ליאנה21
אוקיי, אני צריכה עוד בן אחד (!) מהעולם שמתחת, ועוד שתי דמויות מהעולם שמעל. תודה לנרשמים ולמגיבים :)

העולם שמתחת – דמויות (ההרשמה עדיין פתוחה!)

ליאנה21 15/08/2014 779 צפיות 10 תגובות
אוקיי, אני צריכה עוד בן אחד (!) מהעולם שמתחת, ועוד שתי דמויות מהעולם שמעל. תודה לנרשמים ולמגיבים :)

דמות ראשית –
שם: רנטו (רנט) אין-שם
גיל:16
מספר סידורי: יבוא בהמשך
רקע: רנטו גודל ע"י מטפלת מתוקה, שהעניקה לו את כל חייה, היא התייחסה אליו כבנה, ושמרה עליו בהתגוננות. רנטו נולד בערב סגול השמיים (הערב שבו חלקיקים זורמים מטה בשדה המגנטי ומתנגשים בחומרים פלואורסצנטיים באטמוספירה, וגורמים להם לשחרור אנרגיה. אטומי החמצן באטמוספירה טעונים באופן קבוע ובעת שמגיעה "רוח השמש" טעונה מטען גם היא, נוצר מפגש בין האטומים הטעונים המצריך שחרור אנרגיה, שבא לידי ביטוי בהופעת סגול השמיים, בשל הזוהר הסגול שנוצר כתוצאה מהתופעה.) תופעה זו מופיעה פעם במליוני שנה, ונחשבת כתופעת טבע אדירה ומפלאה.
מראה: שיער לבן וחלק, שנותן לו מראה מבוגר יותר, ועיניים סגולות, שלפי דעתה של המטפלת שלו, נוצרו בגלל עצם היוולדותו בערב סגול השמיים. בעל עצמות לחיים גבוהות, סנטר מפוסל.
אופי: סקפטי, רציני, דעתן וחכם, רנטו ניכן בטוב לב רב, הוא אינו יכול לסבול מקריי התעללות של מטפלות או המתת תינוקות. יש לו חיוך כובש, וסקרנותו לא יודעת גבול. בעל מזג חם וחשיבה כובשת.

שם: ניאה אין-שם
גיל: 17
מס סידורי: 75
רקע: נולדה איך שהוא בעולם שמתחת וגדלה עם אחת המטפלות הזקנות ביותר בכל העולם, היא הייתה יותר כמו סבתא שלה מאשר אמא והיא תמיד הייתה נותנת לה עצות והכל. כמה ימים לפני שמלאו לניאה שש עשרה המטפלת שלה מתה והיא הייתה ממש שבורה מזה מאז קשה לה להתחבר לאנשים פשוט כי היא מפחדת לאבד אותם.
מראה: שיער ארוך בצבע שחור ועיניים כחולות עמוקות בעלת שפתיים נפוחות, גבוהה מאוד.
אופי: שקטה ושמרית, לא נפתחת לכולם, מבפנים היא רכה ואוהבת.

שם: נימפלונה אין-שם (קיצורים לשם – נימפאה, לונה, נים)
גיל: 16
מספר סידורי: 42
רקע: גדלה כילדה ממש שובבה, אם כי זהירה. ניסתה להציץ מעבר לקו כמה פעמים… (לא יודעת אם היא הצליחה או לא. לבחירתך). לאופינסרנית שלה (לפעמים כמו אמא אמיתית) לא ממש היה אכפת ממנה, וזו אחת הסיבות שהיא עשתה את כל השטויות. כשהמטפלת שלה כן שמה לב אליה], היא הייתה קשוחה וקרה לחלוטין. היא רוצה להיות חוקרת.
מראה: עיניים ירוקות בהירות מאוד , ושיער שחור מתולתל שמגיע לה עד הכתפיים. היא לא אוהבת את איך שהוא נראה, והרבה פעמים היא אוספת אותו לקוקו או לגולגול. יש לה נמשים, והגובה שלה ממוצע.
אופי: שובבה אבל זהירה, חכמה (אבל לא חושבת שהיא חכמה. הקטע עם המטפלת פגע לה קשות בדימוי העצמי). היא נחמה וטובה בלעודד אנשים אחרים. היא שומרת את העצב שלה בפנים, ומבחוץ היא תמיד מחייכת. היא החליטה שאף אחד לא יהפוך אותה לעצובה שוב. היא לא אוהבת לדבר על עצמה, אבל היא תיפתח בפני האנשים שהכי חשובים לה.

שם: טוביאס אין-שם
גיל : 18 (עדיין לא בטוח)
מספר סידורי : 24
רקע: מאותו היום שהוא יצאה מהאדמה לאוויר, הוא היה בודד, מלבד מטפלות אף אחד לא הבחין בקיומו. הוא ניצל את זה להשכלה מוקדמת, והוא מהווה איום על השומרים על הקו הקדם אולטרה-פריסנטי כי הסקרנות שבו גדולה מספיק בשביל לעלות ולמעלה ולהפר את האיזון.
אופי : חכם, הוא אוהב ידע. הוא אוכל אותו לארוחת צהריים, הוא כל היום סגור ומתחבא בין ספרי מדע ומתמטיקה. הוא עורך ניסויים ללא הפסקה. היא לא חברותי מאז שהבין שאנשים הם חסרי כל תכלית.
מראה : שיער חום קצוץ, פרצוף שובבי, עיניים ירוקות כזית, וזיפים שחורים שהוא לא משתדל לגלח כל כך.

שם: טלולה בוייד (כינוי: לולה)
גיל: 17
מספר סידורי :52
רקע: המטפלת שלה היא אחת המטפלות החכמות ביותר.
היא זאת שגרמה לה לאהוב את הידע כל-כך
אופי: מתנהגת כמו ילדה טובה, אבל בעצם היא רק משחקת את עצמה היא חכמה ושאפתנית ותעשה הכל כדי לראות את העולם שמעל.
היא מתכננת בשקט תכניות איך לעלות למעלה,
אבל לא ממש מוצאת פיתרון.
היא משחקת את עצמה שקטה וחמודה אבל בפנים היא מסוכנת כי היא מחפשת עוד ידע. היא לא רעה רק קצת נואשת אחרי שלא הצליחה למצוא תשובה.
היא יכולה להיות חברה הכי טובה ולהיות יעילה בשעת צרה,
אבל רק כשהיא רוצה.
מראה: שיער חום חלק שמגיע עד הכתפיים בסוף הוא מסתלסל בגלים רכים.
עיניים חומות וקצת מעוגלות וקטנות יש לה.
פה קטן ומתוק. היא מאוד גבוהה ובעלת מותניים צרות וקימורים יפים.


תגובות (10)

תמשיכי את אבן החן של הונימישי!!!!!!!!1 כבר יותר מחודשיים!!!!!!!!!1

15/08/2014 19:35

    אין לי רעיונות ):

    15/08/2014 19:45

נשמע יפה, אני אקרה

15/08/2014 19:39

אני אתן לך בן אחד לעולם שלמעלה ובן אחד לעולם שמתחת בפוסט של ההרשמה ^^

15/08/2014 19:41

    הבן של העולם שמתחת כנראה של טדי, אבל את יכולה לכתוב ואני אחליט איזה דמות לקחת..
    תודה :)

    15/08/2014 19:44

כתבתי לך דמות לעולם שלמעלה :)
את צריכה עוד דמויות?

15/08/2014 19:56

ראיתי! תודה רבה על הדמות :)
וכן אני צריכה עוד דמות בן, מהעולם שמעל :)

15/08/2014 20:01

כתבתי דמיות של שני אחים מהעולם שמעל, מקווה שאת תכניסי אותם למרות שנתתי יותר ממה שאת צריכה.
(אגב, מצטעת שלקח לי שנים, היה לי יום מבולגן נורא.)

15/08/2014 21:55

רגע, למה מחקת את ההרשמה?

16/08/2014 15:22

העלתי את הפרק הראשון! :)

18/08/2014 19:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך