נ.ר5
סיפור פנטזיה חדש!!! יאי!!! מקווה שאהבתם!! פרטים להרשמה: שם- גיל- מראה- אופי- רקע- (רק דמות אחת אני אקבל עם רקע) חשוב לדעת שההרדמה היא לשלוש דמויות, סורי הסיפור כבר בנוי, אז רק שלוש דמויות, לא בהכרח הראשונות, אלא מי שמוצא חן בעיניי. מקווה שאהבתם!!

העיר השחורה – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 11/11/2014 708 צפיות 7 תגובות
סיפור פנטזיה חדש!!! יאי!!! מקווה שאהבתם!! פרטים להרשמה: שם- גיל- מראה- אופי- רקע- (רק דמות אחת אני אקבל עם רקע) חשוב לדעת שההרדמה היא לשלוש דמויות, סורי הסיפור כבר בנוי, אז רק שלוש דמויות, לא בהכרח הראשונות, אלא מי שמוצא חן בעיניי. מקווה שאהבתם!!

ג'ייד קטיטסון הוציאה את ידה מהחלון השבור של המכונית ההפוכה, יד עטורת צמידי זהב וטבעות כסף בעלות אבני חן שחורות וגדולות.
"ניסיון התנקשות." לחשה לעצמה וניגבה את הדם והאפר מפניה. האש עדיין בערה על הכביש, כנראה שאף אחד לא רצה לעזור לאחת השליטות, המסכנה, שנקלעה להתנקשות. היא קמה ופתחה את דלת המכונית השחורה החבוטה והתגלגלה החוצה. היא הסיטה מפניה את שיערה החום הבהיר ובהתה ברחוב השומם. היא לא נפצעה אך בכל זאת נאנקה בכאב.
'אז מאיפה הגיע הדם?' היא שאלה את עצמה ואז נזכרה, היא היתה יחד עם אביה במכונית. 'לפחות נפטרתי מהזקן העלוב הזה.' היא קמה על רגליה הצנומות והחיוורות והחלה ללכת על האספלט הרטוב (מזפת שלא התייבשה) והחרוך, מאמש.
"המלחמה החלה, לא כך שליטתי?" נשמע קול גברי מאחוריי ג'ייד. היא הסתובבה וראתה את אחד מנתיניה, אחד מעשירי העיר, וגם כן העשירים לא חיים באורח חיים טוב.
"היא החלה לפני הרבה זמן." חייכה חיוך אדום מאודם, "מהו שמך?"
"תוכלי לקרוא לי…" הרהר שנייה העשיר. "קריימס."
"אמור לי את שמך האמיתי." פקדה עליו. עיניו הכחולות סקרו את גופה הלבוש לבוש שחור וצמוד הכולל טייץ שחור מלא שרשראות כסופות, גופייה שחורה ודקה ומעיל פרווה (שחור, כמובן) מעליה.
"אצטרך לומר לך לא שליטתי." חייך העשיר ונעלם בריצה במורד הכביש. ג'ייד הסיטה קווצת שיער למאחורי אוזנה השמאלית והמשיכה בהתקדמותה.
'את חייבת להודות, ג'ייד, שבדבר אחד הואצודק, המלחמה נפתחה.' חשבה לעצמה.
"אני יודעת, המלחמה נפתחה."


תגובות (7)

אתה יכול לפרט עוד קצת… כדי שאני אוכל לכתוב דמות, בבקשה?

11/11/2014 18:58

    עיר שחורה, בהפסדים, בעלת ארבע שליטות. העיר היא מקום טרור ועני, ויש לה אויבים. אויבי שרוצים את השטח או סתם שרוציםלהתנקם בשליטות. ככה מתחילה מלחמה. זה הכל :)

    11/11/2014 19:44

שם:אלכסנדר מונטו.
גיל:17.
מראה:עיניים כחולות, שרירי, שיער שחור חלק,גובה ממוצע.
אופי:מהיר,נאמן,חברותי,נבון,חכם.
רקע:בגיל 10 אמו נפטרה ובגיל 14 אביו נפטר מאז חי עם זקן(שמו:נמירט הכלואר) ומאז למד אומנויות לחימה(כגון:קרב מגע ג'ודו קראטה וכו")
מקווה שאהבת את הרקע ואת הדמות אני מבקש שלפחות תוסיף אותה(בבקשההה!!).

11/11/2014 20:43

אני אכתוב לך תוך פחות משעה, זה נשמע מושלם ואני מתחילה לאהוב את ג'ייד הזו, אני אוהבת דמויות מרושעות. אבל הסיפור מאוד לא ברור, בין מי למי המלחמה, ואתה צריך להשרמה עשירים או עניים? ואני יודעת שאני קרציה ברמות אבל אתה מתי שהו תמשיך את "על סודות ואהבה" ? זה הסיפור אהבה הראשון שאני קראתי ובאמת אהבתי (אלה אם אני זוכרת לא נכון אבל רוב הסיכויים שכן). קיצר אני ארשום דמות או עוד פחות משעה או מחר.

11/11/2014 22:44

שם: סם
גיל: 14
מראה: שיער שחור נופל, עיניים כחולות, דיי שרירי, חטוב, חיוך מושלם.
אופי: ציני, מתכחם, חזק (נפשית), זורם, מקובל, לא בריון!, תמיד יש לו אנשים מסביבו .
רקע: גר בבית עני מאוד, בקושי היה כסף לשלוח אותו לבית ספר אבל זה היה מאוד חשוב לאבא שלו. הוא מדחיק את הכאב, העצב והרעב שבתוכו ומסתיר אותם מהעולם, לא משנה כמה אנשים יהיו מסביבו הוא עדיין מרגיש לבד כי כל ה"חברים" שלו זה שפוטים צבועים שלא באמת מזיז להם ממנו. הוא מושפע, או יותר נכון חיי על שורה משיר (אמיתי) שהוא שמע פעם שאומרת "every day, every houre turn the into power"
המילה הרביעי היא האוור-שעה, אני לא משהו בכתיבה באנגלית, אני יותר טובה בדיבור ובקיצור שלהם (idk, afk, וכ'ו).

מקווה שאהבת, אני אישית אהבתי את הדמות של ג'וליאן5550 אבל לא נראה לי ש"מהיר" זה אופי (לא במטרה להעליב כן?). בהצלחה!

11/11/2014 23:35

קודם כל אהבתי !!!
דבר 2:
שם:קייל
גיל:15
מראה :שיער בלודיני עם פס אדום ופס שחור לידו,חזק,חכם,לא מתחשב ,אכזרי, קטלני,פוטוגני וכריזמטי עם עיניים שחורות כחולות מפחידות.
אופי :יהיה מסוגל לרצוח את כל אחד מבני משפחתו לאט ,אכזרי מאוד,הרוצח\מתנקש שכיר המושלם, אין לא שום רגש עדיין…(אתה מבין למה אני מתכוון נכון?)
רקע :כילד רצח את אחותו כי היא ידעה לצחצח שיניים יותר מהר ממנו וכשהבין כמה זה כיף לא בגיל 10 פרסם מודעה באינטרנט שבה הוא מציע את עצמו שרוצח שכיר.

14/11/2014 16:47

וואו אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נשמע ממש מעניין אני הולכת לקרוא את הפרקים

14/11/2014 19:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך