H5
סיפור ראשון מקווה שאהבתם את ההקדמה :) רנקטורם - Renktorm לייבט - Leivet אברספוט - Averspot

המלחמה על אברספוט – הקדמה

H5 23/01/2016 701 צפיות 12 תגובות
סיפור ראשון מקווה שאהבתם את ההקדמה :) רנקטורם - Renktorm לייבט - Leivet אברספוט - Averspot

פעם, לפני מיליארדי שנים, שתי ישויות יצרו את העולם.
אחת מהן הייתה מוארת והשנייה חשוכה.
לא היה כל כך קל ליצור את העולם לבד, אז כל ישות יצרה לעצמה ארבעה עוזרים.
החשוכה יצרה את האפלים. שבניגוד לשמם, הם עזרו לאלה שצריכים עזרה.
המוארת בראה את המוארים. הם אלה שיצרו את העולם עם שני האדונים.
על המוארים והאפלים אסרו להתגלות ללא סיבה מספיק טובה. אחד מהאפלים הפר את הפקודה. הוא השתתף באחד הקרבות הגדולים בהיסטוריה והתגלה.
בני האדם התחילו לחשוד שיש עוד כמוהו.
מרוב הבושה להתגלות, האפל נעלם ולא נמצאו עקבותיו.

כמה אלפי שנים לאחר מכן

באברספוט, האי הענק (והיחיד בעולם) התגלה הקסם. בתחילת הדרך לקסוס- אחת מהממלכות הגדולות באי הענק- השתמשו בכישוף לרפואה ולהגנה בלבד. אבל ברגע שמרגלים ממלכות אחרות ורחוקות ראו את אותם כישופים, הם לקחו אותם למקום אפל בהרבה. רנקטורם- ממלכה גדולה נוספת באותו אי- ולייבט- ממלכה קטנה באזור הביצות, הן היו הממלכות שגילו את חלקו האפל של הקסם.
רנקטורם השתמשו בכשפים בשביל להרוג. הם איימו על אויביהם בעזרת הקסם. הם השתמשו בקסם בשביל לענות את אסיריהם. לייבט השתמשו בו לאותן מטרות.
ובינתיים, בזמן שתושבי לקסוס חשבו שהם טהורים ונקיים, מלכם נכנע לכוחו של הקסם האפל והחל להשתמש בו.


תגובות (12)

הבחירה או שני הצדדים או האור והחושך ומה שבינהם

23/01/2016 17:49

סיפור יפה

23/01/2016 17:50

נשמע ממש טוב!
אולי… אולי תמציאי שם לאי וזה היה שם הסיפור
ממש אהבתי בכל מקרה :)

23/01/2016 22:07

    למען האמת חשבתי על לעשות את זה. אבל לא היה לי רעיון לשם.
    תודה בכל מקרה :)

    24/01/2016 08:22

אהבתי את ההקדמה. התחלה מעניינת :)
שם… וואו, אני ממש לא טובה בשמות -,-
אם אחשוב על משהו טוב תהיי בטוחה שאודיע לך!

24/01/2016 18:23

    תודה רבה פומה!
    ודרך אגב… אני בן.

    24/01/2016 19:19

וואו! מדהים..
מחכה להמשך!!

25/01/2016 21:32

ממש מדהים! תמשיך את הסדרה.
ממש אהבתי את סגנון הכתיבה.
יש לי ממך ציפיות גבוהות!

26/01/2016 16:21

יש לי שם בשבילך:
"הקרב על אברספוט"-כי הסיפור שלך מספר על הקרב הגדול בהיסטוריה לפי ההקדמה.
הסיפור מאד מעניין. התחברתי לרעיון החלוקה והישויות. אבל יש לי הערה בשבילך שתקפיץ את הקריאה:
שמות-אני מבין לחלוטין מדוע אינך משתמש בדיוק בהגדרות, זה נעשה כדי ליצור מתח בקוראים. אך עבורי חשוב היה לדעת את השמות של כל המקומות המופלאים שיצרת. איך קוראים לקסם? איך קוראים לשתי הישויות? איך קוראים ליבשות?
הייתי שמח לעוד קצת אינפורמציה של מיקוד, כדי שאוכל לפקס את הדמיון שלי על המקומות האלה.

סך הכל כתיבה יפה. הייתי מסגנן אותה עוד קצת כדי שלא יישמע כאילו "אתה ממש מדבר רגיל", אלא שכן תוליך אותי בדמיון יותר מבחינה ספרותית. צריך עוד לעבד את המשלב שלך ולתקן בתחביר כמה משפטים. אבל זה רק אם חשוב לך.

28/01/2016 14:15

אני חוששת שההקדמה קצת כבדה ומבלבלת. אישית אחרי כמה וכמה קריאות אני חושבת שצריך לעבוד קצת על הסיפור ולהבהיר את הקשר בין האור והחושך לאי

29/01/2016 17:25
AS AS

אני נוטה להסכים עם צורצור ולב החיים. אני אחזק את דבריהם. לדוגמא כתבת שאותו אפל שהפר את הפקודה השתתף באחת המלחמות ההיסטוריות של מי? לי אישית לקח 3, 4 פעמים לקרוא ולהבין. חסרה האינפורמציה. זה מקשה מאוד להבין, בייחוד כשמדובר בסיפור פנטזיה שבו העולם שהכותב מייצר צריך לעבור בצורה חזותית לקורא. אתה מבין למה אני מתכוון?
הפסקה האחרונה שניסת בדרך מסויימת להסביר על העולם הקשה עליי מאוד להבין איך בנית את העולם, את הפנטזיה שלך.
עוד נקודה שלא הייתה ברורה לי. דברת על אפלים, מוארים ואנושיים, איפה נמצאים האנושיים? פתאום בעולם שנוצר יש אי וממלכות? האם הממלכות נמצאות בכודה"א? האם האפלים והמוארים יצרו את העולם שאנחנו קוראים לו כדוה"א? או שהם יצרו עולם משל עצמם? הפסקה האחרונה בלבלה מאוד.
בכל אופן, בלי קשר לבלבול הפסקה הראשונה שלך קנתה אותי ונשמע סיפור מעניין מאוד. כשחשבתי על מה שכתבת כשסיימתי לקרוא חשבתי על סרט שראיתי.
יחסית לסיפור ראשון או להקדמה זה כתוב טוב ונחמד מאוד!

30/01/2016 17:10
    AS AS

    בכל מקרה מדובר על הקדמה אז אני יכול להבין. אז בסהכ זה בסדר רק החוסר קישור והמובנות המבלבלת הפריעה לי.

    30/01/2016 17:19
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך