הפסלון- פרק 4- משימה עם גיבור על

VNKL 31/12/2015 660 צפיות 10 תגובות

בפרק הקודם:
לפסלון שאתה מחזיק יש כוח לא ייאומן"
פרופסור אייץ' חטף פלוגה של מרגלים טובים, ואמר שהוא ישחרר אותם בתנאי שישחררו מכלא ראט את גנרל ראוסטק"
"גנרל… ראוסטק" גמגם דייב "גנרל ראוסטק הוא הרשע הרשע ביותר, התחמן ביותר, הזדוני ביותר, והכי גרוע, זה שרצח הכי הרבה אנשים בעולם"
"ועכשיו, כאשר פרופסור אייץ' מחזיק בבני הערובה, המרגלים הטובים, אין לנו מה לעשות חוץ מלשחרר את גנרל ראוסטק"
הפסלון הוא החפץ היחיד שיש לו כוח מספיק חזק בשביל לשחרר את המרגלים מהכלא השמור ביותר בעולם, הכלא האפל של פרופסור אייץ'"
"במשימתי, הבוס שלי שלח אותי לגנוב את הפסלון ולשחרר את המרגלים, אחרת נאלץ לשחרר את גנרל ראוסטק, והעולם ייהרס. למזלי, נלחמתי מול פרופסור אייץ' והצלחתי לגנוב את הפסלון".
פרק 4-

"אז מה אתה רוצה?" שאל ג'ק את דודו שהתגלה כגיבור על שהוטלה עליו משימת גבורה
"אני רוצה שתצטרף אליי למשימה" ביקש דייב
"למה? איך אני בדיוק יכול לעזור לך? אתה זה שיש לו כוחות על, לא אני. וגם, זה סיכון חיים. אני לא רוצה לקחת את הסיכון הזה…" מלמל ג'ק
"אני… אני מרגיש שאתה הילד מהנבואה, הילד שיש בכוחו לשחרר את המרגלים מהכלא" אמר דייב
"נבואה? איזו נבואה?" שאל ג'ק
"הנבואה של המאסטר הגדול של המרגלים, צ'ין קון" לחש דייב וצעד אל שפת החלון והסתכל אל השמיים, אל התעופפות הציפורים "צ'ין אמר, מיד לאחר שפרופסור אייץ' חטף את המרגלים במשימתם, הוא אמר לי שאני ארגיש מתי שאפגש בנבחר" אמר דייב "הנבחר שיוכל להחזיק בפסלון ויצליח לשחרר את המרגלים"
"מה הבעיה בלשחרר את המרגלים? כל אחד יכול לעשות את זה!" אמר ג'ק
"זהו, שלא" אמר דייב "בכניסה לכלא של פרופסור אייץ', יש המון פיתויים שמובילים רק אל המוות. צריך להיות באמת מיוחד בשביל לא להתפתות וליפול במלכודות. זאת הסיבה שכל כך הרבה אנשים לא הצליחו לחדור אל תוך הכלא. אז, אתה בא?" שאל דייב
"אהה…" גמגם ג'ק "אני לא יודע, זה קצת מהיר מדי"
"בוא" אמר דייב והתחיל לעוף מעל הרצפה והניח את ג'ק על גבו.
דייב יצא מן החלון בהתעופפות.
"אנחנו עפים אל הכלא האפל של פרופסור אייץ'," אמר דייב "אנחנו עומדים לשחרר את המרגלים" גיחך דייב.
ג'ק לא האמין שהוא באמת נמצא במשימה יחד עם גיבור על שהוא בעצם דוד שלו, ושהם עומדים לשחרר חבורה של מרגלים ששבויה אצל רשע על.

לאחר כמה שעות של התעופפות, נהייה כבר חשוך.
"השעה כבר מאוחרת, אנחנו צריכים לעשות מחנה" אמר דייב כשהוא נחת באמצע יער.
מיד דייב וג'ק בנו מחנה העשוי מענפים, גזעים של עצים, וקש שמצאו ביער.
דייב הדליק מדורה ושניהם נרדמו מהר מתחת למחסה הקש.
לפתע, לידם התהלכה דמות. הדמות הוציאה אלה שדמתה לאלת בייסבול וחבטה בה בראשם של ג'ק ודייב הרדומים והכניסה אותם לשק ועפה אל השמיים החשוכים אל מקום לא ידוע.
היא חטפה אותם.
השמיים היו חשוכים, והאישה בעלת הכנפיים עפה בחשיכה.


תגובות (10)

אני יודעת שהתעכבתי, בגלל שהייתי במחסום כתיבה.
הפרק גם קצר בגלל אותה סיבה.
מקווה שאהבתם למרות הכול! אתם כל כך נחמדים :)

31/12/2015 21:03

ושנה טובה!
2016 היא השנה החדשה.
שכולם ישתפרו ושכולם יעשו את מה שהם רוצים, ושכולם יחיו בשלום אחד עם השני!

31/12/2015 21:03

בבקשה תקראו

31/12/2015 21:19

היי? זאת הפיה סמרג ?? בקיצור מרתק תמשיכייי

31/12/2015 21:39

    תודה,
    ואני לא מגלה :)
    תגלי בפרק הבא…

    31/12/2015 22:10

    אשמח אם תקראי את הפרק הבא:)
    פרק 5

    01/01/2016 19:06

לא! רק לא נבואה!.
אבל זה עדיין יפה. האישה עם כנפיים היא דמות שמישהו עשה? אין לי מושג מה אחרים עשו, החלטתי שזה יהיה יותר טוב בשבילי כי הפתעה וכל זה…
בכל מקרה. תמשיכי

31/12/2015 21:49

    אני יודעת שנבואה זה קצת נדוש, אבל זה מתוכנן, אל תדאגי.. :)

    31/12/2015 22:09

    אשמח אם תקראי את הפרק הבא:)
    פרק 5

    01/01/2016 19:06

כן, זאת דמות שמישהו/מישהו עשה/עשתה.
זאת הפתעה, כדי להפתיע.
מקווה שלא תתאכזבו אם זאת לא תהיה הדמות שלכם, ותודה על התגובות:)

31/12/2015 22:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך