העולם, כפי שאנחנו רואים אותו- הקדמה והרשמה.

the one sitting next to you 01/09/2014 614 צפיות 11 תגובות

אחרי שנים רבות שבהם הקוסם הדגול ארנסט דרלינר עשה הכל, מרדיפה אחרי יצורים שאיימו על האנושות עד להצלת ממשלות בזכות מוחו המבריק הוא החליט שזמנו תם. הוא הגיע להבנה שהוא את שלו בעולם הזה בתור מכשף עשה הכי טוב שיכל לעשות ועכשי הגיע זמנם של מכשפים חדשים, עם רעיונות ותעוזה, מיליוני אפשרויות, חלונות ודלתות שעומדות להיפתח ולהיסגר.
ארנסט החליט לקחת תחת חסותו את המוכשרים ביותר, המבריקים ביותר ולהפוך אותם למכשפים יותר טובים ממנו, יותר טובים מכל מכשף אי פעם.
אך לפני שהמכשפים הצעירים ייפגשו את ארנסט הם יעברו משתר אימונים תחת מנהיגותה של עוזרתו הנאמנה לוסינדה מקינשוט.
אך האם כל המכשפים הצעירים יעברו את האימונים ויותר מכך את הסדנה של המכשף עצמו?
מה מחכה למכשפים הצעירים בעולם הבלתי מוסבר של ארנסט דרלינג, ובעולמם המוזר שלהם?

להרשמה:
שם:
גיל: 18-20
מראה: (צבעי השיער, העיניים, ומה שתוכלו לחשוב עליו יכולים להיות גם לא טבעיים. למשל שיער סגול, אזני אלף. מראם לחלוטין נתון לבחירתכם)
אופי:
התמחות שהוא יירצה בתחום הכישוף: (אמנות הטבע\אמנות הבלתי מוסבר\ אמנות הקסם האפל\ אמנות האנושות.)

(אני מזהירה מראש שכנראה לא כל הדמויות יתקבלו כי בסדנה לא יכולים להיות הרבה אנשים. אבל תודה גדולה לכל מי שייתן דמות *~*)


תגובות (11)

שם: צ'יינה
גיל: 18
מראה: עור בהיר, צבע שיער סגול ממש בהיר אבל ממש, גלי שמגיע קצת אחרי הכתפיים, עיניים אפורות בהירות, שפתיים עבות ואך סולד, יש לה ניבים, היא יפה למרות המראה הדי מרתיע שלה. יש לה קעקוע בפרק כף היד, קעקוע של היינג וייאנג או איך שלא כותבים ^^
אופי: חייכנית, צחקנית, שנונה, לא מוותרת עד שהיא מצליחה- מצידה להשיאר ערה ימים עד שתצליח במה שלא תנסה, חכמה מאוד, משאירה הרבה חן על הסובבים אותה, היא מאוד ספורטיבית וגמישה ומהירה, חדת הבחנה, חושבת מהר, דייקנית, כנה, אמיצה, די היפארקטיבית, צינית, חייבת להיות אהובה על כולם, חייבת להשוויץ בכישוריה, בעלת ביטחון גבוה, חשדנית, סקרנית, וסומכת רק על עצמה.
התמחות: מממ מה זה אומנות הבלתי מוסבר?
בכל מקרה מקווה שהדמות טובה

01/09/2014 20:02

    אמנות הבלתי מוסבר זה כמו מחקרים על כל דבר שהאנושות לא יכולה להסביר, עם הסתכלות על כל מה שהאנושיים כתבו על זה ומציאת שילוב הרמוני בין האנושיות והקסם.
    והדמות שלך באמת די אדירה.

    01/09/2014 20:06

    אז התמחות: אומנות הבלתי מוסבר :) חחח

    01/09/2014 20:24

שם: נוקס מויאן
גיל: 18
מראה: שיער ארוך, חלק, בצבע כחול כהה. עיניים אפורות בהירות, גדולות. גבוהה, אבל לא מדיי, רזה, פנים קטנות, אף קטן סולד, ריסים עבות וארוכות, פה קטן, שפתיים קצת מלאות. עור מעט בהיר.
אופי: שקטה מאוד, לרוב רגועה, קשה מאוד לעצבן אותה או לגרום לה לכעוס. אופטימית בד"כ, חכמה מאוד, יש לה תפיסה מהירה והיא אוהבת לרכוש כמה שיותר ידע. נאמנה מאוד, תמימה, מוזיקה זה החיים שלה ואוזניות הן החברות הכי טובות שלה.
התמחות: באומנות הבלתי מוסבר.

פליז שתתקבל!! P;

01/09/2014 20:07

    אזניות לא ממש מתאימות לסיפור הזה במיוחד עם היותה קוסמת, אני יכולה להשאיר את העובדה שהיא אוהבת מוזיקה אבל בלי הקטע עם האזניות.

    01/09/2014 20:30

שם- סקאי ריידר
גיל- 19
מראה- שיער שחור שמכסה חלק מפניו, עיניים כחולות עמוקות, עורו בהיר מאוד ושפתיים אדומות ויפות מה שבולט ביותר על עורו הצחור. הוא גבוה ושרירי.
אופי- רציני לרוב, חושב על כל צעד שעושה, אדיש, לא אכפת לו מדי פעם להוריד חולצה בספונטניות או משהו כזה, יש לו ביטחון עצמי גבוה ביותר והוא תמיד חושב על כל פרט.
התמחות- אמנות הקסם האפל (XD)
מקווה שתקחי אותו! :) -אם תצרכי אוכל לכתוב לך דמות נוספת

01/09/2014 20:27

שם – אלי (קיצור של אלווה)
גיל – 16
מראה – עיניים סגולות זוהרות, שיער שחור ארוך וחלק שמגיע עד המותניים, עור לבן וחיוור כל כך עד שנראה שהיא לא יוצאת מהבית מה שנכון, ציפורנים ארוכות צבועות בשחור, שפתיים דקות ואדומות, תנועות חינניות מאוד, אוזניים שמסתיימות בחוד קל שהיא מסתירה מאחורי השער שלה.
אופי – סגורה, אדישה, מתבודדת, נאמנה מאוד, רגישה מאוד ובגלל זה היא אדישה בצורה יוצאת דופן, לעולם לא תנטוש חבר בצרה, קשה מאוד להכעיס אותה אבל כשהיא כועסת כדי מאוד להתרחק וכדי מאוד שאתה לא תהייה זה שהרגיז אותה, מעולם לא עושה דבר בפזיזות כי תמיד יש מחשבה מאחורי הצעדים שלה.
התמחות – מה זה אומנות האנושות?

02/09/2014 15:22

    זה להתמחות בהיסטוריה האנושית וביכולות ההרסניות אך בו זמנית חלשות שלהם.

    07/09/2014 17:42

שם – זאק גריי
גיל- 19
מראה- עור די בהיר, עיניים בצבע חום-אדום מהפנטות, אף סולד שבסוף קצת מחודד, מעט זיפים, שיער קצר ושחור שמורם כלפיי מעלה ופס אחד בצבע בורדו, שרירי, גבוה, עגיל בשפתיים, שפתיים די עבות, בדרך כלל ילבש ג'ינס שחור וחולצה משובצת…שקצת פתוחה.
אופי- חכם, ספורטיבי, שנון, ציני,פלרטטן, אמיץ, יש לו ביטחון עצמי, הוא אוהב ליםק פקודות ודי כועס על מי שחולק על דעתו, מצליח כמעט בכל מה שהוא עושה, הוא אוהב שבנות מביטות בו ולכן מתי שרק ייצא הוא יוריד את החולצה ויחשוףאת שריריו. הוא מפקפק בחוקים, הוא בדרך כלל נוטה להתאהב בבחורות שלא נמרגות עליו גמו השאר. הוא חבר טוב, יודע לעזור, רציני כשזה מגיע לעבודה, חשדן בכל אחד חדש, לא מחבב אנשים שקרנים, נוטה להתעצבן כשמגלה שמשקרים לו.
התמחות- האנושות

02/09/2014 16:11

שם: הארווי
גיל: 18
מראה: שער שחור עיניים אדומות שרירי
אופי: נחמד אוהב לעזור וקצת ביישן
התמחות: אמנות הבלתי מוסבר
מקווה שתיקחי ^^

02/09/2014 21:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך