העטלף של העתיד- הקדמה+ הרשמה- סיפור חדש שלי, אשמח מאוד אם תקראו!!!

VNKL 11/01/2015 626 צפיות 4 תגובות

כשסו מקבלת את הארוחה שלה במסעדה ורואה שבתוך הארוחה מתחבא עטלף מת ושניסו להרעיל אותה, היא לא כל כך שמחה לראות את זה.
היא גדלה את העטלף הזה בביתה, והוא כל הזמן ניסה להראות לה משהו ולברוח מהבית, אבל היא אף פעם לא נתנה לו ולא הבינה למה הוא עושה את זה.
יום אחד, היא מגלה שהעטלף הזה מיוחד, ושהוא נוצר כדי להוביל את הבעלים שלו למבוך שבנה האדריכל אמאפארוס, שמת, שהמבוך מוחבא במקום רחוק מאוד עמוק מאוד באדמה.
היא מגלה שהעטלף היה אמור להגיע למכשף רשע שקוראים לו סטנלו, אבל הגיע אליה, בטעות.
סטנלו הוא מכשף רשע שיש לו חיילים מרושעים בעל כוחות ענקיים, שלסטנלו יש ילדים שהם עבדים שלו שסטנלו מאמן אותם ועושה להם שטיפת מוח כדי שהם יגדלו ויצטרפו לצבא החיילים שלו.
העובדים במסעדה הלא מוכרת שהיא הלכה אליה ניסו להרעיל אותה כדי שהעטלף יגיע אל סטנלו, אך סו גילתה את ניסיון ההרעלה בדיוק בזמן.
העטלף מתחיל להוביל אותה בדרך למבוך, אך סו עדיין לא יודעת למה.
סטנלו רוצה להגיע אל המבוך, כיוון שבסופו, שאל מחוץ למבוך אין דרך אחרת להגיע אליו חוץ מלעבור דרך המבוך, יש אוצר ענקי.
סטנלו ממש רוצה את האוצר הזה, והוא שולח את החיילים שלו בעקבות סו.
סו פוגשת חבורה של שלושה בנים: דניאל, אלן וספייק ושתי בנות: נורה ולולה.
חמשת הילדים האלה היו עבדים של סטנלו, אבל הם הצליחו לברוח מהשבי שלו והם באו לעזור לסו למצוא את האוצר ולהשמיד אותו, כיוון שסטנלו ישתמש באוצר למטרות רעות.
סו וחמשת הילדים העבדים של סטנלו והעטלף, שסו קוראת לו באט, יוצאים למסע מציאת המבוך והשמדת האוצר כאשר החיילים של סטנלו מחפשים אותם אך בעיקר, את באט.

שם:
גיל:
חייל S(חייל של סטנלו)/ מכשף שעומד להיות בברית עם סטנלו-
כוחות:
מראה:
עבר בקצרה:


תגובות (4)

השם של הסיפור יתגלה רק במהלך הסיפור!

11/01/2015 15:22

אני ממש מקווה שאהבתם!!!
אם תרצו שהדמות שלכם תופיע במהלך הסדרה, תשתתפו בהרשמה!

11/01/2015 15:53

מי דירג את זה לב אחד?
למה?

11/01/2015 16:34

תוכלו אם אתם קוראים גם להגיב חוץ מלדרג בלבבות?
תודה!

11/01/2015 16:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך