אושרת963
אני יודעת שיש פרקים ארוכים ופרקים קצרים.
אני מחכה לתגובות בקוצר רוח:)

הקניבל החדש פרק 2

אושרת963 20/10/2012 684 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שיש פרקים ארוכים ופרקים קצרים.
אני מחכה לתגובות בקוצר רוח:)

וארינה נבהלה שראתה את הוריה קניבלים.
היא קפצה על הריצפה.
והריצפה פתחה את פיה וארינה נפלה לתוך האדמה ומשם היה מערה ששם היו כול הילדים שלא רצו להיות קניבלים.
ודרינה חברה של ארינה רצה אל ארינה ואמרה לה:"יש לך מושג מה אנו עושים פה,כי הקניבלים לא אומרים שום דבר."
ארינה אמרה לה:"אל תידאגי הכול בסדר,רק אני צריכה לעשות משהו,אז בבקשה תזוזי דרינה."
ארינה הלכה בצעדים איטיים ואמרה לכול הילדים:"שלום אני ארינה,ואני יגיד לכם משהו,אל תפחדו אני
הבנתי מה הולך פה,רק אל תעשו שום דבר כי אני צריכה לעשות איתכם משהו."
כול הילדים רצו ואמרו ביחד:"מה נעשה הורינו הם קנבלים ואנו לא כול כך טובים בתוכניות."
ארינה אמרה להם:"שמעו!יש לי כאן מיכחול אם צבע,וכול ילד יצבע את עצמו בנקודות לבנות וכך יחשבו הקניבלים שאין לנו שום תועלת בשבילם,כך נוכל לברוח לתמיד!האם אתם איתי?"
כול הילדים אמרו:"כן!כן,אנו איתך עד שנצא מפה."
כול ילד עשה מה שארינה אמרה.והם יצאו מין המערה,וכך כול אחד ניפרד ביער.אבל רק ארינה ודרינה נישארו ביחד למשך תקופה ארוכה.ארינה אמרה לדרינה:"דרינה יש לך קורבי משפחה?כי לי אין ואם לא היה לך אנו נהיה אבודות."דרינה אמרה לה:"יש לי אבל זה רחוק מכאן." "עד כמה זמן ההליכה."השיבה לה ארינה.
דרינה אמרה לה:"לפחות 3 חודשים."
"מה?!" נבהלה ארינה
"אין מה לעשות את מעדיפה להירקב פה."אמרה דרינה.
"לא,פשוט זה הרבה דרך,טוב נלך לשם לפני שיחשדו שזה היתה סתם מין הצגה." אמרה אירנה
ושניהם המשיכו בדרך לקרובי המשפחה של דרינה,ובאמצע הדרך תקפו אותם 10 שודדים,ושמו אותם אצלם לאורך תקופה ארוכה.וארינה קמה וראתה מסביבה אמון שודדים ואמרה להם:"מה יש לכם ממנו."
ארינה הסתכלה מסביב ולא ראתה את דרינה ובכתה ואמרה:"מה עשיתם לה?איפה היא?"
דרינה נכנסה לחדר שבו היתה ארינה ואמרה:"אל תידאגי הם חברים שלי."
"מה?איך זה יכול להיות?מה את חברה של שודדים."
"לא אני רימיתי אותך,עשיתי לך את זה בכוונה שתיזבלי."אמרה לה דרינה.
"מה?אל תעשי לי את זה."ארינה אמרה לדרינה.
ודרינה יצאה מהחדר והתחילה לצחוק ואמרה לשודדים:"אתם יכולים לעשות כרצונכם.


תגובות (2)

א. את ממהרת אם העלילה.
ב.קצת קשה להבין בלי סימני פיסוק
ג. היה לי קשה מאוד להבין מה הלך כאן…
לא נעלבת או משהו, כן??
הולכת לשלוח לך באימייל(את יודעת על מה אני מדברת(חחח).)
טוב, מחכה להמשך..
עפתי

21/10/2012 10:36

זה לא מעליב אותי:)
:)
זה בסדר.\
הבנתי למה שהיתכוונת סאני ממהרת אם העלילה.:)
טוב ניתראה.:)
:)
:)בי בי בי בי ניתראה מחר בבוקר

21/10/2012 13:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך