the one sitting next to you
הערה שם המשפחה של דונטלו הופך למדיצ'י כי המשפחה ששלטה בפירנצה אז הייתה משפחת מדיצ'י.
וכן הרנסאנס באמת התחיל בפירנצה.

הרנסאנס פרק 1-מכונת הזמן (תגיבו!!)

the one sitting next to you 09/07/2013 615 צפיות 13 תגובות
הערה שם המשפחה של דונטלו הופך למדיצ'י כי המשפחה ששלטה בפירנצה אז הייתה משפחת מדיצ'י.
וכן הרנסאנס באמת התחיל בפירנצה.

שנה: 2041
מקום: אוקספורד

סוף סוף אחרי 4 שנים של עבודה בלתי פוסקת הצלחתי לבנות את מכונת הזמן! אני עוד לא יודעת אם היא תעבוד כראוי כמובן, אבל הצלחתי לבנות אותה! עכשיו כל מה שאני צריכה לעשות זה לכוון את המכונה לתאריך שאני רוצה ואני כנראה אהיה שם!
אוי סליחה כמה לא מנומס מצידי, שלום אני ג'יזל מרקסון, וכמו שאני מניחה שכבר הבנתם, אני בניתי מכונת זמן! אני סטודנטית לאוניברסיטת אוקספורד בעזרת מלגה שקיבלתי כבר כשהייתי בת 16. נולדתי למשפחה ענייה, אבל פיסיקה, ופיסיקה גרעינית תמיד עניינו אותי, אז התחלתי לעבוד,לפתח תאוריות, להתעניין כבר כשהייתי מעוד קטנה.
מכונת הזמן הזאת היא הדבר הכי גדול מרהיב, וההישג הכי גדול שלי בכל שנות חיי! טוב יותר אפילו מהטיל הגרעיני הקטן שבניתי. אני פשוט מאושרת מזה שהצלחתי לבנות אותה, אבל לפני שאני אראה אותה לפרופסור שלי אני צריכה לנסות אותה. הגיע זמן לכוו תאריך : 1.4.1403 פירנצה.
פירנצה הייתה העיר שממנה התחילה תקופת הרנסאנס, אז ברור שנסעתי לשם. יהיה ממש מעניין לראות את פירנצה,תמיד רציתי לנסוע לשם. משכתי את ידית מכונת הזמן "ג'רונימו!" צעקתי וקפצתי פנימה.

שנה: 1403
מקום: פירנצה

המשך יבוא………


תגובות (13)

פשששש חכמה את גבי
נו תמשיכייי זה קצר מדיי!!

09/07/2013 01:57

אוווו, איזה יופי, אני כל כך מאושרת שכבר התחלת, ממש עשית לי את היום פשוט מרגש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

09/07/2013 01:59

אוקיי. תמשיכי!!!!!!!

09/07/2013 02:03

מאיפה כל הידע הזה לעזאזל?! :O
חחח מחכה לפרק הבא!! :)

09/07/2013 02:04

מעניין תמשיכי!

09/07/2013 02:08

איטה זה היה אמור להיות קצר. ונעמה אני קוראת עכשיו הרבה על התקופה ההיא…כי זאת תקופה מדהימה…..אני מתה על הרנסאנס……

09/07/2013 02:12

אני עדין לא יודעת מה זה תקופת הרנסאנס XD
או שאני יודעת ולא ידעתי שקוראים לה ככה חחחח

09/07/2013 02:14

העלתי פרק חדש של רק צדק!!!!
עכשיו תורך

09/07/2013 02:41

חחחחח ותקופת הרנסאנס היא התקופה אחרי ימי הביניים שנמשכה מהמאה ה-14 ולמה ה-17 ובתקופה זה הכנסייה הפסיקה לשלוט בצורה מלאה על אירופה. העולם.

09/07/2013 03:15

תמשיכי, זה נראה טוב! הכתיבה רהוטה

09/07/2013 04:05

אני חולה על התקופה האדירה הזאת, ובטח ובטח שעל העיר הזאת!
אני העיר כמה הערות קטנות ואז אתן ביקורת על הסיפור:
1. פיסוק- הרבה פעמים שכחת להוסיף פסיק במקום המתאים, או ששמת אחד במקום לא מתאים (אם היה דרך לצטט איכשהו הייתי מראה לך בדיוק איפה).
2. תיאורים- אני לא בטוח אם זה בכוונה ככה, אבל אין פה בכלל תיאורים. אני אישית (עם דגש על האישית) הייתי מתאר יותר את המכונת זמן או את המשפחה, אפילו את הדוברת עצמה.
3. השפה- השפה הייתה יומיומית, כיאה לתקופה שלנו, אך שימי לב כי ברנסאנס ובתקופות מוקדמות יותר השפה הייתה גבוהה מאוד, והיו מלא גינוני מלכות, לכן אני רוצה שתקדישי לכך תשומת לב.
4. אורך- הפרק היה קצר (מאוד) ונגמר בקלילות, בלי השארת מתח מסוים. את צריכה להבין כי בכל פרק צריך להשאיר מן משהו שישכנע את הקורא לקרוא את הפרק הבא. אני בטוח שאם תתארי יותר אז הפרק יארך, אבל עלייך (לפחות בפרקים הבאים) להתחיל לחשוב יותר איך לפתח את העלילה הפנימית, לדוגמה: אם לדוגמה חשבת על בניית המכונת זמן, היית יכולה לתאר את תהליך היצור שלה, כי הפרק הזה הרגיש לי מהיר מדי.
עכשיו לעלילה עצמה:
כמו שכבר אמרתי… אני מת על הרנסאנס, ואני עוד יותר שמח שהכנס את משפחת מדיצ'י, ואני מקווה שיכנסו שם גם האפיפיור דלה רוברה, משפחת די פאצצי וכו'

מקווה שלא תיעלבי מהביקרות, אני פה רק כדי לנסות ולשפר את הכתיבה שלך שהיא ברמה טובה סה"כ :)))

09/07/2013 04:36

טוב שהמשכת.
תוסיפי יותר תיאורים,לדעתי.

09/07/2013 05:21

תודה על הביקורת, אני אקח את זה לתשומת ליבי :)

09/07/2013 06:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך