"הרקדון" פרק 1

צללית12 28/10/2013 643 צפיות 2 תגובות

זאת הייתה השאגה הכי נוראית מעיימת וחזקה ששמעתי וכפי שנראה זה מגיע מהרי הפרא.
ההרים הכי מפחידים ומסוכנים בעולם! יש שם כל מיני חיות טורפות ומכל מה ששמעתי אל ההרים הדבר שהחריד אותי יותר מהדרקון השחור החזק ביותר בעולם הנקרא " הרקודן" זה שכל איש שהלך לשם לא חזר לעולם.
כבר אלפי שנים ש"הרקדון" תוקף את הכפר ואת העולם כולו עדין אף אחד לא מעז ולעמוד מולו פנים אל פנים.
"הרקדון" בצבע שחור כהה מאוד. שיניו חדות נורא וענקיות אפו גדול ועייניו אדומות כאש.
לפני הרבה מאוד זמן אבי הלך להלחם "בהרקדון" אבל לא חזר לעולם! הרבה אנשים אומרים שכל החיות נאמנות להרקדון או בקיצור המשרתים שלו בגלל הפחד האיום שהוא מביא!
הגבול החוצה את השטח של הכפר לערי הפרא לא מורשה להליכה אלא רק ללוחמים אשר הושרו בידי ראש הכפר.

ואחרי שגמרתי לספר על "הרקדון" נתחיל לספר עליי. קוראים לי "הוגו" שערי אדום אני בן ראש השבט לשעבר. עייני בצבע כחול בהיר וכפי כל מה שספרתי אתם מנחשים שאני ויקינג אבל צעיר ועדין לא מנוסה אבל פעם אני ילחם מול "הרקדון" כמו אבא שלי וינצח אותו אבל עד אז יעבור זמן רב בעצם אני חושב.
לפני שאבא שלי עזב הוא שם אותי בחוג לחימה מול דרקונים שיום אחד היה כמוהו!
אני לומד אם ארבע ויקינגים בגילי לראשון קוראים "צ'או" לשני קוראים "לוגו" לשלישי קוראים "קיי" לרביעי קוראים "רוי" ואז אני כמובן "הוגו".
ביינתים אני מתקדם אבל עדיין צריך שיפור.


תגובות (2)

היקאפ! (נראה לי שאני היחידה בעולם שקראה את הספרים של הדרקון הראשון שלי)
המשך!

28/10/2013 08:10

אני קראתי!

28/10/2013 09:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך