הקוסמים הלא ידועים פרק 3

מיכל266 24/10/2012 709 צפיות 4 תגובות

פרק שלישי: הדלת המסתורית
"דלת! ברור! יש דלת קטנה ליד הספה בסלון!" אמרה מור. "נו, אז למה מחכים?! קדימה לסלון!" אמר אביב, אבל אלון הסתכל בו בהיסוס. "נראה לכם שזה אמיתי? מה אם מישהו עובד עלינו? אנחנו לא יודעים לאן זה מוביל וזה יכול להיות לא טוב…" אלון נראה כאילו הוא עומד לפרוץ בבכי ולצרוח שהוא רוצה את אמא. "וואו, תירגע אלון הכל יהיה בסדר." אמר אביב. "טוב, אולי חוץ מזה שעובדים עלינו, ואז כל העולם ואחותו יצחקו עלינו." מריאן ומור הסתכלו עליו כועסות. "מה? טוב בסדר, בסדר, " הם הלכו בשתיקה לסלון. "הנה זה." הם נכנסו לחדר קטן ועגול שהיה הסלון והסתכלו לכיוון שעליו הצביעה מור. ליד ספה גדולה ומרופדת, התייצבה דלת קטנה שבקעה מתוך הקיר בשיפוע. מריאן סיפרה: "תמיד כשאני שואלת את אמא שלי בשביל מה הדלת הזאת, היא מתחמקת ואומרת שפעם זה היה מחסן קטן. אבל אני לא מאמינה לה כי פעם אחת פתחתי את הדלת וראיתי מלא שחור." "מוזר." אמר אלון. "לאמא שלי יש את המפתח אבל אני לא יודעת איפה היא מחביאה אותו" לרגע סרר שקט בחדר עד שמור פלטה צרחה שגרמה לכולם לקפוץ. "אמאאאאאאא!!!!!!!" "מה? בדיוק התכוונתי לצאת לפגישת עבודה. קרה משהו?" ענתה אמא של מור מהחדר השני. "אפשר לקחת את המפתח לדלת הקטנה בסלון?" "אוי מור, אני לא רוצה שתעשי שטויות. את לא יודעת מה הולך שם! יש שם מלא עכברושים ועכבישים ועוד כל מיני חרקים שלא ראיתי מימיי. בבקשה אל תעשו בעיות. תתנהגו יפה. ביי!" קראה אמא של מור ויצאה מהבית. "טוב כנראה שנצתרך למצוא את המפתח לבד." הם הלכו לחדר של אמא של מור וסרקו בכל פינה. "אני לא מבין למה אתם כל כך מתעקשים. זה חסר טעם!" התלונן אלון. "אויש, תהיה בשקט! אני חושב שמצאתי!" אמר אביב ואלון הסתכל על אביב במבט כועס. מריאן ניסתה להרגיע אותו בזמן שחצו מסדרון קצר בדרך לסלון. "אל תדאג, יהיה כיף! הרבה הרפתקאות יחכו לנו מאחורי הדלת הזאת. נדמה לי. חוץ מזה, תגיד לי, יש לך משהו יותר טוב לעשות?" אלון הניד את ראשו לשלילה, מסופק מעט. הם הגיעו לדלת נרגשים ואביב סובב את המפתח במנעול והדלת נפתחה.


תגובות (4)

אחלה סיפור! הוא מעניין ומקורי, ואת מכניסה הומור.
אני לא יודעת איך כל אחת מהדמויות נראית.. אולי כדאי שתתארי אותן קצת? כדי שנוכל לדמיין אותם יותר בקלות..

24/10/2012 23:16

פרק טוב! אהבתי את הקטע על הדלת המסתורית! מעניין מה יש מאחוריה!

אבל דבר אחד שהציק לי זה איך הם מצאו את המפתח כל כך בקלות? זאת אומרת את מתארת את זה ככה שהאמא נורא לא רוצה שיגעו בדלת, בטח יש לזה סיבה נכון?
זאת אומרת היא שומרת עליה נעולה ולא מניחה לאף אחד להיכנס מצד אחד, מצד שני היא שמה את המפתח במקום שכולם יכולים להגיע אליו…
זה די סותר את העלילה, הייתי מציעה לך להאריך טיפה את הפרק ולהוסיף תיאור של אמא של מור, איך שהיא לחוצה מעצם זה שמור גילתה על הדלת או משהו כזה ואחר כך פשוט לכתוב לנו איך הם מצאו בדיוק את המפתח, זה אמור להיות חיפוש מעמיק, המפתח אמור להיות מוחבא איפשהו, לא חושבת?
ככה זה יעניק רובד מסתורי יותר לעלילה, הקוראים יוכלו להבין כמה הדלת חשובה וכמה המפתח הוא דבר חיוני להמשך, גם ככה לא לכל אחד יש דלת מסתורית חבויה בבית שלו :) חחח
מחכה בקוצר רוח לפרק הבא! =)

25/10/2012 01:19

ווואו את לגמרי צודקת ((: אני ינסה לתקן ולהעלות שוב! תודה !

25/10/2012 08:10

גם אני רוצה להמציא סיפור שכוולם ישתתפו בו !
כבר יש לי רעיון מגנייב אבל אני לא יספר כי זה סווד !!
מי רוצה להשתתף ? צריכה לפחות 5 משתתפים
אבל אם אפחד לא יגיב אז לא… אל תבאסו אותי !!

25/10/2012 10:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך