העב"ם- פרק 1 (ניסיון, מקווה שתאהבו!)

VNKL 13/01/2015 553 צפיות 5 תגובות

לא נעים להסתכל דרך החלון ולראות עב"ם שמתוכו יוצאים חייזרים שמחזיקים שק מלא גופות ונעלמים.
טוב, הרגשתי שאני נמשך אליהם, כאילו, יש משהו בשק הגופות שאני צריך.
יצאתי בהליכה אטית מביתי והלכתי לכיוון שהחייזרים הלכו אליו, עד שלפתע לא ראיתי את החייזרים, ראיתי פשוט מפה זרוקה על האדמה.
רצתי אל המפה, ראיתי עקבות רצות שמאלה ונעלמות. ידעתי שמישהו ראה אותה, אבל מי?
זאת לא הייתה מפה שלמה, זה היה חצי של מפה.
רק ראיתי את ההתחלה של המפה וראיתי את הכותרת, לאן מובילה המפה.
היה כתוב שהמפה מובילה אל מבוך תת קרקעי שלפי המפה כתוב שהמבוך התת קרקעי הזה מלא בחייזרים שמתקינים פצצות מתחת לעולם, ממתינים להתפוצצותו בקוצר רוח.
התחלתי ללכת בעקבות ההוראות שנמצאות בחלק הראשון של המפה, מחפש גם את החלק השני של המפה, וגם מנסה עדיין לעכל את זה שכל החברים הטובים שלי, ההורים שלי, המשפחה שלי, כל האנשים הטובים שאני פוגש כל יום, ואפילו המורים שאני שונא, וגם אני עומדים להתפוצץ בעוד כמה ימים בודדים!
באותו הרגע, אישה עם מסיכה שחורה שהסתירה את פניה, רק היו חורים במסיכה לעיניים ולפה. היה לה שיער בלונדיני שגלש עד למטה. היו לה רגליים אתלטיות והיא הסתתרה מאחורי החומה והסתכלה דרך המשקפת עליי.
"המטרה מתקרבת," אמרה במכשיר הקשר שלה "היא מתקרבת".

אני פרקר ג'ונס, ואני בן 14.
אני ראיתי יום אחד בלילה חשוך חייזרים שמובילים שק גופות לאיזשהו מקום, עקבתי אחריהם וראיתי רק מפה על האדמה שמובילה למבוך ענקי שחייזרים מתקינים בו פצצות כדי לפוצץ את העולם!
או.קיי, לא היום הכי טוב שלי, אני יודע..
אבל, כנראה זה הגורל שנועד להיות לי, שאני לא יכול לברוח ממנו.
אני מניח שנועדתי להגיע אל המבוך ולעצור את החייזרים, למרות שזה נשמע לי לא הגיוני.
אבל ברור שאני אצליח,
נכון?


תגובות (5)

ניסיון..
מקווה שאהבתם!
פרק שני יעלה בקרוב אם אני אראה שזה הצליח..

13/01/2015 17:55

לא רע ממש משתפר אתה עדיין טיפה רץ עם העלילה וגם איך מפה ועליה כתוב מה הולך לקרות מפה רק מראה את הדרך אז עדיף או שהוא היה סקרן וחיפש וגילה לאחר חיפושים על המזימה הזדונית או שהיה איזה שהו פתק או מודיע כול שהו שסיפר לו אל המזימה אל תרוץ יש זמן סיפורים המאתיים של פנטזייה אם קראת בעבר ממלאים לפחות 100 עמודים וזה סיפורים קצרים ממש לטעמי אתה כותב פו באתר יש לך זמן אתה לא חייב לסיים את הסיפור אתה לא חייב לאף אחד כלום ותמתח את זה קצת מתח לא הרג אף אחד חוץ מי זה זה מרשים עד כמה השתפרת כול הכבוד רק הרעה קטנה כבר אמרתי את זה לכמה אנשים באתר לתייג סיפורים לא בז'נרים הנכונים להם זה מבלבל אני לא חובבת מדע בדיוני וסיפורי חייזרים ותכנולגיות דיביוניות זה בדרך כלל זה! פנטזיות זה יותר ערפדים,דרקונים או חדי קרן, לפעמים משלבים כרגע אני לא יודעת אם אתה משלב אבל זה נירא מדע בדיוני אני מודה כשנכנסתי לז'נר פנטזייה כמו שאני אוהבת וראיתי את הסיפור הרעיון של החייזרים לא הדליק אותי ולא בגלל שזה לא טוב אל תחשוב פשוט אני מעדיפה פנטזיה ולא מדע בדיוני סיפורי חייזרים וגלקסיות עם נשקים מוזרים תמיד בלבלו אותי אבל בגלל שזה הייתה אתה אז נכנסתי לקרוא אז קודם כול חשוב שתתייג את הסיפורים נכון אהבה ב אהבה פנטזיה בפנטזיה מדע בדיוני במדע בדיוני וכדומה ושנית כמובן שיש עוד מה לשפר אבל מעוד השפרת זה כבר לא מסורבל כמו הסיפור עם הילד ןאוזניות אפשר להבין על ידי תיאור הדמות באיזה דמות מדובר והעלילה כבר לא בורחת כמו קודם היא מהירה עדיין קצת יותר מדי אבל לפחות אתה לא מסתחרר שאתה קורא כאילו מכונית פורמולה חדשה כרגע חלפה על פניך קרוב קרוב ונסעה מהירות של מאה חמישים קמש לפחות זה אבל אתה יכול לרדת עוד קצת אפילו בגביש המהיר יש מגבלת מהירות ואולי אתה לא עף עכשיו כמו קודם אבל עדיין יתנו לך דוח על תתבייש להאריך עוד קצת לא רודפים אחריך בהצלחה ואני שמחה שאתה שומע לעצות תודה

14/01/2015 04:18

חח נשמע נחמד

14/01/2015 04:20

תודה, אני אעשה פרק 2 היום!

14/01/2015 08:11

נשמע נחמד, האמת לא הכי הסגנון שלי אבל כתיבה מאוד נחמדה!

15/01/2015 19:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך