karinrin55
אני עושה סיפור שתהיה לו עונה אחת כנראה כדי שיהיה לכם מה לקרוא עד שאמשיך את העונה השנייה של ילדי הירח :)

הרשמה לסיפור חדש- לעמוד בצל

karinrin55 16/06/2014 1015 צפיות 56 תגובות
אני עושה סיפור שתהיה לו עונה אחת כנראה כדי שיהיה לכם מה לקרוא עד שאמשיך את העונה השנייה של ילדי הירח :)

ההרשמה המובטחת של סיפור בין עונות של ילדי הירח.
כמו רוב הסיפורים שלי זה סיפור פנטזיה אבל הפעם ערפדים.
אז ההרשמה נפתחת בזאת, יהיו בין שש ושבע דמויות אז תרשמו מהר.
שם מלא!!:
גיל: בין 16-22
גיל אמיתי: לא להתפרא מידי, עד 1500 שנים
מראה:
אופי:
רקע: עם איך הפך לערפד והצטרף ללהקה (אני אבחר מנהיג לבד ובעיקרון כולם מכירים חוץ מהדמות הראשית)
כוח: בבקשה בידקו מה רשמו האחרים שלא יהיו לי כוחות חופפים וקריאת מחשבות לא יהיה כוח כי לערפדים שלי יש יכולת תקשור במחשבה.
משהו להוסיף: כאן רושמים אם רוצים רומנטיקה או לא ;)

תירשמו ואפרסם הקדמה בקרוב
מקווה שתהינו :)


תגובות (56)

שם מלא!!: וויליאם [ליאם] סקוט נובל
גיל: 17
גיל אמיתי: 956 [צעירון ממש]
מראה: שיערו חום כהה ועיניו כחולות ירוקות בהירות, מהפנטות למראה. הוא לא גבוה, אבל גם לא נמוך. עורו בהיר עד גיחוך לאנשים רגילים והוא די רזה. רגליו ואצבעותיו הן ארוכות ודקיקות ויש בו מעיין יופי, אבל קשה להבחין בו ממבט ראשון.
אופי: כעיקרון, אני מאמינה שזה ישתנה תוך כדי הסיפור כי… זה הקטע של דמויות ^^ כעיקרון הוא שקט ומחושב, אבל כשצריך להיות חברותי אז הוא גם מתאים. לא טובה בקטע של אישיות, תמיד לכל הדמויות שלי יש פיצול אישיות.
רקע: את מוזמנת לדחוס סיפור רקע כואב וטראגי שיגרום לכולנו להזיל דמעה, פשוט שישאיר אותו בלי הורים. מפה לשם, אחותו הקטנה הפכה להיות באחריותו והוא היה צריך למצוא עבודה אבל יום אחד הגיע הביתה וראה את אחותו שוכבת על הרצפה, בתוך שלולית מהדם שלה עצמה. הוא לא יודע עד להיום הזה מי גרם לזה, הוא רק יודע שהוא ברח כמו הרוח. כשהוא ברח הוא הפך לערפד [אין לי מושג אם את כאן הופכת אותם מנשיכה\החלפת דם\משהו אחר, העיקר שהוא הפך] ושרד את המוטציה, ובמשך כמה שנים טובות הוא הלך בלי לדעת לאן ורק ניסה להישאר בחיים. בסופו של דבר הוא מצא את הלהקה והצטרף
כוח: הוא יכול לגרום להזיות. הוא רק מפעיל מולך את הכוח ואת מסוגלת לראות מה שהוא רק ירצה שתראי, בין אם זה הזיכרן הכי נוראי שלך, שלו, מקום, אירוע, זיכרון טוב, בקבוק שמפנייה או משהו.
משהו להוסיף: רומנטיקה זה כיף. [במיוחד אם תסכימי שזה יהיה עוד בן {הומואים, יש לי משהו איתם.} אבל אני לא אחייב]
איזה כיף יהיה אם תהרגי אותו בסוף ^^
ואני לרוב לא נותנת דמויות אז טופס לא מושקע.

16/06/2014 14:03

    שכחתי להוסיף, אני אשתדל לעקוב אחרי הסיפור אבל אני לא מבטיחה. ניסיון אחד שתיים ניסיון כי אני אוהבת את הכתיבה שלך.
    ואיזה כיף אם תהרגי את וויליאם בסוף הסיפור שלך *רומזת* בדרך אכזרית וכואבת *רמזרמז* ואז יהיה איזה משפט שיהרוג לנו את הנפש מרוב שהוא מרגש *רמז*
    יהיה כיף ^^

    16/06/2014 14:06

    נראה מה יקרה טוב? (פרצוף שטני וצחוק מרושע מלווה בשיפשוף ידיים)

    16/06/2014 16:04

תשמרי לי דמות אני אכתוב מאוחר יותר

16/06/2014 14:08

שם: לורן סקוט
גיל:587
מראה: שיער שחור ועיניים אפורות המזכירות סופה,צבע עור בהיר,היא די רזה,וגבוה
היא יפייפיה אמיתית,לא משנה מה היא לובשת ומה היא שמה היא נראית בו יפה.
אופי: היא מתעצבנת בקלות, חושבת פעמיים לפני כל דבר שהיא עושה,היא סקרנית,ושובבה ולפעמים מאוד קולנית,מתחברת בקלות לכל אחד.
רקע: היא בת יחידה להורים אלכוהליסטים ומעשני סמים.
לפני שהייתה ערפדית תמיד הייתה ילדה מופרעת שהאהבה להפר את החוקים.
יום אחד כאשר היא וחבר שלה יצאוו למסיבה,הם חתכו דרך שביל ביער.
לפתע נעצרה המכונית וצל כלשהו חלף מלפניהם.
החבר שלה יצא החוצה בטענה שהוא הולך לבדוק עם יש מישהו בקרבת מקום.
לאחר שתיי דקות שמעה צעקה מקפיאת דם.
לפתע נל גפת אדם מלאה דם עם המכונית.
היא צרחה ויצאה מן המכונית בפחד שיקרא לה אותו דבר כמו שקרה לאיש הזה
אבל שיצאה מהמכונית היא גילתה בעצם שהאיש הזה הוא החבר שלה.
היא החזיקה את פייה כדי לעצור את היבבות שיצאוו ממנו.
ופשוט הסתובבה לכיוון השני ורצה.
כאשר הרגישה שהיא רחוקה ממקום הסכנה עצרה באפס כוחות.
אבל אז קרא אותו הדבר עוד פעם צל שחולף במהירות.
מאחוריה נשמע רחש ולפני שהספיקה להסובב מישהו תפס את פייה והיא צרחה.
"אל תפחדי יקירתי זה יעבור מהר"אמר במבטא בריטי כבד על לשונו ופתח את פיו.
היא המשיכה לצרוח,והוא סובב אותה כדי שתיהיה מולו ואמר.
"את ממש הורסת את כל הכיף בלהרוג אותך,אבל עכשיו אחרי שראיתי אותך אני חושב שזה בזבוז להרוג בחורה כזאת יפה"אמר
לורן התחילה לירעוד.
לפתע הוא עזב אותה ונשך את ידו והצמיד אותה אל פיה.
"תשתי"אמר באיום.
והיא שתתה את דמו בשתיקה.
"ילדה טובה"אמר.
ואז הוא תפס בצווארה ושבר את מפרקתה.
לאחר יום התעוררה וגילתה שיש לה חשק לדם ואז גילתה שהיא בעצם ערפדית.
אחרי כמה שנים שבהם הייתה בעצם רוצחת אנשים בדם קר היא מצאה את הלהקה והצטרפה אליהם.
כוח: היא משנה את רגשותם של אנשים כרצונה.
היא יכולה לגרום לך להרגיש רגוע ושלווה במקום עבנית ומתפרעת תוך שניות.
משהו להוסיף:רומנטיקה

מקווה שתאהבי את הדמות ותקחי אותה לסיפור
למרות שאני חושבת שהיא לא יצאה לי הכי טובה

16/06/2014 14:37

    היא יצאה בסדר אבל באיזה גיל היא נהפכה לערפדה? זה חשוב לי…

    16/06/2014 16:06

    כשהיא נהפכה לערפד היא הייתה בת שמונה עשרה

    16/06/2014 17:40

שם: ליה רוזמארי
גיל: 17
גיל אמיתי: 17
מראה: שיער אדום ועיניים כחולות עור בהיר מחוטבת גובה ממוצע.
רקע: היא רק השתנתה ע"י ערפד אחר בסיפור הוא חתיך, והיא שונאת אותו. היא שונאת להיות ערפדה, וניזונה רק מדם של בעלי חיים.
אופי: עדינה, מתחשבת, מצחיקה, סרקסטית מאוד ואוהבת בני אדם.

16/06/2014 14:49

    אוקי זורמת, נראה אם יביאו לי עוד בנים כי בנתיים יש אחד והוא גיי. מקסימום אני אמציא את הערפד שהפך אותה.

    16/06/2014 16:07

    אם את רוצה אני מוכנה להכין אחד סטרייט שיתאים לה

    16/06/2014 16:14

    אם בא לך, בעיקרון את לא חייבת.
    וכבר חשבתי על מישהו לדמות שלך *קריצה קריצה*

    16/06/2014 16:20

ההפיכה שלי היא בהעברת דם או נשיכה, רק שנשיכה יותר כואבת והתהליך ארוך יותר מאשר העברת דם.

16/06/2014 16:07

שם: תומאס (תום או תומי) דרייק
גיל: 19
גיל אמיתי: 659 כמעט 660
מראה: שיער חום ארוך וחלק, עיניים חומות דבש כמעט ענבר, יחסית גבוה, זרועות דקיקות, עור חיוור (אבל לא כמו קיר), שיניים לבנות ממש וחיוך כובש. לובש חולצות פשוטות ומכנסיים אלגנטיות אבל בגלל שהוא מתקופת הרנסאנס הוא דופק הופעה עם איזה תלבושת קלאסית מהתקופה האליזבתנית (הוא בריטי)
אופי: רומנטי, פלרטטן, מצחיק, אוהב את החיים (למרות שהוא אל מת), אוהב לכתוב שירים וסיפורי רומנטיקה ודרמה, אוהב שירים קלאסיים ומשמיע אותם בתקליטור שלו, הוא מיושן וילך בדרך שהוא מכיר כשזה מגיע לאהבה (סרנדה מתחת לחלון ופואמות)
רקע: הוא נולד בתקופה האליזבתנית, תקופת שייקספיר וכריסטופר מרלו הוא חיי את חייו בתור השוליה של שייקספיר עד שיום אחד חבורת ערפדים תקפו את ביתו של שייקספיר ותומאס הגן על האליל וננשך ע"י אחד הערפדים, הוא הצליח להביס את הערפדים אבל הוא התמוטט ונשאר זרוק בסמטה קרובה, אחרי שעבר את התהליך לגמרי לבד הוא ברח מאנגליה והקיף את כל העולם, למד כל שפה מדוברת ולא מדוברת, הוא התפרנס מעבודתו כמשורר ומחזאי עבודותיו לא היו גדולות כמו של אלילו אבל הם הכניסו כסף. הוא המשיך לנדוד בעולם ופגש את ליה, הוא חשק בדמה והפך אותה לערפדה בנשיכה אחרי ששתה חלק מדמה המתוק ביותר.
משהו להוסיף: אני רוצה שהוא יהיה חבר מאוד טוב של וויליאם ושהוא יעזור לו למצוא אהבת אמת (שהיא לא הוא)

מקווה שזה בסדר ~(*-*)~

16/06/2014 16:51

    הידד! חברו הטוב ביותר של וויליאם היה הפאקינג שוליה של שייקספיר [במידה והכותבת תסכים]
    יאאאאאאאאא!!!!
    דמות אדירה, דרך אגב.

    16/06/2014 17:03

    הכותבת מאשרת
    דמות מדהימה

    16/06/2014 17:10

    רק רגע, איפה הסעיף של הכוח?

    16/06/2014 18:54

    דאם שכחתי את הכוח שלו P:
    יש לו טלקניזס כי הוא באדאס!

    17/06/2014 08:55

אנשים! אם אתם קוראים כאן סיפורי ערפדים ואנשי זאב זה אומר שאתם אוהבים פנטזיה, נכון?
הנה לכם אתר בו אני מבטיחה שתהנו, אתר לחובבי פנטזיה מדע בדיוני ועוד!
בבקשה, זה ממש חשוב לי, לפחות תנו לו ניסיון.
http://fan-tasy.co.il/

16/06/2014 17:08

תשמרי לי מקום!

16/06/2014 17:25

    אולימפוס, באתר שצירפתי בקישור יש גם מקום מיוחד למיתולוגיה, בעיקר יוונית
    [אני מצטערת בפני הכותבת שאני מציפה לך את התגובות אבל זה ממש ממש ממש חשוב לי]

    16/06/2014 17:26

ליזה, אפשר לחבק אותך? *מוחץ אותך והולך לבידוק את האתר*

16/06/2014 17:31

שם: ג׳ייקוב ברוסון
גיל: 17.5
גיל: 1290
מראה: שיער שחור, ענייו ירוקות-כחולות שמראות ניצוץ קונדסי ופראיות. חתיך, בעל חיוך שובב, רזה, בגובה חבריו.
אופי: מצחיק, עקשן, מעצבן קצת, חבר טוב, הוגן, נחמד, דאגן, אוהב לעזור, תמיד אוהב להיות בתנוע כל שהיא, נלהב מהר, פזיז, קל לעצבנו, עומד על שלו.
רקע: הוא גדל מגיל ׳7׳ עם אחיו הגדול – ג׳ורג׳. הוריהם מתו בשריפה, הם בדרך כולשהוא שרדו, כתוצאה מכך נעשה לג׳ייקוב פחד ענק מאש. אחיו מת כאשר אחד מאנשי הזאב רדף אחריהם, הוא הצליח להביא את ג׳ייקוב למחנה, אבל אחיו לא שרד. לא נותר לו איש מלבד פיירון? (סוס שלו בבקשה, אם את בבקשה יכולה לאשר)
פיירון היה חברו היחיד, אותו גילה כאשר טייל ביער לפני כמה שנים, בגיל ׳14׳. פיירון הוא סוס אש, שהערפדים אינם מסוגלים למות ממנו אלא אם כן ג׳ייקוב יתן לו.
כוח: אש, הוא מסוגל לישלוט באש, מה שמפחיד אותו. אבל מפיירון הוא לא מפחד משום מה.
רומנטיקה: רק בפרק דיי מאוחר כמו 8 או 9… בעיקרון לא, אבל הוא יתאהב קלות.

16/06/2014 17:45

משנה גיל ל430

16/06/2014 17:46

עוד דמות אחת או שתיים אני מתחילה, יאללה בלגאן!

16/06/2014 19:38

    תשמעי אחותי דבר ראשון אני מרגישה רע אל זה שלא עקבתי בסיפור הקודם אז עכשיו אני יתן לך דמות ואני ישתדל לעקוב יותר בסיפור הזה :))

    16/06/2014 19:41

    חבל שלא עקבת, אבל את יכולה לקרוא עכשיו.
    תביאי דמות טובה ואני אשתדל לעשות אתה משהו טוב :)
    יש לי שתיי אחיות אבל אם את רוצה להיות עוד אחת אז בכיף ;) (רק תני לי לדבר עם אימא בנוגע לאימוץ XP)

    16/06/2014 19:45

    חחחחחח גם לי יש מספיק אחיות(2 וזה יותר מדי) אבל אחות מרחוק נשמע דווקא מגניב :)

    16/06/2014 19:55

שם מלא: אוליבר (אולי) קולור.
גיל:19.
מראה: שיער בלונדיני שרוף, עין אחת כחולה כהה והשנייה בהירה יותר, עור ממש שזוף (אבל לא שחום)(הוא מבלה הרבה בשמש בגלל זה האו כזה שזוף וזה:).
גיל אמיתי:850.
אופי: מצחיק, רגיש, קשה לא כשמשהו מטריד את החברים שלו, הוא טיפוס קבוצתי, ומקשים, מת על עבודת צוות ולא איכפת לא לקבל פקודות ממשהו שמדבר בהיגיון, עם האדם(ערפד,שיהיה) שנותן פקודות לא ידבר בהיגיון או יחלוק עליו אבל לא בדרך אלימה, הוא לא רב מכות בחיים, ויש לו ראש פתוח, הוא שונא לקחת אחריות ולקבל החלטות ולכן משאיר את הבחירה לאנשים אחרים.
רקע: כשאולי היה בן חמש הוא טייל עם אחיו הגדול ביער שליד הבית שלהם ואז תפס אותם ערפד, הוא נשך את שתיהם, אולי ואחיו הגדול שמרו על זה בסוד מהוריהם, הם פחדו שעם הם ידעו ההורים יגרשו אותם. אחיו של אולי מת בזמן השינוי ולא שרד, אולי שרד והחליט לאחר כמה זמן שאחיו מת לספר להוריו שהוא ערפד, הוא צדק, הוריו גירשו אותו ונידו אותו הם חשבו שהוא זה שעשה משהו לאחיו,דמיאן.אולי ברח ואז מצא את הלהקה.
לאולי טיפה קשה לבטוח באנשים אבל כשהוא מתחבר זה לנצח(ממש לנצח)
אני רוצה שיהיה לו סיפור אהבה ואני אשמח עם זה שוב יהיה עם הדמות הראשית, אז זו הבחירה שלך:)
וגם הייתי שמחה עם בשלב מסויים דמיאן היה חוזר לחיים או משהו אבל גם זה הבחירה שלך^_^
נ.ב אולי אוהב לגלוש על סקייטבורד וגם בגלישת גלים :)בגלל הוא בשמש.

16/06/2014 19:53

    הדמות הראשית היא גבר… אבל אני אסדר משהו בולט ;)

    16/06/2014 20:04

    אם את רוצה לשים את הדמות הראשית עם וויליאם אני קופצת מחלון

    16/06/2014 20:08

    אויי פדיחה …. טוב סליחה אולי אולי לא רב מכות אבל הוא לא גיי(לא שיש לי בעיה איתם "*_*)

    16/06/2014 20:10

    זה בסדר לא ידעת אבל אני אבליט את הרומנטיקה שלו בשבילך

    16/06/2014 20:12

    על תקפצי מהחלון ליזה, לא יהיה מי שימות כשהם יתנשקו

    16/06/2014 20:13

    אל*
    אבל אל תעשי את זה בשלב מוקדם [אם זה בסדר שאני מבקשת]
    יהיה חמוד לתת להם להיות בדדניקים לאורך זמן

    16/06/2014 20:14

    נדפק לי כי אני מהפלאפון, תודה על התיקון

    16/06/2014 20:18

    אהה והעיניים של אולי זה פאק משפחתי ^_^

    16/06/2014 20:45

נואדר!
שכחת את סעיף הכוח.

16/06/2014 20:14

יש עוד מקום לבנות?

16/06/2014 20:21

יש לך עוד מקום?

16/06/2014 20:22

אפשר עוד דמות?
תשמרי לי.

16/06/2014 20:23

חחח רציתי להוסיף דמות והתחלתי לכתוב אותה, ואז הבנתי שאני ממש גרוע בזה……
בכל מקרה, בהצלחה בסיפור 3:

16/06/2014 20:23

    אהאהאהאהאהאההאהאה! וקראתי לו אנדרו!
    איזה צירוף מקרים!
    או שאולי מישהו ציין את זה בתגובות מעליי ואז השם נתפס לי בתת מודע ואז כתבתי אותו….
    לא משנה. חחחחחחחחחחחחחחח.
    ביי.

    16/06/2014 20:25

יש מקום לשתיי בנות ועוד בן אחד.
GO!

16/06/2014 20:26

אני יכולה? אני עכשיו רושמת

16/06/2014 20:29

שם: רייבן הילס
גיל: 17
גיל אמיתי: היא מאוד צעירה: 30 וקצת
מראה: שיער ג'ינג'י בהיר, חלק עד הישבן. עור בהיר עם המון נמשים בכל מקום, עיניים ירוקות. היא רזה, גבוהה ושרירית מאוד. כמעט גברית.
אופי: היא מאוד חכמה, אבל היא מעדיפה להתנהג כמו ילדה קטנה ולעשות תעלולים לכולם. היא ילדותית, היפראקטיבית, לפעמים מעצבנת, יש לה הפרעות קשב וריכוז קשות מאוד. קשה למשוך את תשומת לבה כי כל פעם משהו מסיח את דעתה, אבל אם היא ממש תשתדל היא תוכל להיות חברה טובה ותומכת. ובסוף לתת לך כאפה ולצחוק עליך. היא מאוד צינית, וצוחקת על כל דבר.
רקע: האם אפשר להיוולד כערפדה? הו, אני חושבת שזה לא הגיוני כי אז היא תשאר בגיל אפס. אז בכל אופן, הרקע שלה:
כשהייתה בת שבע עשרה הזמינו אותה למסיבה. היא השתכרה שם לחלוטין, ואז כשהיא שיכורה לגמרי יצאה משם והתחילה ללכת הביתה. השעה הייתה שלוש לפנות בוקר, ולפתע, כשעברה בסמטה חשוכה [שבכלל לא הייתה בדרך לבית שלה, היא טעתה בדרך] דמות אפלה חלפה מולה.
היא הייתה כל כך שיכורה עד שהיא הסתובבה, ניסתה להימלט, כשלה ונפלה. הדמות הביטה בה כמה שניות כשניסתה לקום על רגליה ובסוף התקרבה אליה, ובאור היא ראתה את הדבר הכי מפחיד בעולם: עיניים אדומות כדם, עור חיוור, כמעט קירח, רזה וגבוה. היו לו ניבים עצומים והוא ליקק את שפתיו כשהריח את הדם הטרי של רייבן.
זה היה ערפד מטורף לחלוטין, בודד, שלא היה שייך ללהקה. ואז הוא הפך אותה לערפדית. לקח לה כמעט שבוע להבין מה קרה שם, וכשהיא הבינה היא התבודדה והייתה בטוחה שהיא מפלצת. היא נכנסה לדיכאון, ובסוף מישהו מהלהקה מצא אותה והציל אותה מלגווע ברעב. היא הצטרפה ללהקה אבל היא תמיד המשיכה לשנוא את מה שהיא הפכה אליו.
כוח: מכירה דיבור הקסמה? היא יכולה להכריח אנשים לעשות מה שהיא רוצה בעזרת הדיבור שלה.
תוספת: היא שונאת בנים, אבל לא בגלל שהיא לא נמשכת אליהם, אלא בגלל שהיא נורא מפחדת להתקרב יותר מידי לערפד. אז היא הפכה ללסבית.

16/06/2014 20:37

נכנסתי? בבקשה?
ממש השקעתי.

16/06/2014 20:37

    כולם נכנסים :)

    16/06/2014 20:57

שם: אלה ויצקובסקי(ניסיתי שם מרשים)
גיל: אים אפשר להיות בת 16 אני אשמח, אבל אם לא אז 17
מראה: נמכה יחסית, רזה, עם בקבוקים בשיער(אם את לא יודעת מה זה אני אסביר אחר כך) צבע שיער חום בהיר ועינים ירוקות בהירות. הצבע גוף בהיר-כהה .
אופי: שקטה, אבל תמיד חושבת על אחרים ליפני עצמנ, רובם אוהבים אותה וחלקם מקנאים,אם יש כוחות(כמו בדימדומים) אז יש לה את הכוח של אליס.
איך צירפו אותה לקבוצה:היא ניסתה להגן על ילדה שמנמנה בבית הספר שלה, כי כל הזמן ירדו עליה, ומי שרב איתה פשוט תקע לה סכין בבטן וברח.
אחת מהבנות ראתה אותה גוססת ולקחה אותה איתה וביקשה רשות לשנות אותה. בהתחלה לא הסכימו לה, בסוף כן . בהתחלה היא היתה קצת מפוחדת, אבל לאט לאט היא הישתלבה. אפשר שיהיה לה חבר?אני אמשיך מחר כי אני צריכה ללכת..

16/06/2014 20:41

    אפשר 16 (זה בטווח הגילאים) וראיית העתיד זה כוח מהמם!

    16/06/2014 20:57

שם מלא!!: אנטוני דיימלר
גיל: 18
גיל אמיתי: 348 (מספר ראנדומאלי שהקלדתי)
מראה: שיער חום שוקולד כזה, עיניים אפורות, צבע עור בהיר כזה בגוון מעט צהבהב.
אופי: בקרבת אנשים זרים הוא יותר סגור וביישן.
הוא בעל חוש הומור(כאילו מצחיק), מתעצבן בקלות, ודאגן מאוד. אה וגם קנאי כזה.
רקע: ברח מהבית בעוד אחד מהפעמים שרב עם אביו השיכור.
הוא הלך לדירה ישנה בקצה העיר(?), לשם הוא תמיד הולך כשהוא בורח מהבית.
גילה שם גופה ואז גם ערפד. הוא נשך או העביר לו את הדם שלו וברח.
אמא שלו מתה ממגפיה או מחלה נפוצה שפרצה באותה שנה (זאת גם הסיבה לכך שאביו תמיד משתכר) .
הוא התגורר בבית הנטוש הזה לכמה זמן עד שהלהקה(אם היא הייתה קיימת) מצאה אותו דרך כוח המחשבה שלהם(?)
כוח: קרח וסופת שלג כזה:-) אם יש כזה דבר. כאילו הוא יכול ליצור הרבה דברים מקרח.
וואו אני באמת גרוע בזה. מקווה שעזרתי :-)

16/06/2014 20:41

    הו, גם אני הקלדתי מספר באקראיות ^^

    16/06/2014 20:43

    *כיף וירטואלי*
    כמה מכנה משותף יש לנו. או שאומרים מכנים משותפים?
    לא משנה.

    16/06/2014 20:45

    אה שכחתי.
    משהו להוסיף: לא אכפת לי שהוא יתאהב במישהי. אפילו רצוי.
    גם לא אכפת לי שהו יהיה גיי ויהיה עם בדמות של ליזה. או שכבר הדמות של ליזה תפוסה, ואז האופי הקנאי שלו יהיה ממש בולט בסיפור 3:

    16/06/2014 20:49

שם: היילי אוליב
גיל: 18
גיל אמיתי: 551
מראה: שיער חום עד אמצע המותניים ועיניים בצבע ירוק אפור. דקיקה וגבוהה, כשהייתה עוד בת אנוש אביה תמיד אהב לצחוק שהעיר בה גדלה הייתה מלאה עמלקים. (אפשר להגיד את זה בשפה אחרת, פשוט זה מה שאבא שלי אומר על הבית ספר שלי).
אופי: עדינה, ממש על גבול השברירית. היא חכמה ואוהבת מוזיקה. קצת גיקית. היא אוהבת לצחוק על כל ספרי הפנטזיה וסוג של מעריצה אותם. תולעת ספרים.
רקע: היא הסתובבה בעיר ולפתע ראתה הבזק של דם. היא חוותה טראומה לפני כמה שנים- אמא נרצחה אל מול עיניה ולכן הייתה רגישה לדם. היא החלה להרגיש סחרחורת כשלפתע ראתה ניבים פוגעים בצוואר בן אנוש והופתעה. הערפד שמע את הצעקה שלה, סילק את בן האנוש והפך אותה לערפדה. פשוט. לאחר מאה שנה של שיטוט לא ידוע היא מצאה אותו שוב. היא התאהבה בו, אבל הוא לא שם עליה, והיא הסתובבה איתו ברחבי העולם עד העשור האחרון- בו הוא התלונן שהיא מעיקה עליו והוא רוצה חופש. היא נשברה. בגלל זה היה כזו עדינה, לפני זה היא הייתה חזקה, כולם ראו בה כאלילה. האומץ שלה היה בלתי ייאמן, היא קפצה מצוקים, שחתה במי כרישים.
כוח: היא מסוגלת לגרום לכל אחד לפרוץ בבכי, להשבר, להיות עדין- בקיצור כמו האופי שלה, היא מסוגלת לשבור אותם.
משהו להוסיף: רומנטיקההה!!! אשמח אם היא תיפגש עם הערפד אשר ייצר אותה והם יתאהבו, אבל תעשי מה שבא לך. את יכולה לשנות הכל, אפילו (:

16/06/2014 20:47

אוקיי אתחיל את הסיפור מחר כולם!

16/06/2014 20:59

אפשר שיהיה לה חבר?

17/06/2014 14:23
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך