מיכל266
מה דעתכם על זה שאלון מחבב את מריאן שנחמדה אליו, אבל בסוף מתגלה שמריאן בכלל אוהבת את אביב, חבר של מור ?? אשמח לרעיונות (:

הקוסמים הלא ידועים פרק 3 הגרסה המשופרת

מיכל266 25/10/2012 641 צפיות 12 תגובות
מה דעתכם על זה שאלון מחבב את מריאן שנחמדה אליו, אבל בסוף מתגלה שמריאן בכלל אוהבת את אביב, חבר של מור ?? אשמח לרעיונות (:

פרק שלישי: הדלת המסתורית
"דלת! ברור! יש דלת קטנה ליד הספה בסלון!" אמרה מור. "נו, אז למה מחכים?! קדימה לסלון!" אמר אביב, אבל אלון הסתכל בו בהיסוס. "נראה לכם שזה אמיתי? מה אם מישהו עובד עלינו? אנחנו לא יודעים לאן זה מוביל וזה יכול להיות לא טוב…" אלון נראה כאילו הוא עומד לפרוץ בבכי ולצרוח שהוא רוצה את אמא. "וואו, תירגע אלון הכל יהיה בסדר." אמר אביב. "טוב, אולי חוץ מזה שעובדים עלינו, ואז כל העולם ואחותו יצחקו עלינו." מריאן ומור הסתכלו עליו כועסות. "מה? טוב בסדר, בסדר, " הם הלכו בשתיקה לסלון. אלון בחן את אביב במבטו. עיניים כחולות, שיער חום המזדקר בקוצים מראשו, לבוש בחולצת טריקו פשוטה ומכנסי ברמודה. אלון תמיד חשב שאביב שחצן. מבטו של אלון נודד אל מריאן, ההפך הגמור מאביב. מריאן תמיד הייתה נחמדה אליי, חשב אלון. היא הייתה בעלת עיניים ירוקות מעושנות ושיער גלי ארוך ומלא ברק. ויש כמובן את מור, שהיא קצת יותר נחמדה מאביב. רק קצת. מור הייתה בעלת עיניים חומות כהות ושיער חלק שהגיע עד הכתפיים. אלון תמיד חשב שהוא לא שייך לחבורה הזאת. אבל בעיקר בזכות מריאן הוא יוצא איתם, מבלה וסובל את הירידות של אביב. "הנה זה." הם נכנסו לחדר קטן ועגול שהיה הסלון והסתכלו לכיוון שעליו הצביעה מור. ליד ספה גדולה ומרופדת, התייצבה דלת קטנה שבקעה מתוך הקיר בשיפוע. מור סיפרה: "תמיד כשאני שואלת את אמא שלי בשביל מה הדלת הזאת, היא מתחמקת ואומרת שפעם זה היה מחסן קטן. אבל אני לא מאמינה לה כי פעם אחת פתחתי את הדלת וראיתי מלא שחור." "מוזר." אמר אלון. "לאמא שלי יש את המפתח אבל אני לא יודעת איפה היא מחביאה אותו." לרגע סרר שקט בחדר עד שמור פלטה צרחה שגרמה לכולם לקפוץ. "אמאאאאאאא!!!!!!!" "מה? בדיוק התכוונתי לצאת לפגישת עבודה. קרה משהו?" ענתה אמא של מור מהחדר השני. "אפשר לקחת את המפתח לדלת הקטנה בסלון?" "אוי מור, אני לא רוצה שתעשי שטויות. את לא יודעת מה הולך שם! יש שם מלא עכברושים ועכבישים ועוד כל מיני חרקים שלא ראיתי מימיי. בבקשה אל תעשו בעיות. תתנהגו יפה. ביי!" קראה אמא של מור ויצאה מהבית. מה פתאום היא רוצה את המפתח? היא בכלל לא התעניינה בזה עד עכשיו. אני מקווה שהסוד לא יתגלה… חשבה אמה של מור בדרכה אל הדלת. "טוב, כנראה שנצטרך למצוא את המפתח לבד." הם הלכו לחדר של אמא של מור וסרקו בכל פינה. עבר המון זמן והמפתח לא נמצא. "אולי שמעת את אמא שלך אומרת משהו על המפתח, מור? אנחנו צריכים איזשהו רמז." אמר אלון ומור ניסתה להיזכר, "אני חושבת שפעם היא אמרה משהו כמו, 'המפתח לדלת נמצא היכן שהנמלים בונים להם מסתור' אבל אף פעם לא הבנתי מה זה אומר. אין לנו נמלים בבית!" אביב הסתכל במור במבט של מה-אני-עושה-פה-בכלל? והתיישב על המיטה שהייתה בחדר. "מקום מסתור… תחשבו איפה נמלים יכולות להסתתר," אמרה מריאן והתחילה שוב לחפש בכל החדר ללא מטרה. לפתע אביב קם, הגיע לנקודה אקראית בחדר, ובן רגע שלף את המפתח משום מקום. העיניים של כולם נפערו ומריאן צועקת, "מצאת את זה! איך ?" אביב מושך בכתפיו ואומר, "איפה עוד יש לנמלים להתחבא? רק מתחת לרצפה!" כולם מתקרבים ורואים מרצפת אחת שיצאה ממקומה. במקום המרצפת שרצו מלא נמלים. "אני פשוט לא מאמינה!" מור נתנה לאביב חיבוק ענקי. "זה החבר שלי!" אלון התעצבן והטיל ספק בכל העניין. "אני לא מבין למה אתם כל כך מתעקשים. זה חסר טעם!" התלונן אלון. "אויש, תהיה בשקט! עד שאני פותר משהו?" אמר אביב ואלון הסתכל על אביב במבט כועס. מריאן ניסתה להרגיע אותו בזמן שחצו מסדרון קצר בדרך לסלון. "אל תדאג, יהיה כיף! הרבה הרפתקאות יחכו לנו מאחורי הדלת הזאת. נדמה לי. חוץ מזה, תגיד לי, יש לך משהו יותר טוב לעשות?" אלון הניד את ראשו לשלילה, מסופק מעט. הם הגיעו לדלת נרגשים ואביב סובב את המפתח במנעול והדלת נפתחה.


תגובות (12)

לכל מי שהגיב לשיפוור !! Lucy Koren, נעמי !!

25/10/2012 10:37

וואו זה הרבה יותר טוב!! את כותבת באמת יפה!
אהבתי מאד את החידה שהוספת! תמשיכי! אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא!!:))

25/10/2012 11:49

תודה רבה נעמי (: העזרה שלך עזרה לי מאוד !

25/10/2012 11:52

בכיף! שמחה שיכולתי לעזור :)

25/10/2012 11:58

זה באמת הרבה יותר טוב! עכשיו אפשר לדמיין את הכל קצת יותר טוב.
אהבתי שהוספת את המערכות יחסים שהולכות שם, גם זה מוסיף מאוד. (:
מחכה להמשך בקוצר רוח! D:

25/10/2012 23:05

תודה רבה !!

26/10/2012 05:15

ווי!!
זה מעולה תמשיכי!!!

28/10/2012 02:39

תודה רננה ((:

29/10/2012 07:09

אין בעד מה..
מצפה להמשך בקוצר רוח!!!!

29/10/2012 08:49

אווווו:)
תמכישכי:)

05/11/2012 22:26

יצא לי טעות וזה אמור להיות
תמשיכי.

05/11/2012 22:26

תודה אושרת !

06/11/2012 21:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך