל עוד כותבת פה בבחירת העורכים אני לא צריך להעתיק מאף אחד.
    בניתי את עצמי פה מאפס, הייתי כותב גרוע מאוד בהתחלה והשתפרתי ככל שהזמן חלף, הספר הזה הוא המצאה שלי מפרי דמיוני ולא ראיתי שום דבר על שקשור לספר שלך.

    25/08/2014 12:29
    uta uta

    אבל לא העתקתי ממך!!

    25/08/2014 12:29

    את יודעת שזה רק הקדמה נכון ? תחכי למספר פרקים ראשונים ואז תראי מה קורה אצלו בסיפור . את לא יכולה לצאת עליו על ההקדמה שאין לך מושג מה קורה בשאר הסיפור .

    25/08/2014 12:30

תקשיב. אני יכולה לדבר איתך בצורה פרטית יותר? כתוב למייל שלי, בבקשה.
[email protected]
זה בסדר. אני רק רוצה לברר, אוקיי?

25/08/2014 12:31
    uta uta

    מה לברר? אין מה לברר בדיוק! את ההקדמה כתבתי הרגע בהעלאת סיפור כתבתי אותה לבד בלי וורד, אין לי את הסיפור אני רק יודע איך הוא עומד להיות מתוכן בדמיון שלי

    25/08/2014 12:32

סליחה על התערבותי אבל אני חייבת להגיד את דבריי בנושא.
ראשית, יוטה הקדמה מעולה. אני מצפה להמשך:)
הסופרת של החיים, תביני זו רק הקדמה של כמה שורות. יכול מאוד להיות שהרעיון דומה אבל מהיכן לך לאיזה כיוון ימשיך הסיפור? חכי לפרקים הראשונים. יכול להיות שהכוונות של יוטה לכתיבת המשך הסיפור שונים לחלוטין ממה שכתבת את. אל תגידי לו למחוק, לפחות לא בהקדמה ראשונה. מצטערת שאני ככה נדחפת, זה דורש.

25/08/2014 12:33
    uta uta

    תודה לך מילים וdana אתן רק מחזקות את הדעה שלי, מודה לכם מאוד..

    25/08/2014 12:35

נשמע מעניין O_O
מחכה להמשך ^_^

25/08/2014 13:41
    uta uta

    תודה ^^

    25/08/2014 13:56

קודם כל יוטה, נשמע כמו סיפור מעולה, אם תעשה לזה הרשמה אני אהיה מאושרת לחלוטין.
ושנית, הסופרת של החיים כל סיפור פה הוא מקורי לחלוטין! יש סיפורים שנכתבים על אותו הקונספט. קורה, למשל יש שתי סופרות באתר שכתובות סיפור פנטזיה על אנשי זאב ויצורים פנטזיים ולסיפורים יש אותו שם "ילדי הירח" אם את רוצה לדעת. אבל הסיפורים שונים כמו שמיים וארץ, אז את לא יכולה לבקש ממישהו למחוק הקדמה! כולה הקדמה! זה כמו לומר שאני אצטרך להוריד את הסיפור שאני כותבת כי גנבתי את הקונספט של אקס-מן, זה לא אותו דבר וזה לעולם לא יהיה!

סליחה על החפירה אבל הייתי חייבת להביע את דעתי.

25/08/2014 14:56
    uta uta

    תודה רבה, ואני חושב שאני אעשה הרשמה, לא בטוח..
    ובנוגע לסופרת של החיים, אני חושב שהיא הבינה ולכן היא לא ממשיכה להגיב תגובות של למחוק את הסיפור ואם לא אני אדווח עלייך אבל בכל זאת תודה שאת מחזקת את עמדתי.

    25/08/2014 15:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך